eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczynaCAŁODOBOWA STAŁA OCHRONA OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PSZCZYNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Pszczyna: CAŁODOBOWA STAŁA OCHRONA OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PSZCZYNIE
Numer ogłoszenia: 134946 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pszczynie , 3 Maja 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492201, faks 032 4492205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CAŁODOBOWA STAŁA OCHRONA OSÓB, MIENIA I OBIEKTÓW REALIZOWANA W FORMIE BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ ORAZ OBSŁUGA CENTRALI TELEFONICZNEJ W URZĘDZIE SKARBOWYM W PSZCZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa stała ochrona osób, mienia i obiektów realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz obsługa centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym w Pszczynie. Przez stałą bezpośrednią ochronę rozumie się ochronę przez całą dobę: - przez dwóch pracowników ochrony: w poniedziałki od 6.45-18.15 oraz od wtorku do piątku w godzinach od 6.45-15.15; - przez jednego pracownika ochrony: w poniedziałki od 18.15- 6.45 dnia następnego, od wtorku do piątku w godzinach od 15.15-6.45 dnia następnego oraz w wolne soboty, niedziele i święta. Szczegółowy zakres usługi określono w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1.niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. posiadający uprawnienia do wykonywania działalności- posiadać Koncesję MSWiA na usługowe prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: pracownicy ochrony muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej minimum pierwszego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone; pracownicy nadzoru muszą posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia oraz poświadczenie bezpieczeństwa, upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli zastrzeżone 4.posiadający własną grupę interwencyjną, która na wezwanie pracownika ochrony lub osób upoważnionych ze strony zamawiającego niezwłocznie zostanie skierowana do siedziby zamawiającego i podejmie działania (czas ten nie może być dłuższy niż 15 minut). 5. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę co najmniej 2.000.000 zł; za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 6. spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę, przy zastosowaniu kryterium spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP 3. Oświadczenie z art. 24 ustawy PZP 4. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej)- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4-8 ustawy PZP- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualny odpis Decyzji- Koncesję- zezwalającą na podjęcie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz ustawie o ochronie osób i mienia, oraz licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia wraz z wszystkimi ewentualnymi późniejszymi zmianami tej decyzji 9. Aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 zł, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą 10.Pełnomocnictwo- w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Ponadto wykonawca powinien dołączyć do oferty projekt umowy- zał. Nr 5 do SIWZ. Wszystkie dokumenty wymagane winny być podpisane i złożone zgodnie z wymogami SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/pszczyna.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja Nr 4 (segment D, pokój Nr 101- sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Urzedu Skarbowego w Pszczynie 43-200 Pszczyna ul. 3 Maja Nr 4 segment D, pokój Nr 101- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia podwykonawcom..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.