Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-11
Gliwice: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy poddasza i dobudowy zewnętrznego dźwigu osobowego do budynku Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2
Numer ogłoszenia: 134883 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach , ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 33 80 239, faks 32 33 80 263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy poddasza i dobudowy zewnętrznego dźwigu osobowego do budynku Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego przebudowy poddasza i dobudowy zewnętrznego dźwigu osobowego do budynku Sądu Rejonowego w Mysłowicach przy ul. Krakowskiej 2 Zakres projektu: 1. Opracowania przedprojektowe: a) inwentaryzacja architektoniczn0-budowlana b) opinia o stanie technicznym budynku w kontekście możliwości dobudowy do budynku dźwigu osobowego i zagospodarowania poddasza itp. c) koncepcja architektoniczna zagospodarowania poddasza uwzględniająca dobudowę dźwigu osobowego i komunikację na poziomie poddasza d) niezbędne uzgodnienia z konserwatorem zabytków i strażą pożarną itp. 2. Projekt budowlano-wykonawczy a) projekt zagospodarowania terenu uwzględniający posadowienie dźwigu osobowego b) architektura c) projekt konstrukcji d) projekt wewnętrznych instalacji elektrycznych e) projekt instalacji wykrywania pożaru f) projekt wentylacji i klimatyzacji g) projekt instalacji wod.-kan. oraz hydrantów ppoż. h) projekt instalacji c.o. w części poddasza oraz w zakresie ewentualnej przebudowy w części budynku w związku z dobudową szybu windowego i) projekt instalacji kontroli dostępu oraz sygnalizacji napadu i włamania j) projekt telewizji przemysłowej cctv k) projekt aranżacji wnętrz l) projekt sieci niskoprądowej m) projekt elewacji n) instrukcja bezpieczeństwa pożarowego 3. Specyfikacja warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie 5. Zbiorcze Zestawienie Kosztów.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej dwóch projektów budowlano-wykonawczych, każdy o wartości minimum 50.000 PLN (sto tysięcy PLN) brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku gdy Wykonawca nie uzyska z przyczyn od siebie niezależnych pozwoleń i uzgodnień instytucji zewnętrznych związanych z tematem projektu. W takim przypadku Wykonawca powinien przedłożyć stosowne dokumenty.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.