Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Oleszno: Przygotowanie urządzeń oraz systemu monitoringu Składu MPS Mirosławiec do rewizji Wojskowego Dozoru Technicznego - znak postępowania: 272/2014.
Numer ogłoszenia: 134650 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie , ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie urządzeń oraz systemu monitoringu Składu MPS Mirosławiec do rewizji Wojskowego Dozoru Technicznego - znak postępowania: 272/2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Zamówienie polega na: 1.Wykonaniu ekspertyzy geomembrany pod kątem jej lokalizacji oraz w zakresie zachowania właściwości fizykochemicznych pod grupami zbiorników paliwowych: a)grupa A- zbiorniki podziemne ZSP V100 m3 4 szt.; b)grupa B- zbiorniki naziemne ZSU V100 m3 6 szt., c)grupa C- zbiorniki podziemne ZSP V100 m3 4 szt.; ZSP V 50 m3 8 szt.; ZSP V 2 m3 4 szt. 2.Wykonaniu przeglądu i regulacji systemów ALPA Mod Box LED-8 sygnalizującego powstanie wycieków paliw dla zbiorników: a)grupa A, czujniki ALPA SMA RT GAZ-1A 2 szt.; b)grupa C, czujniki ALPA SMA RT GAZ-1A 8 szt.; c)wymiana sygnalizacji powstania wycieków paliw dla grupy zbiorników B. 3.Wykonanie rewizji zewnętrznej dla zbiorników grup A, B, C. 4.Wykonaniu robót konserwacyjnych, odnowieniu powłoki malarskiej grupy zbiorników B wraz z armaturą, pomostami roboczymi i barierkami ochronnymi. II.Na wykonanie usługi obejmującej przedmiot zmówienia składa się (zakres niezbędnych czynności do wykonania): 1.Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji technicznej na potrzeby Wojskowego Dozoru Technicznego (WDT) w Gdyni w zakresie lokalizacji geomembran pod trzema grupami zbiorników A, B, C. Dokumentacja musi zawierać część fotograficzną dokumentującą miejsca lokalizacji i stan techniczny geomembran. 2.Kompletacja dostępnej u Zamawiającego dokumentacji dotyczącej ww. zadania (wykonanie kopii na potrzeby zgłoszenia do WDT). 3.Uzyskanie atestu na folię użytą do geomembrany w zakresie zachowania właściwości fizykochemicznych. 4.Wykonanie niezbędnych odkrywek istniejących geomembran w zakresie grup zbiorników (wg uzgodnionej z WDT dokumentacji). Odkrywki należy wykonać w takich miejscach, aby określić stan i miejsce lokalizacji uwzględniając przejścia rurociągów. Wykonane roboty nie mogą spowodować uszkodzeń mechanicznych geomembran, w przypadku naruszenia istniejącego stanu Wykonawca dokona napraw staraniem i na koszt własny. Każda z okrywek we wszystkich grupach zostanie zakryta po sporządzeniu stosownego protokołu robót zanikowych przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Wyznacza się wstępną ilość odkrywek w ilości 8 szt. dla każdej z poszczególnych grup (WDT może wyznaczyć większą ilość o ile wykonane nie będą wystarczająco i wyczerpująco dokumentować lokalizacji geomembrany w danej grupie zbiorników). 5.Sprawdzenie poprawności działania systemu monitoringu wycieków: a)dla grup zbiorników podziemnych A, C, dwa oddzielne systemy ALPA Mod Box LED-8 sygnalizującego powstanie wycieków paliw dla każdej z grupy zbiorników: b)grupa A, czujniki ALPA SMA RT GAZ-1A 2 szt.; c)grupa C, czujniki ALPA SMA RT GAZ-1A 8 szt.; w razie potrzeby regulacja, ewentualna wymiana uszkodzonych elementów (czujników, centralek, hermetycznych szafek zabezpieczających); uzupełnienie opisów i oznakowania; wydanie protokołów - opinii o prawidłowym działaniu systemów; d)dla grupy zbiorników naziemnych B: wymiana przewodów elektrycznych 200 m; konserwacja studzienki, w której zlokalizowany jest czujnik; wymiana: czujnika, centralki alarmowej, hermetycznej szafki zabezpieczającej, sygnalizatora akustyczno - optycznego (Wykonawca dobierze odpowiednie elementy w uzgodnieniu z WDT). Zastosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i powinny odpowiadać standardom i wymaganiom technicznym WDT; konserwacja (usuniecie osadów i nalotów - wewnątrz i na zewnątrz, smarowanie, wymiana uszczelnień, odnowienie powłoki malarskiej) zaworu DN 150 do mechanicznego odcięcia odwodnienia tacy oraz DN 250 przy zbiornikach grupy B; uzupełnienie opisów i oznakowania; wydanie protokołów - opinii o prawidłowym działaniu systemu; przeszkolenie personelu obsługi. 