eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › świadczenie Usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w 5 (pięciu) Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) oraz usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001 w 1 (jednej) Jednostce Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Wrocław: świadczenie Usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w 5 (pięciu) Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) oraz usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001 w 1 (jednej) Jednostce Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki)
Numer ogłoszenia: 134940 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. , ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 783 53 10, faks 0-71 783 53 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie Usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w 5 (pięciu) Jednostkach Samorządu Terytorialnego (JST) oraz usług doradczych i szkoleniowych we wdrożeniu systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001 w 1 (jednej) Jednostce Samorządu Terytorialnego (JST) w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 6 zadań: Zadanie nr 1 Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Czernica. Zadanie nr 2 Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Długołęka. Zadanie nr 3 Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Miasta Siechnice. Zadanie nr 4 Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Kostomłoty. Zadanie nr 5 Wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z PN-EN ISO 9001:2009 w Urzędzie Gminy Wisznia Mała. Zadanie nr 6 Wdrożenie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001 w Starostwie Powiatowym w Wołowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • przedmiot zamówień uzupełniających adekwatny do przedmiotu zamówienia podstawowego i w wielkości - do 50 % wartości zamówienia podstaowwego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 620 PLN (słownie: sześćset dwadzieścia złotych) Zadanie 2 - 870 PLN (słownie: osiemset siedemdziesiąt złotych) Zadanie 3 - 880 PLN (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych) Zadanie 4 - 600 PLN (słownie: sześćset złotych) Zadanie 5 - 650 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) Zadanie 6 - 750 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych) Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie każdorazowo należy zaznaczyć, na które z powyższych zadań zostało wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla Zadań od 1 do 5 posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie: 1.1 wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 skutecznych (potwierdzonych uzyskaniem przez daną jednostkę certyfikatu zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001) usług doradczych w zakresie wdrożeń Systemu Zarządzania Jakością, zgodnego z normą ISO 9001 w jednostkach administracji publicznej, poświadczonych dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. referencjami); 1.2 organizacji i przeprowadzenia z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 10 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001 w jednostkach administracji publicznej, poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. referencjami). 2. Dla Zadania 6 (wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnego z ISO 27001) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie: 2.1 wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 skutecznych (potwierdzonych zdobyciem przez daną jednostkę certyfikatu zgodności Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji z normą ISO 27001) wdrożeń Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, zgodnego z ISO 27001, poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług (np. referencjami); 2.2 organizacji i przeprowadzenia z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 27001, poświadczone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (np. referencjami).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zapewni min. 2 osoby personelu wdrożeniowego, składającego się z pracujących zespołowo konsultantów (zespołu wdrożeniowego), spełniających następujące wymagania: 1.1. wykształcenie wyższe, 1.2 przynajmniej jedna ze wskazanych w pkt 1 osób powinna posiadać 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce administracji publicznej oraz ukończony kurs auditora wewnętrznego systemu zarządzania jakością wg ISO 9001. Uwaga: Przez doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce administracji publicznej, Zamawiający rozumie dowolną formę zdobywania doświadczenia np. w drodze umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, odbycia stażu - łącznie doświadczenia nie krótszego niż dwa lata. 1.3 w Zadaniach od 1 do 5 - przynajmniej jedna ze wskazanych w pkt. 1 osób powinna posiadać doświadczenie w skutecznej realizacji usług doradczych (potwierdzonych uzyskaniem przez jednostkę certyfikatu zgodności Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001) w zakresie wdrożeń Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy ISO 9001, w co najmniej 5 jednostkach administracji publicznej. 