eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/18PN/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Zabrze: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/18PN/2014
Numer ogłoszenia: 134919 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89023 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu, ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/18PN/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu o sygn. DZP/18PN/2014 Przedmiot zamówienia składa się z 5 pakietów: 1. Stół operacyjny ogólnochirurgiczny mobilny - 1 szt. Wyposażenie stołu: - Anestezjologiczna podpórka ręki, dł. min. 50 cm, na przegubie kulowym, ustawiana przy pomocy jednej dźwigni - 2 szt. - Segmenty poszerzające do zabiegów bariatrycznych, dł. około 500 mm - 2 kpl. - Podpórki stóp pacjenta - 2 szt. - Zaciski uniwersalne z regulacją kąta osadzenia akcesoriów, z szybkim mocowaniem na szynie bocznej stołu - 2 szt. - Pas udowy z klamrami mocującymi - 1 kpl. - Pas brzuszny do mocowania pacjenta, zapinany na rzep - 1 szt. 2. Ssak elektryczny jezdny - 4 szt. Wyposażenie ssaka: - Jeden zbiornik min. 2 litrowy wielorazowy, nietłukący z tworzywa z podziałką, z uchwytem na szynowym, sterylizowany w temperaturze do 134°C. - Filtry antybakteryjne - min. 5 szt. - Dren silikonowy do pacjenta - min. 2 m - Metalowy uchwyt na dren 3. Defibrylator - 3 szt. Wyposażenie defibrylatora: - Kabel EKG 3-odprowadzeniowy - 1 komplet - Mankiet ciśnienia do pomiarów w 3 rozmiarach (dzieci, dorośli, otyli) - 3 szt. - Uniwersalny wężyk - 1 szt. - Czujnik palcowy do pomiaru saturacji - 1 szt. 4. Videogastroskop - 1 szt. Pełna kompatybilność oferowanego sprzętu z zestawem do videoendoskopii posiadanym przez Pracownię Endoskopową: a) procesor Olympus Evis Exera II CV-165 b) źródło światła Olympus Evis Exera II CLE-165 5. Wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej oraz siedzącej - 1 sztuka Wyposażenie wózka: - Barierki boczne, składane wzdłuż ramy leża - 1 komplet - Wieszak kroplówki - 1 szt. - Materac - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający dane techniczne sprzętu - załącznik nr 6 do SIWZ - Parametry techniczne oraz załącznik nr 3 do SIWZ formularz cenowy. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) zaoferują produkty (sprzęt) zakwalifikowane przez producenta jako wyrób medyczny spełniające wymagania w rozumieniu Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), posiadające oznaczenie wyrobu znakiem CE dla którego wystawiono Deklarację Zgodności, 2) zaoferują produkty (sprzęt) zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 6 do SIWZ 3) zaoferują produkt (sprzęt) kompletny, fabrycznie nowy (dot. wszystkie Pakiety), rok produkcji 2014 nie powystawowy, nie demonstracyjny, nie rekondycjonowany - dot. Pakiet 1,5 4) zaoferują minimalny okres gwarancji min. 24 miesięcy od daty przekazania i uruchomienia sprzętu, 5) zapewnią transport produktu (sprzętu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 6) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, 7) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik 4, 4a SIWZ 8) przeszkolą personel Szpitala w zakresie obsługi oferowanego produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty dostarczenia sprzętu potwierdzonego protokołem odbioru, 9) złożą wraz z dostawą produktu (sprzętu) Instrukcję Obsługi w języku polskim, 10) przystąpią do naprawy produktu (sprzętu) w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od chwili otrzymania faksem lub pocztą elektroniczną zgłoszenia awarii - dotyczy wszystkich pakietów 11) zobowiązują się w trakcie obowiązywania gwarancji do nieodpłatnego świadczenia usług serwisowych oraz przeglądu gwarancyjnego zgodnie z zaleceniami producenta dla oferowanego produktu (sprzętu) na rzecz Zamawiającego - dotyczy wszystkich pakietów 12) przedłożą wraz z umową listę autoryzowanych serwisów na terenie Polski (w przypadku braku - na terenie UE) wraz z danymi teleadresowymi i numerami kontaktowymi. 13) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 10 lat od daty dostawy - dotyczy Pakietu 1,5 14) zagwarantują dostępność części zamiennych min. 8 lat od daty dostawy - dotyczy Pakietu 4 15) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 10 lat - dotyczy Pakietu 1, 5 16) zagwarantują serwis pogwarancyjny, odpłatny przez okres minimum 8 lat - dotyczy Pakietu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.22.30 - Stoły operacyjne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1 - Stół operacyjny ogólnochirurgiczny mobilny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. M. Skłodowskiej-Curie 34, 41-819 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 182520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182520,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2 - Ssak elektryczny jezdny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medela Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36288,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20399,99 / Oferta z najwyższą ceną: 36288,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3 - Defibrylator

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMTEL Przedsiębiorstwo Projektowo-Produkcyjne Waldemar Śliwa, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74724,12

  • Oferta z najniższą ceną: 74724,12 / Oferta z najwyższą ceną: 74724,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4 - Videogastroskop

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Olympus Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 68914,80

  • Oferta z najniższą ceną: 68914,80 / Oferta z najwyższą ceną: 68914,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5 - Wózek do przewozu chorych w pozycji leżącej oraz siedzącej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTC MEDICAL TRADING COMPANY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kabaty 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13392,00

  • Oferta z najniższą ceną: 13392,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13392,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.