Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-06
Bydgoszcz: Dostawa urządzeń medycznych w ilość i asortymencie wg. załącznika nr 2
Numer ogłoszenia: 134731 - 2007; data zamieszczenia: 06.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego, ul. Chodkiewicza 44, 85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3262100, fax 052 3262101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych w ilość i asortymencie wg. załącznika nr 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawę urządzeń medycznych o parametrach technicznych i pozostałych wymaganiach określonych w zał. nr 2 do SIWZ: Zadanie nr 1- dostawa lampy statywowej do fototerapii noworodków z podwójną głowicą, Zadanie nr 2- dostawa kapilaroskopu, Zadanie nr 3- dostawa pulsoksymetru z wymiennymi czujnikami dla noworodków,niemowląt i dzieci starszych, Zadanie nr 4- dostawa 3 sztuk pomp infuzyjnych-strzykawkowych, Zadanie nr 5- dostawa dermatoskopu, Zadanie nr 6- dostawa wagi krzesełkowej; Zadanie nr 7- dostawa 3 sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych, Zadanie nr 8- dostawa 7 sztuk wózków specjalistycznych zabiegowych, Zadanie nr 9- dostawa ssaka operacyjnego,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.83.00 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.60.00 - Przyrządy dermatologiczne Oryginalny kod CPV: 33.23.10.00 - Wagi precyzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 38.31.00.00 - Wagi precyzyjne Oryginalny kod CPV: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy : a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będącej przedmiotem zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; - dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie zawarte w zał. Nr 1 Oferta p.7) b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp) 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana wg formuły: (spełnia- nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Załącznik nr 3, 2. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć: a) certyfikat CE właściwy dla urządzeń medycznych stwierdzający zgodność z Dyrektywą Rady 93/42/EEC z dnia 14.06.1993 r., b) dokument potwierdzający, że urządzenie zostało wpisane lub zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych lub inny dokument równoważny, zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 ze zm.) c) dokumenty w postaci oryginalnych katalogów i materiałów technicznych producenta na potwierdzenie zaoferowanych parametrów z czytelnym zaznaczeniem odniesień do zaoferowanych parametrów i wyposażenia. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: -zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 lit. a)- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy ważności tych dokumentów jak powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsd.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego, 85-667 Bydgoszcz ul: Chodkiewicza 44, budynek D, sekretariat Dyrektora, I piętro,pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J. Brudzińskiego, 85-667 Bydgoszcz ul: Chodkiewicza 44, budynek D, sekretariat Dyrektora, I piętro,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.09.2007.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa lampy statywowej do fototerapii noworodków z podwójną głowicą.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lampy statywowej do fototerapii noworodków z podwójną głowicą ,o parametrach technicznych zawarte w zał.nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.83.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kapilaroskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa kapilaroskopu o parametrach technicznych zawarte w zał.nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pulsoksymetru z wymiennymi czujnikami dla noworodków,niemowląt i dzieci starszych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pulsoksymetru z wymiennymi czujnikami dla noworodków,niemowląt i dzieci starszych o parametrach technicznych zawrate w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 3 sztuk pomp infuzyjnych -strzykawkowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 sztuk pomp infuzyjnych-strzykawkowych o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa dermatoskopu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dermatoskopu o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.60.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wagi krzesełkowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wagi krzesełkowej o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa 3 sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 sztuk lamp bakteriobójczych przepływowych o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa 7 sztuk wózków specjalistycznych zabiegowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 7 sztuk wózków specjalistycznych zabiegowych o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa ssaka operacyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ssaka operacyjnego o parametrach technicznych zawarte w zał. nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- SZP.281.37.2025 - Dostawa morcelatora dla Instytutu "CZMP"
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.