1.4 dla Zadania 6 przynajmniej jedna ze wskazanych w pkt. 1 osób powinna posiadać doświadczenie w skutecznej realizacji usług doradczych (potwierdzonych uzyskaniem przez jednostkę certyfikatu) w zakresie wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnego z wymaganiami normy ISO 27001, w co najmniej 2 organizacjach. 2. Zapewni zespół co najmniej 2 osób personelu szkoleniowego (trenerów), spełniających następujące wymagania: 2.1 wykształcenie wyższe, 2.2 przynajmniej jedna z osób, o których mowa w pkt. 2 powinna legitymować się co najmniej 2-letnim doświadczeniem zawodowym w pracy w jednostce administracji publicznej, Uwaga: Przez doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce administracji publicznej, Zamawiający rozumie dowolną formę zdobywania doświadczenia np. w drodze umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, odbycia stażu - łącznie doświadczenia nie krótszego niż dwa lata. 2.3 dla Zadań od 1 do 5 każda z osób wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w pkt. 2, powinna legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia w jednostkach administracji publicznej nie mniej niż 10 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 9001. 2.4 dla Zadania 6 każda z osób wchodzących w skład zespołu, o którym mowa w pkt. 2, powinna legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia nie mniej niż 2 szkoleń z zakresu wymagań normy ISO 27001. UWAGA: Osoby, które będą pełnić funkcje konsultantów w zespole wdrożeniowym, o którym mowa w pkt 1 przy wdrażaniu Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009 mogą jednocześnie być trenerami, o których mowa w pkt 2 z zakresu wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009, o ile spełnią wymagania opisane w podpunktach 2.1 - 2.3. Osoby, które będą pełnić funkcje konsultantów w zespole wdrożeniowym, o którym mowa w pkt 1 przy wdrażaniu normy ISO 27001 mogą jednocześnie być trenerami, o których mowa w pkt 2 z zakresu wymagań normy ISO 27001, o ile spełnią wymagania opisane w podpunktach 2.1 - 2.2 i 2.4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj. polisę (lub inny ww dokument) opiewającą na kwotę nie mniejszą niż dla: Zadania 1 - 21 000,00 PLN Zadania 2 - 30 000,00 PLN Zadania 3 - 30 000,00 PLN Zadania 4 - 21 000,00 PLN Zadania 5 - 22 000,00 PLN Zadania 6 - 26 000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formie oryginału: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2. w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w formie oryginału lub kserokopii właświe poświadczonej za zgodność z oryginałem: stosowane pełnomocnictwo UWAGA: Sytuacja, w której Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu i złoży w stosunku do tego w szczególności pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej - oznacza obowiązkowy udział innego podmiotu w realizacji części zamówienia. 3. w przypadku polegania na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów osobowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia A dodatkowo: 1. Jeżeli z treści polisy (a w przypadku jej braku innego ww dokumentu) nie wynika, że jest ona (on) opłacona (opłacony), należy również załączyć dokumenty, które będą stanowić dowód jej (jego) opłacenia. 2. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego w pkt 9, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy Pzp). Wykonawca przedstawiając wraz ofertą inny dokument, o którym mowa powyżej winien wskazać uzasadnioną przyczynę braku możliwości przedstawienia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana sposobu rozliczania umowy, lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu, lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 2. W przypadku nowelizacji normy PN-N ISO 9001:2009 na szkoleniach i przy wdrażaniu będą obowiązywały nowe wymagania. 3. W sytuacji zmiany terminów realizacji umowy. 4. W sytuacji znaczącego wzrostu cen żywności. 5. W sytuacji zmniejszenia zakresu czynności objętego umową z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia z tego tytułu. 6. W sytuacji zmiany osób wyznaczonych do realizacji zadania (wykonania określonych części zamówienia) przez Wykonawcę. 7. W sytuacji gdy w czasie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, Wykonawca doliczy do wynagrodzenia netto podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych/faktur VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. 8. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.araw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. Siedziba (adres do korespondencji): ul. Ofiar Oświęcimskich 36 50-059 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 15:30, miejsce: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej S.A. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, I piętro, 50-059 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Wdrażanie usprawnień zarządczych w partnerstwie dolnośląskich JST współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Podziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.