eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Budowa odcinka sieci wodociągowej od zbiornika przy ul. Jana Pawła II do ulicy Jesionowej i przy ulicy Krakowskiej - Osiedle Komora w Michałowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Michałowice: Budowa odcinka sieci wodociągowej od zbiornika przy ul. Jana Pawła II do ulicy Jesionowej i przy ulicy Krakowskiej - Osiedle Komora w Michałowicach
Numer ogłoszenia: 134904 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Michałowice , Pl. Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, woj. małopolskie, tel. 012 3885740, faks 012 3885035.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.malopolska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka sieci wodociągowej od zbiornika przy ul. Jana Pawła II do ulicy Jesionowej i przy ulicy Krakowskiej - Osiedle Komora w Michałowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania związana z Budowa odcinka sieci wodociągowej od zbiornika przy ul. Jana Pawła II do ulicy Jesionowej i przy ulicy Krakowskiej - Osiedle Komora w Michałowicach zgodnie z: 1.1. projektem sieci wodociągowej opracowanym przez: Przemysław Kozłowski - Technika sanitarna projektowanie i realizacja, Posądza 141, 32-104 Koniusza zatwierdzonym Decyzją o pozwoleniu na budowę NR AB.V-1-120/09 z dnia 24.02.2009 roku - (zał. Nr 7 do SIWZ); 1.2. przedmiarem robót - (zał. Nr 8 do SIWZ). Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie, 1.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ( zał. Nr 9 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie następujących robót i prac: 2.1. prace przygotowawcze - zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy; 2.2. opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej pozwalającej na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wykonanej przez Wykonawcę sieci wodociągowej;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 26 maja 2009 r. do godz. 16:00 wnieść wadium przetargowe. Kwota wadium wynosi: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się Wykonawców, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. 2.1. legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej, o wartości pojedynczego zamówienia, co najmniej 50% ceny ofertowej brutto; 2.2. dysponują minimum jednym pracownikiem lub osobami współpracującymi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: a) instalacji w zakresie sieci wodociągowych - kierownik robót; 2.3. dysponują następującymi narzędziami i urządzeniami: a) koparka na podwoziu gąsienicowym lub podwoziu ciągnika kołowego na 0,25 m3 - szt. 1; b) zgrzewarka do zgrzewania czołowego rur PE - szt. 1; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust., art. 24 - załącznik Nr 3 do SIWZ; 4. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykazu wykonanych min. 2 (dwóch) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do SIWZ; 7. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 5 do SIWZ; 8. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 9. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o aktualnym wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego; 10. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik Nr 6 do SIWZ; 11. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu/dokumentów, o których mowa w pkt 4., 5. składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości [ppkt 4.] - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [pkt 5.] - wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.-5., zastępuje się je dokumentem/dokumentami zawierającym/i oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia tych dokumentów są identyczne jak terminy określone w pkt 12. lit. a i b. 14. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 15. W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby wykazane w dokumentach rejestrowych umocowanych do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, II piętro, pokój nr 16.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Michałowice, Plac Józefa Piłsudskiego 1, 32-091 Michałowice, parter, Dziennik Podawczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.