Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-11
Zamość: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców chemicznych, testów, certyfikowanych
materiałów odniesienia, podłoży mikrobiologicznych, materiałów pomocniczych.
Numer ogłoszenia: 134943 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu , ul. Peowiaków 96, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6271059, faks 084 6271059.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców chemicznych, testów, certyfikowanych materiałów odniesienia, podłoży mikrobiologicznych, materiałów pomocniczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Zamościu przy ul. Peowiaków 96 : odczynników chemicznych, wzorców chemicznych, testów, certyfikowanych i materiałów odniesienia, podłoży mikrobiologicznych, materiałów pomocniczych ujętych w XIII pakietach zamieszczonych w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. Załącznik ten zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
pakiet nr I - odczynniki chemiczne
pakiet nr II - zestaw Nitrat
pakiet nr III - wzorce chemiczne
pakiet nr IV - wzorce kalibracyjne
pakiet nr V - wzorzec chemiczny
pakiet nr VI - wzorce ph-metryczne i konduktometryczne
pakiet nr VII - wzorce ph-metryczne
pakiet nr VIII - testy do kontroli sterylizacji
pakiet nr IX - certyfikowane materiały odniesienia
pakiet nr X - testy
pakiet nr XI - podłoża mikrobiologiczne
pakiet nr XII - materiały pomocnicze
pakiet nr XIII - wzorzec konduktometryczny
.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. formuły spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. uzupełniony formularz ofertowy(zał.nr 2)
2. uzupełniony formularz asortymentowo-cenowy(zał.nr 1)
3. pełnomocnictwo-w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, Pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kserokopia pełnomocnictwa potwierdzona notarialnie. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów poświadczających treść oświadczenia na każde Żądanie Zamawiającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy, będącej załącznikiem do siwz.
2. Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian w zawartej umowie w przypadku:
- zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.)
- obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
- zmiany oferowanych odczynników chemicznych, wzorców chemicznych, testów, certyfikowanych materiałów odniesienia, podłoży mikrobiologicznych, materiałów pomocniczych o parametrach nie gorszych niż oferowane w przypadku wycofania ich z rynku lub wstrzymania produkcji (w cenie nie wyższej niż oferowane),
- zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego przy zachowaniu parametrów produktu,
- zmiany cen jednostkowych odczynników chemicznych, wzorców chemicznych, testów, certyfikowanych materiałów odniesienia, podłoży mikrobiologicznych, materiałów pomocniczych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
- zmian uzasadnionych okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata).
Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych :
- zmiana danych teleadresowych,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana rachunku bankowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pssezamosc.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu
ul. Peowiaków 96
22-400 Zamość
.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Zamościu
ul. Peowiaków 96
22-400 Zamość
pokój nr 101..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa defibrylatorów
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
- Roboty budowlane w zakresie: Remont pomieszczeń w budynku nr 25 w kompleksie wojskowym w Zamościu.
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- ZP/CZD/050/25 Dzierżawa trzech analizatorów do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z zakupem odczynników, materiałów kontrolnych i akcesoriów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych oraz laboratoryjnych materiałów zużywalnych według katalogu Promega na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawy gazów i odczynników laboratoryjnych oraz odczynników do wstępnej identyfikacji środków odurzających i substancji psychotropowych.
- 37.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Agilent Daco lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.