Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Krapkowice: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 13 obrębów gminy Strzeleczki zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali
Numer ogłoszenia: 134852 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4074300, fax 077 4074332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali dla 13 obrębów gminy Strzeleczki zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację istniejącej ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budyn-ków i lokali dla 13 obrębów gminy Strzeleczki zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali będącym załącznikiem nr I do niniejszej SIWZ dla następujących obrę-bów ewidencyjnych położonych w Gminie Strzeleczki: obręb Dobra obręb Dziedzice obręb Komorniki obręb Kujawy obręb Łowkowice obręb Moszna obręb Pisarzowice obręb Racławiczki obręb Smolarnia obręb Strzeleczki obręb Ścigów obręb Wawrzyńcowie obręb Zielina
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolny-mi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nie posiadającą osobo-wości prawnej, lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania zadań określonych w siwz; b) Wykonawca może występować tylko w jednej ofercie (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieni do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku oferta zostanie odrzuco-na; c) Wykonawca zakończył w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usług stanowiącą przed-miot zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia wymagania Wykonawca winien przedstawić wykaz zrealizowanych usług w tym zakresie oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia; d) Wykonawca musi dysponować osobami, które maja wymagane uprawnienia w zakresie geodezji i karto-grafii - zgodnie z art.43 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.). Warunek uznaje się za spełniony jeśli Wykonawca dysponu-je co najmniej 2 osobami, które posiadają uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2; Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane do-kumenty określone w pkt VI siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr II; 2. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik Nr III; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospo-darczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Ka-sy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opła-ceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w ca-łości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz prac związanych z założeniem ewidencji budynków i lokali zgodnie z wymaganiami stawianymi w dzia-le V pkt 2c 6. Dokumenty potwierdzające, że prace o których mowa powyżej zostały wykonane z należyta starannością. 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamó-wienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wy-konywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty o uprawnieniach zawodowych w następujących zakresach: a) geodezyjne pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne b) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrapkowicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1, pok. Nr 34c.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1, pok. Nr 38 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Dostawa siatek i staplerów dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Remonty cząstkowe dróg powiatowych
- Budowa budynku mieszkalnego w ramach zadania pn.: Rozwój mieszkalnictwa wspomaganego w Gminie Krapkowice
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Troszyn - 13 obrębów
- Wykonanie prac geodezyjnych wynikających z zadań realizowanych przez Starostwo Powiatowe w Skarżysku-Kamiennej
- "Świadczenie usług geodezyjnych i geodezyjno - prawnych przy dk na terenie województwa podkarpackiego w zakresie działania GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 2 części
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębów: Adamka i Ralewice gm. Zadzim, Łężki i Rąkczyn gm. Poddębice, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla: 1) Przebudowy i budowy dróg na Os. Wojskowym we Włodawie z infrastrukturą; 2) Przebudowy ul. Światowida; 3) Poprawy bezpieczeństwa na drodze woj. nr 812.
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych: 160906_2.0356 Grabczok, 160906_2.0134 Młodnik, 160906_2.0136 Okoły, 160906_2.0104 Radomierowice, gmina Murów
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.