6.Wykonanie zakresu czynności dozorowych: a)przygotowanie zbiorników do rewizji zewnętrznej przeprowadzonej przez inspektora Wojskowego Dozoru Technicznego. Przeprowadzenie rewizji należy wykonać metodą uznaną przez WDT; b)konserwacja, sprawdzenie działania i regulacja zaworów oddechowych ZO M-200, ZO H-200, OPW oraz bezpieczeństwa znajdujących się przy zbiornikach paliwowych wszystkich grup, usunięcie wszystkich ewentualnych usterek, które zostały stwierdzone w trakcie wykonywania badań; c)uzyskanie pozytywnej decyzji Wojskowego Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatacje zbiorników wszystkich grup; d)opracowanie z wykonanych czynności dokumentacji powykonawczej. 7.Odnowienie powłoki malarskiej zbiorników grupy B wraz z pomostami: a)zbiorniki 6 szt. zbiorników w kształcie walca o wym. koło 3,0*16,40 m każdy posadowione poziomo; oczyszczenie zbiorników - powierzchni zewnętrznej strumieniowo-ścierne do klasy czystości Sa 2,5; malowanie farbą zabezpieczającą antykorozyjnie zbiorniki, spełniającą warunki malowania zbiorników z paliwem lotniczym, wymagania zabezpieczeń zbiorników naziemnych - odporna na działanie ultrafioletu (odbijająca promienie UV), w kolorze ograniczającym zmianę temperatury zawartości, malowanie wg technologii wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego zbiorników paliwowych uzgodnionej z producentem farb; b)pomosty pomosty typowe, z kształtownika - kątownika metalowego wraz z barierkami ochronnymi z wypełnieniem typową kratownica pomostową o łącznej długości 30,60 m, szerokości 0,8 m, i wysokości 1,05 m, oczyszczenie ręczne lub mechaniczne miejscowych ognisk korozji; uzupełnienie, naniesienie farby podkładowej, do gruntowania w miejscach tego wymagających - farba wytwarzająca powłoki gruntowe wykazujące zdolności zapobiegania malowanie farba nawierzchniową typową - farba tworząca powłokę kryjącą spełniającą przede wszystkim funkcję ochronną (jedna warstwa). III.Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Wykonania przedmiotowej usługi we własnym zakresie i na własny koszt, Wykonawca dojeżdża i dowozi niezbędny sprzęt i materiały. 2.Wykonania badań, ekspertyz i pomiarów koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także do wystawienia wszelkich niezbędnych dokumentów potwierdzających przeprowadzenie badań, ekspertyz i pomiarów; 3.Wykonawca powinien posiadać uprawnienia Organu Dozoru Technicznego do wykonania czynności przygotowujących do badan WDT. 4.Wykonania prac przygotowawczych, zabezpieczenie terenu; 5.Usunięcia, utylizacji wszelkich odpadów we własnym zakresie, które powstaną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz za dalsze postępowanie z nimi w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami. 6.Przestrzegania obowiązujących (Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy) przepisów i zapewnienia warunków w zakresie ochrony informacji niejawnych, bhp, ppoż. oraz ochrony środowiska w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 7.Prowadzenia prac z należytą starannością i zgodnie ze sztuką budowlaną z zachowaniem aktualnie obowiązujących przepisów w sposób niezagrażający bezpieczeństwu osób, mienia i ochronie środowiska. 8.Wykonania czynności rewizji zewnętrznej, robót towarzyszących, zbiorników w obecności przedstawiciela WDT z Gdyni. 9.Użycia jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonywanych robót. Sprzęt przewidziany do prowadzenia prac powinien spełniać wymogi higieny pracy i bezpieczeństwa przy robotach na stacjach, składach paliw. 