To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Starogard Gdański: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ OWOCÓW I WARZYW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU
Numer ogłoszenia: 134902 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115356 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Szpęgawsku, ul. Kasztanowa 23, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5621461 w. 20, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH ORAZ OWOCÓW I WARZYW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SZPĘGAWSKU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz owoców i warzyw w trzech częściach na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szpęgawsku (ul. Kasztanowa 23), w asortymencie i ilości określonej w Załącznikach Nr: 2A, 2B, 2C do SIWZ - Formularz cenowy: część 1 - artykuły ogólnospożywcze; część 2 - warzywa, owoce i jaja; część 3- ziemniaki. 2.3.1Zamawiający zastrzega, że ilości zamawianych towarów są jedynie wielkościami prognozowanymi, niezbędnymi dla porównania ofert, a rzeczywiste ilości zamawianych produktów mogą ulec zmianie. Przewidywane wahania w ilości poszczególnego asortymentu mogą wynosić ok. +/-20%. 2.3.2Zmiany w zakresie ilości zamawianego asortymentu nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę (z wyjątkiem zmiany ceny ruchomej - dotyczącej 2 i 3 części zamówienia). 2.3.3Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wielkość i zakres rzeczywiście dostarczonego do Zamawiającego przedmiotu zamówienia. 2.3.4Zapotrzebowania (ilość i rodzaj dostawy) na poszczególne towary będą składane za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej ze wskazaniem pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, do którego ma być dostarczona partia zamówienia. 2.3.5Wraz z dostawą partii zamawianego towaru, Wykonawca dostarczy fakturę VAT za daną partię asortymentu. 2.3.6Zapłata za dostarczona partię produktów nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od dnia dostawy. 2.3.7Koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu oraz wszystkie pozostałe związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględni je w cenie oferty. 2.3.8Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego zamówiony towar własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w ramach posiadanej aktualnej decyzji/zezwolenia właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (dotyczy 1 i 2 części zamówienia). 2.3.9Dostarczane artykuły żywnościowe winny być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, a ich przechowywanie i transportowanie musi odbywać się w warunkach gwarantujących najwyższą jakość. 2.3.10Wykonawca musi gwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów, min. ? okresu określonego przez producenta, liczony od dnia dostawy. 2.3.11W przypadku dostarczania artykułów w oryginalnych opakowaniach, muszą mieć na opakowaniu oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę produkcji, termin przydatności do spożycia lub termin minimalnej trwałości, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi przepisami. 2.3.12W przypadku dostarczenia artykułów nie spełniających warunków zamówienia (np. o złej jakości lub w przypadku braków ilościowych) lub niezgodnych zamówieniem i z asortymentem oferowanym w Załącznikach Nr: 2A, 2B, 2C i do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany na nowe, wolne od wad lub zgodne z warunkami zamówienia, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia reklamacyjnego. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru ponosi Wykonawca. 2.3.13Zamawiający wymaga, aby oferowane towary były zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami, spełniały wymagania w zakresie norm jakościowych w ramach GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) z zastosowaniem zasad systemu HACCP, a także muszą spełniać wymagane przez Zamawiającego parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w Załącznikach Nr: 2A, 2B 2C do SIWZ, kolumna 2. 2.3.14Zamawiający informuje, iż w niektórych pozycjach Formularza cenowego przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów bądź pochodzenia. Wskazania te mają charakter przykładowy, określają jedynie klasę i standard zamawianych wyrobów. Zamawiający dopuszcza w tych przypadkach składanie ofert na rozwiązania równoważne, a zatem zaoferowanie produktu o takim samym składzie, jakości i właściwościach organoleptycznych (kolor, konsystencja, zapach, smak) w opakowaniu, którego rodzaj i wielkość wskazał Zamawiający w ww. formularzu. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania zobowiązany jest wykazać, że oferowane artykuły spełniają wymagania określone w SIWZ, przy zachowaniu cech jakościowych produktów. Z załączonych do oferty dokumentów w sposób nie budzący wątpliwości powinno zatem wynikać, iż zaoferowany artykuł równoważny posiada parametry nie gorsze niż te, które w Formularzu cenowym wskazał Zamawiający. 2.3.15Zaproponowanie w ofercie artykułów o parametrach gorszych aniżeli podane w Załącznikach Nr: 2A, 2B 2C do SIWZ lub nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych, spowoduje odrzucenie oferty..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone 15.23.00.00 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.55.00.00 - Klasyfikowane produkty mleczarskie 15.82.12.00 - Herbatniki słodkie 15.83.10.00 - Cukier 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.86.00.00 - Kawa, herbata i podobne produkty 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.87.20.00 - Zioła i przyprawy korzenne 15.87.10.00 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 03.21.21.00 - Ziemniaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
- SENDI W. i A.SANDACH SPÓŁKA JAWNA, 30-GO STYCZNIA 38C, 83-110 TCZEW, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199460,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219650,66
Oferta z najniższą ceną: 219650,66 / Oferta z najwyższą ceną: 234507,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: WARZYWA, OWOCE I JAJA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"SENDI W. I A. SANDACH" SPÓŁKA JAWNA
- SENDI W. i A.SANDACH SPÓŁKA JAWNA, 30-GO STYCZNIA 38C, 83-110 TCZEW, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94917,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75701,51
Oferta z najniższą ceną: 75701,51 / Oferta z najwyższą ceną: 103506,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZIEMNIAKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GOSPODARSTWO ROLNE TOMASZ STORMOWSKI, SUMIN 10, 83-200 STAROGARD GDAŃSKI, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8216,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21840,00
Oferta z najniższą ceną: 21840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28224,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Gminy Starogard Gdański
- Ulepszenie nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2718G
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.