To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Warszawa: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Numer ogłoszenia: 134649 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173666 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5560129, faks 22 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) rezerwacje i sprzedaż biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zleceniami w zakresie: tras, terminów i klas lotniczych, według obowiązujących taryf przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen; 2) za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: -tam i z powrotem-. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów -w jedną stronę-; 3) Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (np. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, opłaty serwisowe); 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych do Wykonawcy e-mailem, telefonicznie bądź faksem. Wybór formy przekazywanych zamówień należeć będzie do Zamawiającego; 2) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia różnych wariantów połączeń uwzględniających najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (w tym także na życzenie Zamawiającego połączeń tanimi liniami lotniczymi) wraz z podaniem informacji: - jak przesunięcie terminu wyjazdu (np. wylot jeden dzień wcześniej/powrót jeden dzień później) wpłynie na zmianę ceny biletu lotniczego; - nazw linii lotniczych; - najkorzystniejszych tras podróży i czasu podróży; - doradztwa w zakresie zmian w czasie trwania podróży; 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezkolizyjną realizację wieloetapowych połączeń zagranicznych i krajowych i możliwość ich łączenia; 4) Wykonawca zobowiązany jest przydzielić do realizacji umowy co najmniej dwa stanowiska rezerwacji obsługiwane przez kasjerów z co najmniej dwuletnim stażem pracy na stanowisku kasjera lotniczego; 5) Wykonawca zobowiązany jest stosować przy sprzedaży biletów minimalne ceny dostępne w danym terminie na danej trasie, z zachowaniem uczciwości handlowej; 6) Wykonawca zobowiązany jest realizować bilety lotnicze, w pierwszej kolejności proponując sprzedaż w ramach taryf poufnych, promocji oraz innych zniżek oferowanych przez przewoźnika. O każdej obniżce, upuście czy promocji zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego; 7) Bilety lotnicze wystawiane będą w formie e-biletów lub w formie papierowej, o formie wystawienia biletu decydować będzie Zamawiający; 8) Bilet wystawiony przez Wykonawcę musi być wygenerowany bezpośrednio z serwera systemu rezerwacyjnego; 9) Wszystkie dane zawarte w bilecie elektronicznym dostarczonym przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyfikowane z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym Przewoźnika za pośrednictwem Globalnego systemu Dystrybucji (GDS), użytkowanego przez Wykonawcę; 10) Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem GDS; 11) Bilety elektroniczne są przekazywane na adres poczty elektronicznej określonej przez Zamawiającego bezpośrednio z terminala GDS użytkowanego przez Wykonawcę (niedopuszczalne jest przekierowywanie tych biletów z adresów-skrzynek poczty elektronicznej Wykonawcy); 12) Wykonawca bezpłatnie dostarczy dokumenty podróży (bilety lotnicze) na adres mailowy wyjazdy@uokik.gov.pl oraz faktury drogą elektroniczną na adres mailowy faktury@uokik.pl lub do siedziby Zamawiającego; 13) Wykonawca bezpłatnie dostarczy w sytuacjach nagłych dokumenty podróży (bilety lotnicze) w miejsca wskazane przez Zamawiającego lub do własnego punktu obsługi klientów na lotnisku, ewentualnie do punktu sprzedaży biletów lotniczych przewoźnika, który realizuje przelot, niezwłocznie od momentu złożenia zlecenia; 14) Zamawiający będzie preferował połączenia bezpośrednie (jeżeli istnieją); 15) Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu drogą elektroniczną, na wskazany adres, potwierdzenie dokonanych rezerwacji biletów, zawierające następujące informacje: a) o linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu; b) o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu (ze wskazaniem lotniska); c) o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu (ze wskazaniem lotniska); d) o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu; e) w przypadku połączeń wieloetapowych - o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki; f) o klasie biletu oraz warunkach taryfy; g) o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej), z uwzględnieniem nadania bagażu, w zł polskich. W przypadku cen biletów podanych w innych walutach, przeliczenie na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP na dany dzień; h) o terminie wykupu biletu w określonej cenie; i) o możliwości i warunkach anulowania biletu; j) o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu; k) o możliwości zmian danych dotyczących pasażera; l) o możliwości zmiany trasy podróży. 