10.Użycia środków transportu sprawnych technicznie, posiadających aktualne przeglądy i dopuszczenie do ruchu drogowego. 11.Używania materiałów dopuszczonych do stosowania w budownictwie, posiadających atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. IV.Inne istotne uwagi: 1.Zamieszczone dane nie wyczerpują informacji do całkowitego i prawidłowego przygotowania oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej i zapoznanie się z posiadaną dokumentacją w celu prawidłowego przygotowania oferty. W związku z tym, że obiekt znajduje się na terenie zamkniętym, wizytę należy uzgodnić Kierownikiem Grupy Zabezpieczenia Mirosławiec tel. 67 2505611 lub upoważnioną osobę tel. 67 2505612, 67 2505660. 2.Zbiorniki podlegające przedmiotowej usłudze, wyłączone są z użytkowania. 3.Ze strony Zamawiającego prowadzony będzie nadzór inwestorski, a osoba wyznaczona do tego celu upoważniona będzie do przebywania na terenie wykonywanych prac oraz do wglądu do dokumentacji. V.Ogólne wymagania dotyczące robót: Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz ich zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, Polskimi Normami oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, jakość materiałów i elementów. VI.Organizacja prac: 1.Wykonawca w celu umożliwienia dostępu do terenu zamkniętego dostarczy Zamawiającemu, przed ustalonym w umowie terminem przekazania terenu budowy następujące dokumenty: listę pracowników planowanych do zatrudnienia na budowie (imię, nazwisko, imiona rodziców, data i miejsce urodzenia, adres zamieszkania, nr PESEL, nr dowodu osobistego, datę wydania i przez kogo wydany); listę samochodów planowanych do obsługi budowy (marka, model, nr rejestracyjny, nr dowodu rejestracyjnego, dane kierowcy). 2.Zamawiający przekaże teren budowy Wykonawcy w terminie ustalonym umową. 3.Korzystanie z wody i energii elektrycznej zostanie określone w protokole przekazania placu budowy. 4.Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy swoim pracownikom pomieszczenia socjalne oraz do składowania materiałów, które będą wykorzystane przy realizacji prac. 5.Transport odbywać się będzie istniejącymi drogami w kompleksach wojskowych w sposób niekolidujący i niezakłócający bieżącego funkcjonowania - wjazd poprzez bramę główną przy biurze przepustek. VII.Informacje o terenie budowy: Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w Magazynie Składu Paliw na terenie Jednostki Wojskowej 3299, 78-650 Mirosławiec w dni robocze od poniedziałku do czwartku od 07:00 do 15:00 oraz w piątki od 07:00 do 12:30. VIII.Odbiór prac: Odbiór prac nastąpi odpowiednio po uzyskaniu pozytywnych decyzji WDT i uzyskaniu dokumentów potwierdzających wykonanie czynności. Potwierdzeniem odbioru prac będzie (Protokół Odbioru Końcowego) podpisany przez strony (Zamawiający, Wykonawca). Protokół Odbioru Końcowego załączony będzie do faktury. 3.Wizja lokalna. 1)Każdy z Wykonawców, przed złożeniem oferty, powinien przeprowadzić wizję lokalną terenu i obiektów budowlanych, w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. W tym celu należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną: p. Małgorzata ZIÓŁKOWSKA - tel. 67 25 05 660 p. Wiesław PERŁAKOWSKI - tel. 67 25 05 612 2)Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z ww. osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować do Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej. 4.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych_tankowania gazu 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 5.Termin gwarancji wynosi 12 miesięcy. