eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościnoODBIÓR ORAZ CZĘŚCIOWE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GOŚCINO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH, NA KTÓRYCH POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-07

Gościno: ODBIÓR ORAZ CZĘŚCIOWE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GOŚCINO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH, NA KTÓRYCH POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE.
Numer ogłoszenia: 1347 - 2015; data zamieszczenia: 07.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411802 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gościno, ul. IV Dywizji WP 58, 78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3513382, faks 094 3513378.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR ORAZ CZĘŚCIOWE ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY GOŚCINO Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ORAZ Z NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁYCH, NA KTÓRYCH POWSTAJĄ ODPADY KOMUNALNE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 OBOWIĄZKI WYKONAWCY PRZED ROZPOCZĘCIEM I W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. W dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogramy (w formie papierowej i elektronicznej) na wszystkie miesiące trwania umowy. Harmonogram, o którym mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji, najpóźniej do dnia 31 grudnia 2014 roku. Za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu harmonogramu Zamawiający naliczy karę umowną w kwocie 100,00 zł za każdy dzień. 2. Wykonawca ma obowiązek w porozumieniu z Właścicielem nieruchomości wyposażenia miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne kontenery, pojemniki oraz worki do dnia 31 stycznia 2014 roku. Na dowód powyższego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź innej osoby upoważnionej. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji danych związanych z ilością miejsc gromadzenia odpadów. Za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu pojemników Zamawiający naliczy karę umowną w kwocie 200,00 zł za każdy niedostarczony pojemnik. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych: - zawierających informację o liczbie i rodzaju wydanych lub odebranych pojemników i worków, - wykaz i ilość odebranych odpadów (winna być podana w poszczególnych frakcjach w Mg), - miejsce ich unieszkodliwiania i odzysku, 4. Raporty, o którym mowa w ust. 3, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 10 dnia miesiąca następującego po okresie sprawozdawczym. 5. Raporty powinny być dostosowane do systemu informatycznego Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyposażenia Wykonawcy w urządzenia do zdalnego wprowadzania danych. 6. W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych na zasadach opisanych w punkcie 2. Na uzasadniony, liczbą osób, wniosek rodziny Wykonawca może dokonać wymiany pojemnika na mniejszy lub większy. O każdej zmianie Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. 7. Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie akceptować i publikować na stronie internetowej www.goscino.pl . 8. Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok altanek śmietnikowych i pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 9. Za zawinione szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gościno Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu zgodnie z obowiązującym prawem, w tym wymaganiami ochrony środowiska) poza terenem gminy Gościno kierując się treścią zawartą w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2023 na obszarze Koszalińskiego Regionu Gospodarki Odpadami. Wykonawca jest zobowiązany sporządzać i przekazywać Zamawiającemu kwartalne sprawozdania według załącznika nr 1 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku. 11. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, tj. Regionalny Zakład Odzysku Odpadów Komunalnych, Korzyścienko. Zarządzający: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. w zakresie odpadów oznaczonych kodami: a. 150102 Opakowania z tworzyw sztucznych, b. 150106 Zmieszane odpady opakowaniowe, c. 150107 Opakowania ze szkła, d. 200199 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny, e. 200201 Odpady ulegające biodegradacji, f. 200301 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, g. 150101 Opakowania z papieru i tektury,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o., ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 351851,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 439704,72

  • Oferta z najniższą ceną: 439704,72 / Oferta z najwyższą ceną: 439704,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.