To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-20
Warszawa: Dostawa materiałów remontowo -budowlano -stolarsko -ślusarskich
dla Działu Remontów i Konserwacji SGGW
Numer ogłoszenia: 134871 - 2012; data zamieszczenia: 20.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63407 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów remontowo -budowlano -stolarsko -ślusarskich dla Działu Remontów i Konserwacji SGGW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów remontowo - budowlano -stolarsko -ślusarskich. Szczegółowy opis całego asortymentu przedstawiono w załącznikach nr 6.1 - 6.7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia /kalkulacja cenowa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.14.00 - Farby i okładziny ścienne 44.11.13.00 - Ceramika 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 44.52.10.00 - Różne kłódki i zamki 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe 44.19.13.00 - Płyta wiórowa 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 44.17.10.00 - Płyty (budowlane) 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.19.16.00 - Panele parkietowe 44.19.11.00 - Sklejka 44.52.20.00 - Zatrzaski, części zamków i klucze 44.52.30.00 - Zawiasy, mocowania i osprzęt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 243518,28
Oferta z najniższą ceną: 243518,28 / Oferta z najwyższą ceną: 844937,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drobnych materiałów budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7464,99
Oferta z najniższą ceną: 7464,99 / Oferta z najwyższą ceną: 22241,48
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa drzwi wewnętrznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26348,32
Oferta z najniższą ceną: 26348,32 / Oferta z najwyższą ceną: 69876,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa płyt i blatów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71136,93
Oferta z najniższą ceną: 71136,93 / Oferta z najwyższą ceną: 169210,61
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa tarcicy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3596,31
Oferta z najniższą ceną: 3596,31 / Oferta z najwyższą ceną: 6642,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa materiałów ślusarsko-stolarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alicja Szczurek PH BUK, ul. Na wzgórzu 1, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77746,33
Oferta z najniższą ceną: 75520,03 / Oferta z najwyższą ceną: 152775,41
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Dostawa paneli podłogowych i wykładzin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WPE Sp. z o.o., ul. Mirtowa 4/12, 04-690 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97751,16
Oferta z najniższą ceną: 97751,16 / Oferta z najwyższą ceną: 249400,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wykładziny dywanowej na poziomie B TAURON Areny Kraków
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
- Dostawa materiałów konstrukcyjnych do pracowni ProtoLab - zamówienie z podziałem na trzy części
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.