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Szczegółowe zapisy dotyczące rękojmi i gwarancji zamawiający określił w projekcie umowy (zał. nr 2 do SIWZ)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę decyzji administracyjnej, z której wynikać będą uprawnienia, o których mowa w art. 9 ust. 1 oraz 1a ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2013 poz. 963) przynajmniej do naprawiania lub modernizacji urządzeń technicznych, wydanej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) zmiany spowodowanej wystąpieniem zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a)wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przy czym strona może się powołać na zaistnienie siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej drugą stronę w ciągu 3 dni od dnia jej zaistnienia. b)wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania realizacji umowy do zmian przepisów; c)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w szczególności: intensywnych opadów deszczu, niskich i wysokich temperatur, silnych wiatrów, burz, itp. uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymogami technologii, przy czym Wykonawca może się powołać na zaistnienie niekorzystnych warunków atmosferycznych tylko wtedy, gdy poinformuje w formie pisemnej Zamawiającego w ciągu 3 dni od dnia ich zaistnienia. Okoliczności ww. powinny być potwierdzone przez Kierownika Budowy lub przedstawiciela wykonawcy w dzienniku korespondencji (Dzienniku budowy) i potwierdzone przez Inspektora nadzoru Zamawiającego. d)okoliczności i przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót budowlanych przez Zamawiającego, e)konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej i/lub uzyskania zmiany pozwolenia na budowę, jeżeli przepisy prawa tego wymagają, f)nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, archeologicznych lub terenowych, w szczególności niewypałów i niewybuchów, wykopalisk archeologicznych, g)odmiennych, ale istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych niezależnych od żadnej ze stron umowy w tym również napotkania podczas prowadzonej inwestycji na urządzenia będące własnością osób trzecich np: kabli elektrycznych, kabli energetycznych, linii telekomunikacyjnych, rur itp. Termin realizacji ulegnie przedłużeniu o czas wstrzymania robót z wyżej wymienionych przyczyn nie dłuższy jednak niż czas ich trwania. 4) inne zmiany: a)zmiany osób wskazanych w umowie po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy o których mowa w §2 umowy. Zamawiający zaakceptuje osoby wskazane przez Wykonawcę jeśli posiadają kwalifikacje i doświadczenie takie same lub wyższe od osób wymienionych w wykazie osób załączonym do SIWZ. b)zmiany podwykonawców oraz zakresu robót im powierzonych, c)kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty robotami - w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.16wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3378 DRAWSKO POMORSKIE
ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO
Budynek nr 42 - pomieszczenie nr 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 3378 DRAWSKO POMORSKIE ul. Główna 1, 78-513 OLESZNO W BUDYNKU BIURA PRZEPUSTEK wyłącznie w godzinach urzędowania Zamawiającego (określone w SIWZ Rozdział XV ust. 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji geologiczno - inżynierskiej w ramach zadań pod nazwą ,,Stabilizacja osuwisk w celu zabezpieczenia dróg gminnych w gm. Osiek Jasielski"
- Opracowanie dokumentacji projektowej (...) dla zadania pn.: Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami" - RDW Ustrzyki Dolne
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad wykonaniem otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Łopuszno GT-1 w miejscowości Łopuszno.
- "Zaprojektowanie i wykonanie wiaty stalowej do garażowania sprzętu w RDW Łańcut".
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla termomodernizacji obiektów oświatowych w Brodnicy
- Modernizacja boiska sportowego w miejscowości Racławiczki
więcej: Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.