Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-17
Olszewo-Borki: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wraz z ich obróbką w budynku Szkoły Podstawowej w Olszewie-Borkach
Numer ogłoszenia: 134879 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki , ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, faks 029 7613223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i parapetów wraz z ich obróbką w budynku Szkoły Podstawowej w Olszewie-Borkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i parapetów wraz z obróbką wymienionych elementów w budynku szkoły podstawowej w Olszewie-Borkach, gm. Olszewo - Borki. 2. Nomenklatura wg CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Zadanie obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót remontowych: 1) wykucie z murów ościeżnic i krat okiennych, 2) wykucie z murów podokienników z lastryko i obsadzenie podokienników z konglomeratu, 3) wymianę stolarki okiennej - okien zespolonych na okna uchylno-rozwierane z PCV o profilu pięciokomorowym, 4) Ługowanie tynków z farby olejnej, 5) Dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną z przetarciem tynków, 6) Malowanie starych tynków farbami olejnymi z dwukrotnym szpachlowaniem, 7) Montaż nawietrzników hygrosterowanych w oknach sali sportowej z wymianą podokienników na podokienniki z konglomeratu z malowaniem farbami emulsyjnymi powierzchni tynków wewnętrznych. 4. Szczegółowy opis inwestycji znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, stanowiących podstawę do wyceny i złożenia oferty przetargowej. 5. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: 1) udzielenia gwarancji na wykonane roboty remontowe(budowlane) na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót, 2) przeprowadzenia na własny koszt pomiarów, badań i prób niezbędnych do realizacji zamówienia, 3) wykonania na własny koszt inwentaryzacji powykonawczej w 3 egzemplarzach, 4) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia, 5) dostarczenia wymaganych oryginałów lub potwierdzonych przez producenta kopii certyfikatów, aprobat technicznych i atestów na materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia, 6) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlana tj. posiadających certyfikat, 7) zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii. 6. Szczegółowy opis i zakres robót określają: 1) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2) Przedmiary robót. 3) Dokumentacje projektowe. 4) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 8. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 9. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: art. 36 ust. 2 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp. 10. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających nie stanowiących więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1, pkt 6). 11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 12. Poczta elektroniczna - postępowanie będzie prowadzone w formie pisemnej. Wnioski, oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazane faxem muszą być potwierdzone na piśmie. 13. Rozliczenia będą prowadzone w złotych polskich (PLN). 14. Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej. 15. Nie przewiduje się zwrotu kosztów udziału w przetargu. 16. Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), które może być wnoszone w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030 z adnotacją Wymiana stolarki okiennej i parapetów wraz z ich obróbką w budynku Szkoły Podstawowej w Olszewie-Borkach 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wpłaty przelewem liczy się data wpływu na konto Zamawiającego). 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium w terminie i zgodnie z art. 46 pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1.pkt 1) - prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2) tj., a) w ciągu ostatnich 3 lat (od lipca 2006r. do sierpnia 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to udokumentowanie, że w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty remontowe (budowlane) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zadania, wartość, datę i miejsce jej wykonania. Celem potwierdzenia wykonanych inwestycji należy dołączyć dokumenty (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace budowlane odpowiadające co najmniej wartości robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. b) dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie prac budowlanych z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, wpisanymi na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1, pkt 3) - posiada środki własne lub potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości co najmniej 160 000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na postawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników. 2) Przy ocenie spełniania warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), warunki określone w ust. 1 pkt. 1 i 4 musi spełniać każdy partner konsorcjum, natomiast wielkości stanowiące o spełnianiu warunków wymaganych od Wykonawcy wymienionych w ust. 1 pkt. 2 i 3 będą zsumowane. 3) Nie spełnienie chociażby jednego z warunków wymienionych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4) Ocena spełniania warunków określonych w ust. 1 zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ. 3. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - 100 %.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy: wartość netto, stawka i wartość podatku VAT, wartość brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełniony kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4/1 i 4/2. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót remontowych (budowlanych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 8) Wykaz: a) podstawowego personelu kierowniczego i technicznego, który będzie wykonywał lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. b) uprawnień kierownika budowy o specjalności w zakresie prac budowlanych wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 9) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta w wysokości co najmniej 160 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub Wykonawca, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 11) Wzór umowy musi zostać uzupełniony przez Oferenta i parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. 2. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami lub kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty. 4. Oferta powinna obejmować wszelkie koszty zadania inwestycyjnego wynikające nie tylko z opracowanej dokumentacji ale również z technologii wykonania robót. 5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki
ul. Broniewskiego 13
07-415 Olszewo-Borki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. 2A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych Neogotyckiego Zameczku w zespole Pałacyku Platerów
- Modernizacja pomieszczeń w skrzydle zachodnim Zamku
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Ogrodowej 3/3 w Pruszczu Gdańskim
- "Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
- "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.