eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZabudowy ślusarki aluminiowej drzwiowej i stropów podwieszonych wejść w budynku laboratoriów Centrum Czystych Technologii Węglowych Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Katowice: Zabudowy ślusarki aluminiowej drzwiowej i stropów podwieszonych wejść w budynku laboratoriów Centrum Czystych Technologii Węglowych Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach
Numer ogłoszenia: 13466 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375498 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowy ślusarki aluminiowej drzwiowej i stropów podwieszonych wejść w budynku laboratoriów Centrum Czystych Technologii Węglowych Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W zakresie wykonawstwa: - zabudowa ślusarki aluminiowej drzwiowej wraz z wyposażeniem określonym w zestawieniu załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Montaż ślusarki należy zrealizować w dwóch etapach : - etap pierwszy- montaż ościeżnic , - etap drugi - montaż skrzydeł drzwiowych wraz z wyposażeniem i ostateczną regulacją . - zabudowa stropów podwieszonych wejść do budynku: wejścia głównego od strony północnej oraz wejścia od strony południowej. 2. roboty należy wykonać zgodnie z załączona dokumentacją projektową, załączonymi specyfikacjami oraz zgodnie z Polskimi Normami, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych, instrukcjami producentów, - dokonanie przewidzianych przepisami badań sprawdzeń i odbiorów - opracowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z zapisami ujętymi we worze umowy, - udzielenie gwarancji i rękojmi na minimum 36 miesięcy od daty odbioru obiektu, 3. Zmiany w dokumentacji projektowej, w przypadku nieprzewidzianych okoliczności, wynikłych w czasie wykonywania robót powodujących brak możliwości prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, dokumentowane będą, za zgodą Projektanta, przez: - zapisy na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej, - rysunki zamienne lub szkice albo nowe projekty opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują, - wpisy do Dziennika Budowy, - protokoły lub notatki służbowe podpisywane przez strony i załączone do Dziennika Budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.46.20 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.46.11.46 - 45.46.11.46 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien Spectrum Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1341463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 963372,90

  • Oferta z najniższą ceną: 963372,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1443346,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.