eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Miejskiej w Zgierzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-02

Zgierz: Dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Miejskiej w Zgierzu.
Numer ogłoszenia: 13468 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Zgierz , ul. Ks. Jerzego Popiełuszki 3A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 716 44 58, faks 042 716 18 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Miejskiej w Zgierzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnego urządzenia przeznaczonego do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym dla Straży Miejskiej w Zgierzu, obejmująca:1) Dostawę nowego urządzenia do pomiaru prędkości i samoczynnego rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość w ruchu drogowym, charakteryzującego się następującymi parametrami i cechami: a) automatyczne rejestrowanie wykroczenia w formie zdjęcia wykonanego techniką cyfrową o rozdzielczości min 1,3 mln pikseli; b) automatyczna rejestracja informacji identyfikujących wykonany pomiar: - data i dokładny czas zdarzenia z dokładnością do 1 sekundy, - zmierzona prędkość, - dozwolony limit prędkości, - numer zdjęcia, - oznaczenie / numer urządzenia pomiarowego, - miejsce pomiaru - stanowisko, c) rejestrowanie zdjęcia pojazdu z możliwością odczytania numeru rejestracyjnego oraz rozpoznania twarzy kierującego; d) możliwość pracy i dokonywania pomiarów w różnych warunkach atmosferycznych oraz w nocy z użyciem lampy błyskowej nie oślepiającej kierujących pojazdami; e) możliwość pomiaru prędkości i rejestracji pojazdów do trzech pasów ruchu; f) możliwość ustawiania podczas pomiaru w tym samym okresie czasu dwóch odrębnych prędkości dla pojazdów osobowych i ciężarowych; g) możliwość ustawienia pomiaru prędkości w tym samym okresie czasu, jednocześnie dla pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających; h) możliwość odróżniania podczas pomiaru i rejestrowania pojazdów osobowych lub ciężarowych; i) przystosowane do transportu w samochodzie osobowym, j) przystosowane do dokonywania pomiarów w dowolnym miejscu przy drodze, z trójnogu - statywu, z wykorzystaniem własnego zasilania z akumulatorów żelowych; k) możliwość zamontowania i dokonywania pomiarów z urządzenia umieszczonego stacjonarnie w obudowie na maszcie oraz z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi; l) zakres pomiaru prędkości od 20 do 250 km/h z wartością działki co 1 km/h; m) zakres temperatur pracy od - 100 C do + 500 C; n) błąd pomiaru prędkości ? 3 km/h; o) czas pracy urządzenia i lampy błyskowej bez możliwości jej przegrzania, z wykorzystaniem własnego zasilania przez minimum 8 godzin; p) możliwość zdalnego sterowania urządzenia; q) brak możliwości usunięcia zdjęcia przez obsługę; r) brak możliwości ingerencji w informacje zarejestrowane w czasie pomiaru; s) menu i instrukcja obsługi w języku polskim; t) możliwość przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera w celu dalszej obróbki; u) winno być kompletne i realizować funkcje pomiaru prędkości i rejestracji wykroczeń bez konieczności zakupu jakichkolwiek innych dodatkowych akcesoriów eksploatacyjnych; v) winno posiadać Decyzję Prezesa Głównego Urzędu Miar w sprawie zatwierdzenia typu radarowego urządzenia do pomiaru prędkości; w) winno posiadać aktualne Świadectwo Legalizacji właściwego Urzędu Miar; x) autoryzowany serwis pogwarancyjnego na terenie kraju. 2) Odbiór urządzenia odbędzie się w siedzibie zamawiającego. 3) Dostarczenie oprogramowania na 2 stanowiska do obróbki i wydruku zarejestrowanych zdjęć z opisem oraz generowania dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, które powinno spełniać następujące wymagania: a) posiadać funkcje graficzne umożliwiające poprawę jakości zdjęć ( np. ustawienia ostrości, jasności, kontrastu ); b) mieć charakter bazy danych; c) posiadać system identyfikacji ( administrator, użytkownik ); d) możliwość wyszukiwania wykroczeń według zadanych kryteriów ( np. daty, czasu, miejsca, numeru rejestracyjnego, numeru zdjęcia, numeru sprawy ); e) współpracować z programem eMandat firmy em software; f) możliwość modyfikacji dokumentacji niezbędnej do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, według potrzeb zamawiającego. 4) Oprogramowanie winno być zainstalowane na komputerach wskazanych przez zamawiającego, po dostarczeniu urządzenia. 5) Przeszkolenie na własny koszt wskazanych strażników miejskich Straży Miejskiej w Zgierzu w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu oraz oprogramowania do obsługi urządzenia i wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Prawa zamówień publicznych, tj. którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, według którego: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania. 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: 1) posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej, właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzoną załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, wg kryterium (spełnia) - (nie spełnia), przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy, a niespełnienie warunków przedmiotowych skutkuje odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności przez organ wydający.W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy. 4) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie - doświadczenie zawodowe.Dodatkowo, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę - pełnomocnictwo do reprezentowania złożone w formie oryginału lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej informacje, przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska w Zgierzu, ul. Ks. J. Popiełuszki 3A, 95-100 Zgierz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Straż Miejska w Zgierzu, ul. Ks. J. Popiełuszki 3A, 95-100 Zgierz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) opis techniczny oferowanego urządzenia z podaniem podstawowych parametrów technicznych z dokumentacją potwierdzającą możliwość umieszczenia urządzenia na trójnogu - statywie z wykorzystaniem własnego zasilania z akumulatorów żelowych, umieszczonego stacjonarnie w obudowie na maszcie i w pojeździe z możliwością dokonywania pomiarów z pojazdu zaparkowanego na poboczu drogi - formularz parametrów techniczno eksploatacyjnych, 2) przykładową dokumentację zdjęciową zarejestrowanych wykroczeń o rozdzielczości min. 1,3 mln. pikseli, wykonaną w ciągu ostatnich 2 miesięcy, z wymaganymi parametrami, o których mowa w Sekcji II.1.3, w tym: a) 5 zdjęć pojazdów zbliżających się, wykonanych w dzień, b) 5 zdjęć pojazdów oddalających się, wykonanych w dzień, c) 5 zdjęć samochodów ciężarowych o masie całkowitej powyżej 3,5 t, d) 5 zdjęć pojazdów zbliżających się, wykonanych w nocy,Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości oferowanego urządzenia przez wykonanie na terenie miasta Zgierza dodatkowej dokumentacji zdjęciowej w trakcie oceny spełniania warunków przedmiotowych. 3) przykładową generowaną przez oprogramowanie dokumentację niezbędną do prowadzenia postępowań wyjaśniających w sprawach o wykroczenia. 4) zatwierdzenie typu urządzenia wydane przez Główny Urząd Miar, 5) aktualne świadectwo legalizacji wydane przez właściwy Urząd Miar. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki przedmiotowe a w szczególności : 1) zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie, 2) zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia wzoru umowy, 3) udzielili gwarancji na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 4) posiadają autoryzowany serwis na terenie Polski, producenta oferowanego urządzenia. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) Dariusz Bereżewski Komendant Straży Miejskiej w Zgierzu tel. 042-716-44-58; fax. 042-716-18-44, 2) Stanisław Bednarski Zastępca Komendanta Straży Miejskiej w Zgierzu tel. 042-716-44-58, fax. 042-716-18-44.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia (wtym, protesty), wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.