Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy:
implantów do bliższej nasady kości ramiennej
płytek anatomicznych do zespoleń kości śródstopia i pięty z kompletami śrub
płytek do zespoleń w obrębie stopy z kompletem śrub - do halluxów
z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu
dla Bloku Operacyjnego Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego
w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 134762 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny , ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, faks 015 8433201, 8433397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy: implantów do bliższej nasady kości ramiennej płytek anatomicznych do zespoleń kości śródstopia i pięty z kompletami śrub płytek do zespoleń w obrębie stopy z kompletem śrub - do halluxów z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu dla Bloku Operacyjnego Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy implantów dla Bloku Operacyjnego Ortopedii Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie dwóch lat, licząc od daty podpisania umowy w ramach zadań: Zadanie nr 1 - Implanty do bliższej nasady kości ramiennej oraz płytek anatomicznych do zespoleń kości śródstopia i pięty z kompletami śrub z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu Zadanie nr 2 - Płytki do zespoleń w obrębie stopy z kompletem śrub - do halluxów z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających, nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw, ich realizacja nastąpi na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- oświadczenie w/g wzoru Załącznik nr 2 do siwz (w części dotyczącej art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- wykaz odbiorców, dla których realizowane były, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są realizowane, podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu lub za okres prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy, niż trzy lata, wg Załącznika nr 3 do siwz - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, o których mowa w Załączniku nr 3 do siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- kopia opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą, że jest on ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dokumentami potwierdzającymi opłacenie składki, jeśli z treści polisy to nie wynika
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania dla oferowanego asortymentu zgodnie z prawem polskim tj. z obowiązującą Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 r. nr 107 poz.679 z późn. zm.) - oryginalne opracowania techniczne producenta potwierdzające parametry wymagane oferowanego asortymentu - kopie dokumentów potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów lub opinie innych użytkowników oferowanych wyrobów. - prospekty lub opinie innych użytkowników dotyczące ergonomii oferowanego instrumentarium - dokumenty potwierdzające ,że oferowany asortyment spełnia wymogi o których mowa W Rozdz. II SIWZ ponadto Wykonawca: - przeprowadzi cykl szkoleń dla pracowników Oddziału Ortopedii i Bloku Operacyjnego Ortopedii - zaoferuje termin płatności min. 60 dni - na czas realizacji umowy: -zabezpieczy instrumentarium dla potrzeb wszczepu implantów w terminie do 5 dni, licząc od daty podpisania umowy - zobowiąże się do dostarczenia depozytu w ilości min. 2 szt w każdym rozmiarze - zobowiąże się do uzupełniania depozytu, liczonego od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego w formie fax,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli,ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Specjalistyczny Szpital w Stalowej Woli,ul. Staszica 4, 37 - 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Implanty do bliższej nasady kości ramiennej oraz płytek anatomicznych do zespoleń kości śródstopia i pięty z kompletami śrub z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Implanty do bliższej nasady kości ramiennej oraz płytek anatomicznych do zespoleń kości śródstopia i pięty z kompletami śrub z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Płytki do zespoleń w obrębie stopy z kompletem śrub - do halluxów z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Płytki do zespoleń w obrębie stopy z kompletem śrub - do halluxów z dostawą instrumentarium i utworzeniem depozytu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
- Usługa sprzątania budynku Centrum Aktywności Seniora w Stalowej Woli
- Zakup i dostawa mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Miasta Stalowa Wola i jej jednostek organizacyjnych, oraz zaciągnięcie przez miasto kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Akcesoria do neuromonitoringu śródoperacyjnego, klipsy
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa napędu szybkoobrotowego z konsolą sterującą oraz młynka do kości na potrzeby Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.