Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-26
Tomaszów Mazowiecki: Budowa ulic w osiedlu Rolandówka ul. Żytnia, Środkowa, Rybaki, Chłodna, Obwodowa, Spacerowa, Zdrojowa w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 134751 - 2010; data zamieszczenia: 26.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tomaszowa Mazowieckiego , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 0-44/724-45-47, faks 724-2311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-maz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic w osiedlu Rolandówka ul. Żytnia, Środkowa, Rybaki, Chłodna, Obwodowa, Spacerowa, Zdrojowa w Tomaszowie Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulic: Żytniej, Rybaki. Obwodowej, Spacerowej, Zdrojowej, Chłodnej i Środkowej w Tomaszowie Mazowieckim o łącznej długości ok. 1162,5 m; 2) Jezdnie szerokości 5,0m z wibroprasowanej kostki betonowej grub. 8 cm, na podbudowie z tłucznia grub. 23 cm i warstwie odsączającej grub. 10 cm, o powierzchni ok. 6 447 m2; 3) Chodniki z kostki betonowej grub. 8 cm o powierzchni ok. 4 229 m2; 4) Wymiana słupów rozkracznych linii napowietrznej nn na pojedyncze słupy wirowane - 3 szt., uzupełnienie opraw oświetleniowych typu ES System SL-100.150 o mocy 170W na istniejących słupach linii napowietrznej nn - 4 szt., montaż słupów oświetleniowych typu S-80C na fundamencie - 3 szt.; 5) Sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV D315 o długości ok.199,5 m; PCV D250 o długości ok. 691,5 m; PCV D200 o długości ok. 11,0 m; 6) Sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV D200 o długości ok.113,0 m (w tym 33 szt. przykanalików); 7) Separator wraz z osadnikiem - 2 kpl. 8) Odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC D160 o łącznej długości 62,5m (12 szt.)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 32.55.14.00 - Sieć telefoniczna .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50.000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi zamówienia. Poprzez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia zamawiający będzie rozumiał budowę/przebudowę ulicy/drogi o długości minimum 800 m, których elementem była pełna konstrukcja jezdni na całej szerokości, chodniki, oraz kanalizacja deszczowa.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż posiadają lub będą posiadali osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadają, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Ponadto Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż posiadają lub będą posiadały osoby posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadają, co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe oraz, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż posiadają lub będą posiadali osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno sanitarnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia i posiadają, co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz, że osoby te przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Doświadczenie zawodowe liczone będzie przez Zamawiającego od dnia wydania uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie spełnią warunek, jeżeli wykażą, iż posiadają opłaconą polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2) Aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej w przypadku Wykonawców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółki cywilnej. Załączony do oferty wypis będzie miał na celu potwierdzenie, iż osoby podpisujące ofertę posiadają uprawnienia do reprezentowania Wykonawcy. Wymagany dokument można złożyć w formie oryginał lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Kosztorys ofertowy. 4) Zestawienie kosztów - załącznik 7 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana taka może nastąpić jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia mający wpływ na termin realizacji. Okolicznościami takimi mogą być, po spełnieniu powyższych przesłanek: 1) warunki atmosferyczne, terenowe, 2) nieprzewidziane w dokumentacji projektowej kolizje, 3) awarie, 4) katastrofy, 5) akty wandalizmu, 6) konieczność realizacji robót dodatkowych, 7) znaleziska archeologiczne, 8) nieprzewidziane wprowadzenie na teren budowy Wykonawcy zewnętrznego, 2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. Na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, możliwa jest zmiana technologii wykonywania elementów robót. Zmiana możliwa jest jedynie w przypadku, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w dokumentacji technicznej a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do osób, które pełnią role kierowników robót, kierownika budowy lub też inspektorów nadzoru. Zmiana w tym zakresie wymaga sporządzenia stosownego wniosku. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-maz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Mościckiego 6 pok. nr 6 - Referat zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
więcej: Sieć telefoniczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.