Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Busko-Zdrój: ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DO PAWILONU C1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU
Numer ogłoszenia: 134788 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna , ul. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3703314, 3703314, faks 041 3784154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DO PAWILONU C1 SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA W BUSKU - ZDROJU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i rozruch sprzętu i aparatury medycznej do Pawilonu C1 Szpitala Uzdrowiskowego Krystyna. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2, 33.15.50.00-1, 33.19.21.08-8, 37.42.00.00-8, 33.15.84.00-6, 39.22.00.00-0, 33.10.00.00-1, 39.51.50.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla Części: - I: 1.500,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset), - II: VII: 8.000,00 zł. (słownie złotych: osiem tysięcy), - XIV: 3.500,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące pięćset), - XVI: 4.000,00 zł. (słownie złotych: cztery tysiące). Dla pozostałych Części Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków wg kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymaganych kryteriów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków wg kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymaganych kryteriów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków wg kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymaganych kryteriów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego: ul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko - Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia Osi 5 Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, sport i turystykę Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DROBNE WYPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania w tej części jest drobne wyposażenie w sprzęt porządkowy i czystościowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilości zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ARMATURA W POMIESZCZENIACH ZABIEGOWYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w tej części jest armatura w łazienkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem ilości zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPRZĘT AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD, szczegółowy wykaz ilościowo - asortymentowy zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: REGAŁY, SZAFKI BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów i szafek BHP na potrzeby Zamawiającego, szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SPRZĘT PORZĄDKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu porządkowego, szczegółowy wykaz ilościowo - asortymentowy zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYPOSAŻENIE SALI GIMSATYCZNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sali gimnastycznej, szczegółowy wykaz asortymentowo ilościowy oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.42.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA LASEROTERAPII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pracowni laseroterapii, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA ŚWIATŁOLECZNICTWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowiska zabiegowego w światłolecznictwie, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA ELEKTROTERAPII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowisk zabiegowych w elektroterapii, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: WYPOSAŻENIA DLA MAGNETOTERAPII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowisk zabiegowych magnetoterapii, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA TERAPII ULTRADŹWIĘKOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowiska zabiegowego terapii ultradźwiękowej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: WYPOSAŻENIE GABINETU MASAŻU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetów masażu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz wraz z załacznikami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.84.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: WYPOSAŻENIE GABINETU USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetu USG, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: WYPOSAŻENIE DLA KRIOTERAPII MIEJSCOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie stanowiska zabiegowego krioterapii miejscowej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: WYPOSAŻENIE GABINETU SUCHEGO MASAŻU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetów suchego masażu, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: WYPOSAŻENIE DODATKOWE CZĘŚCI ZABIEGOWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w drobny sprzęt pomocniczy dla części zabiegowej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE GABINETU LEKARSKIEGO I PIELĘGNIARSKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnych sprzętów stanowiących wyposażenie gabinetu lekarskiego i pielęgniarskiego, szczegółowy wykaz i opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: WYPOSAŻENIE MEDYCZNE GABINETU LEKARSKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie gabinetu lekarskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: ROLOSY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolosów do okien, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Dostawa łózek elektrycznych z materacem przeciwodleżynowym i szafką
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.