Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Łuków: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego Nr POKL.09.02.00-06-001/09 i planu finansowego szkoły Cz. II
Numer ogłoszenia: 134940 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Medyczne Studium Zawodowe im.Janusza Korczaka w Łukowie , ul. Adama Antoniego Kryńskiego 10, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982639, 7983131, faks 025 7982639.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.pl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: oświatowa jednostka organizacyjna samorządu Województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów poszerzających kompetencje zawodowe uczniów Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. Kryńskiego 10 w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego Nr POKL.09.02.00-06-001/09 i planu finansowego szkoły Cz. II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dydaktycznych do doposażenia pracowni specjalistycznych oraz realizacji zajęć pozalekcyjnych i kursów. Środki dydaktyczne podzielone na zadania Nr 1- Nr 6, a w nich na grupy asortymentów, na zestawy z wyjątkiem zadania Nr 2,5,6. Kryterium podziału- nazwa pracowni bądź kursu lub finansowania ze środków EFS lub planu finansowego szkoły. Zadanie Nr 1- środki dydaktyczne do pracowni technika farmaceutycznego (Zał. Nr 2/1 do SIWZ). Podzielone na dwie grupy: A: Szkło laboratoryjne m. in. asortyment taki jak: parownice (emaliowane i porcelanowe o różnej średnicy), szklane lejki i bagietki, łopatki, łyżki apteczne dwustronne i metalowe, butelki jałowe z nakrętką i zakraplaczem. B: Odczynniki chemiczne- zestawione w zał. Nr 2/1/B do SIWZ- substancje chemiczne, podłoża leków i inne komponenty leków recepturowych. Zadanie Nr 2- Środki dydaktyczne do doposażenia. Asortyment podzielony na dwie grupy: A. Inne urządzenia medyczne (Zał. Nr 2.2 do SIWZ) m.in. artykuły tj. zwieraki otwieralne (standard i małe), trzymadła ze śrubą, tygle odlewnicze, palniki spirytusowe, noże do modelowania wosku, gumki do akrylu, metalu i inne. B: Pomoce dydaktyczne zgodne ze standardem wyposażenia- ) starplus (komplet)Zał. 2.2/B m.i. asortyment: śruby Fischera (małe, średnie, duże), stardent (komplet), kromopan, piaski pod piaskarkę (pod porcelanę i do szkieletów) i inne materiały do ćwiczeń wykorzystania odlewów, protez. Zadanie Nr 3: Podręczniki, ksiażki i inne pomoce dydaktyczne (Zał. Nr 2.3 do SIWZ). Przedmiot zamówienia w/w zadania podzielony na grupy tematycznie (Zał. 2.3/A-Zał. 2.3/H) tj. do pracowni technika farmaceutycznego, dentystycznego, wybrane techniki informacyjne ITI, podstawy języka angielskiego wersja uzawodowiona, asertywność, podstawy języka migowego, techniki BLS/AED, masaż sportowy. Szczegółowe informacje w załącznikach. Zadanie Nr 4: Środki dydaktyczne do kursu masażu sportowego (Zał. Nr 2.4 do SIWZ)- asortyment- kliny pod barki i kończyny dolne, półwałki pod kolana, poduszki pod głowę, wieszaki na podkłady celulozowe, podkłady na leżankę i pokrycia z wycięciem w stole. Zadanie Nr 5- Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni ratownictwa medycznego (Zał. 2.5 do SIWZ). Asortyment tj. kapnometr, zestaw treningowy do nauki iniekcji doszpikowych, pulsoksymetr klipsowy i inne. Zadanie Nr 6: Środki dydaktyczne do doposażenia pracowni technika farmaceutycznego (środki z planu finansowego placówki)- Zał. Nr 2.6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia w/w zadaniu: A: Oprzyrządowanie do Unguatora (Zał. Nr 2.6/A), B: Kapsułkarka ręczna z oprzyrządowaniem (Zał. Nr 2.6/B), C: Zestaw etykiet i sygnatur (Zał. Nr 2.6/C). Szczegółowy wykaz asortymentów, ilości, parametry techniczne zawierają w/w załączniki stosownie do rodzaju asortymentu- środki dydaktyczne powinny posiadać: deklarację zgodności, znak CE lub dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu i używania na terenie RP lub kartę charakterystyki preparatu chemicznego lub DTR urządzenia. Dostarczenie środków dydaktycznych transportem Wykonawcy na jego koszt. Zamówienie poniżej 193.000 EURO, Zadanie Nr 1,3,4- drugie postępowanie o udzielenie zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Doposażenie pracowni specjalistycznych
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 22.11.00.00 - Drukowane książki 22.11.40.00 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 14.82.00.00 - Szkło 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków potwierdzone przez Wykonawce podpisem
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków potwierdzone przez Wykonawce podpisem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków potwierdzone przez Wykonawce podpisem
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków potwierdzone przez Wykonawce podpisem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnianiu warunków potwierdzone przez Wykonawce podpisem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres realizacji dostawy - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszlukow.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Medyczne Studium Zawodowe im. Janusza Korczaka w Łukowie, 21-400 Łuków ul. Kryńskiego 10- sekretariat pokój nr 46.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Medycznego Studium Zawodowego im. Janusza Korczaka w Łukowie, ul. Kryńskiego 10, pokój nr 46.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu systemowego EFS Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie Nr POKL 09.02.00-06-001/09 tytuł: Zawodowa Przyszłość Lubleszczyzny i planu finansowego szkoły (Zad. Nr 5 i 6).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1360L na odcinku Wola Gułowska - Lipiny
- Remont drogi powiatowej nr 1344L na odcinku Cisownik - Budki
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W pawłowickiej gminie każdy przedszkolak się rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzętu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kształcenia zawodowego w szkołach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego południowej Wielkopolski"
- SZP/242-65/2025 Umowa ramowa na dostawę odczynników podstawowych dla Politechniki Wrocławskiej.
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.