16) Wykonawca zobowiązany jest bezzwłocznie i na bieżąco informować Zamawiającego drogą mailową o wszystkich zmianach dotyczących zarezerwowanej podróży; 17) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia odpowiedzi na zapytania Zamawiającego w ciągu maksymalnie 3 godzin roboczych od przesłania zapytania. 18) W dniu wykupu biletu Zamawiający będzie każdorazowo otrzymywał od Wykonawcy maila z informacją, że tego dnia upływa termin rezerwacji; 19) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza reprezentowania zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie sprzedanych biletów, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; 20) Baza danych posiadana przez Wykonawcę musi zawierać co najmniej 300 linii lotniczych (przewoźników); 21) Wykonawca zapewni posiadanie lub uruchomienie dla Zamawiającego hot-line (serwisu telefonicznego) czynnego w godzinach od 7.00 do 18.00, umożliwiającego dokonanie zmian w rezerwacji lub rezerwacji poza godzinami otwarcia biura; 22) Usługi świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać zasady IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) w zakresie sprzedaży biletów lotniczych; 23) Fakturowanie: termin płatności - 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury; 24) Wykonawca zapewni Zamawiającemu odprawy on-line. 3. Wymagania dodatkowe: Zamawiający ma prawo do: 1) niewykorzystania części zakupu biletów w zależności od faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego. W przypadku, gdy łączne wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy, będzie niższe od wynagrodzenia maksymalnego, Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu; 2) zwiększenia ilości rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu; 3) weryfikacji propozycji lotów i jeżeli Zamawiający stwierdzi, że połączenia nie są najkorzystniejsze, to zażąda od Wykonawcy nowej, korzystniejszej propozycji. 4) zmiany standardu usług przy wyborze połączenia lotniczego oraz do rezygnacji z usługi dostarczenia biletu; 5) w przypadku podjęcia przez Zamawiającego decyzji, iż przy rozliczaniu faktur za bilety lotnicze, będzie korzystał z Rachunku Rozliczeń Podróży Służbowych - Business Travel Account (karta BTA), Wykonawca zobowiązany jest wyrazić zgodę na posługiwanie się przez Zamawiającego ww. kartą. 4. Zamawiający informuje, iż szacunkowa skala jego potrzeb na okres trwania umowy t.j. od dnia następnego po zakończeniu obowiązywania obecnie wiążącej Zamawiającego umowy na bilety lotnicze (szacuje się od końca czerwca) do dnia 28 lutego 2015 r. przedstawia się następująco: Zapotrzebowanie - Bilety lotnicze: - zagraniczne, ok. 280 sztuk, Główne kierunki: Belgia, Francja, Wielka Brytania, Niemcy, Holandia. - krajowe, ok. 10 sztuk. Podróże głównie klasą ekonomiczną, 5. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 28 lutego 2015 r. lub do wyczerpania kwoty określonej w umowie, w zależności co nastąpi pierwsze, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie realizacji umowy nastąpi nie wcześniej niż po wygaśnięciu aktualnie zaciągniętych przez Zamawiającego zobowiązań.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający oświadcza, że zlecenia realizowane w ramach niniejszej umowy będą sfinansowane z następujących źródeł: ze środków Unii Europejskiej - ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 r. oraz środków budżetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANKOWE BIURO PODRÓŻY "TRAVELBANK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BANKOWE BIURO PODRÓŻY "TRAVELBANK" SP. Z O.O.
- Bankowe Biuro Podróży TravelBank Sp. z o.o., ul. Waliców 11, 00-851 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239560,00
Oferta z najniższą ceną: 235502,90 / Oferta z najwyższą ceną: 279000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych krajowych i zagranicznych dla pracowników ITB, w tym świadczenie usług rezerwacji i zakupu biletów na przewozy lotnicze, kolejowe (...).
więcej: Usługi transportu lotniczego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.