Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-24
Radom: Remontu budynku przy ul. Dębowej 6 będącego własnością Gminy Miasta Radomia.
Numer ogłoszenia: 134947 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu , ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 383 57 50, faks 48 383 57 48 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mzlradom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remontu budynku przy ul. Dębowej 6 będącego własnością Gminy Miasta Radomia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest remont budynku mieszkalnego polegający na dobudowaniu wentylacji grawitacyjnej do 43 lokali mieszkalnych, dobudowie 2 kanałów spalinowych z rur stalowych izolowanych, dociepleniu elewacji budynku oraz remoncie klatek schodowych i korytarzy w budynku mieszkalnym przy ul. Dębowej 6 Radomiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania: a) Zadanie nr 1: Dobudowanie wentylacji grawitacyjnej do 43 lokali mieszkalnych, dobudowa 2 kanałów spalinowych z rur stalowych izolowanych oraz docieplenie elewacji budynku. Do zakresu robót w ramach zadania nr 1 należy: - dobudowa dwóch kanałów dymowych dwupłaszczowych z warstwą izolacyjną przeznaczone dla konstrukcji drewnianych w lokalach, na ostatniej kondygnacji z przejściem przez strych i z wyprowadzeniem ponad dach budynku, - dobudowa wentylacji wywiewnej ściennej kuchni z wyprowadzeniem powietrza na zewnątrz budynku - wykonanie opinii kominiarskiej powykonawczej, potwierdzającą drożność, szczelność i właściwy ciąg w przewodach wentylacyjnych i dymowych (dotyczy przewodów dymowych i wentylacyjnych nowo wybudowanych). - naprawa stropów, ścian i dachu, po przejściach przewodami wentylacyjnymi, - docieplenie ścian budynku styropianem samogasnącym EPS 70-040 grubości 8 cm - wykonanie zewnętrznej okładziny styropianowej w postaci siatki systemowej utopionej w zaprawie klejowej i wykończonej tynkiem mineralnym w kolorze według wzornika RAL 1001, cokół typu marmolit w kolorze zbliżonym do RAL 8025 - wykonanie obróbek blacharskich (zaokienniki, obróbki na ścianach szczytowych, przełożenie rur spustowych itp.) - wykonanie opaski betonowej wokół budynku - wymiana drzwi do klatek schodowych - inne niezbędne roboty towarzyszące budowlane konieczne do realizacji zadania b) Zadanie nr 2: Remont klatek schodowych i korytarzy. Do Zakresu robót w ramach zadania nr 2 należy: - naprawa schodów - naprawa tynków - przygotowanie podłoża do malowania - malowanie ścian i sufitów - malowanie lamperii - malowanie stolarki okiennej na klatce schodowej - wymiana 10 szt. drzwiczek do skrzynek na listy wraz z zamkami c) prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgód i uzgodnień (Zamawiający posiada dokumentację projektową uzgodnioną u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) - organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 7, 8 i 9 do SIWZ: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 7do SIWZ) oraz Przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Projekt wentylacji grawitacyjnej (załącznik nr 9 do SIWZ) ; Projekt docieplenia ścian budynku przy ul. Dębowej 6 w Radomiu (załącznik nr 9 do SIWZ). Załącznik nr 7 oraz 9 do SIWZ został zamieszczony w zakładce Zapytania ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że ten w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego mające w swoim zakresie docieplenie, o wartości każdej z w/w robót nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagania postawione dla spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia nie sumują się w ramach tego samego warunku w sposób prosty, co oznacza np, iż przynajmniej jeden z wykonawców powinien wykazać się 2 robotami budowlanymi o wartości 150 000 zł brutto każda, a nie jeden z nich 1 robotą np. o wartości 150000 zł i drugi 1 robotą o wartości 150000 zł. Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór - Załącznik nr 5do SIWZ. Ocena spełniania warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero-jedynkową.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W przedmiotowym postępowaniu w wykazie należy wskazać roboty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczące posiadania doświadczenia i wiedzy tj. warunku określonego w Rozdziale VI pkt 1 litera a) odnośnik drugi SIWZ -roboty budowlane polegające na budowie, remoncie bądź przebudowie obiektu kubaturowego mające w swoim zakresie docieplenie, o wartości każdej z w/w robót nie mniejszej niż 150 tysięcy złotych. W przypadku w/w robót Wykonawca ma także obowiązek załączyć dowody, o których mowa powyżej. Jeżeli wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, sporządzone zgodnie z Rozdz. VI pkt. 3 SIWZ. Zamawiający nie wymaga złożenia informacji ani dowodów dotyczących innych robót budowlanych. Dowodami, o których mowa powyżej są dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów przy wykazywaniu spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca spełnia warunek polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie podmiotu, z którego będzie jednoznacznie wynikało, że podmiot ten będzie uczestniczył w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako podwykonawca) b) W przypadku złożenia oferty wspólnej - upoważnienie dla Pełnomocnika do reprezentowania podmiotów działających wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). c) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Aktualne pełnomocnictwo dla osoby lub osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, do zaciągania w jego imieniu zobowiązań oraz podpisania oferty jeżeli nie wynika ono bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy bezwzględnie dołączyć oryginał lub w formie notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwo wystawione na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upoważnione.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia : a) zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu robót podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonana części zamówienia przez podwykonawcę z zachowaniem zasad określonych w niniejszej umowie. Jeżeli, w trakcie realizacji zamówienia, zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) Zmiany kierownika robót wskazanego w przez Wykonawcę - zmiana możliwa jest tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie ma wpływu (np. śmierć, choroba uniemożliwiająca mu wykonywanie pracy itp.) c) Zmiany ceny brutto umowy - w przypadku zmiany stawki podatku VAT (przy zachowaniu dotychczasowej wartości netto) w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym, d) Zmiany sposobu zrealizowania przedmiotu umowy - jeżeli nastąpią zmiany obowiązującego prawa powodujące konieczność realizacji przedmiotu umowy przy użyciu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, e) Zamiany terminu realizacji umowy w przypadkach: - jeżeli wystąpią nieprzewidziane opóźnienia i niedotrzymanie terminów wynikających z powodu siły wyższej lub działania osób trzecich uniemożliwiającego wykonywania prac. Za wystąpienie tych okoliczności uznane będą w szczególności wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego, a których nie można było wcześniej przewidzieć, jak np.: klęski żywiołowe (pożary, powodzie, huragany, złe warunki atmosferyczne itp.), zalanie, zamknięcie granic, wojny, mobilizacja, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni, akty prawne , decyzje, postanowienia, nakazy itp. organów władzy publicznej lub administracji publicznej uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub w części w terminie i inne okoliczności niezależne od stron, których nie można było przewidzieć i na które strony nie mają wpływu; jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, a których wykonanie warunkować będzie wykonanie robót objętych umową, termin może zostać wydłużony o czas wykonania tych robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzlradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu sekretariat,parter 26-600 Radom
ul .Garbarska 55/57.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu sekretariat,parter 26-600 Radom ul .Garbarska 55/57.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont wiaduktu w ciągu ul. Czarnej w Radomiu (nad al. Grzecznarowskiego)
- Modernizacja sali gimnastycznej przy II LO im. M. Konopnickiej
- Dostawy mięsa drobiowego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Dostawa materiałów jednorazowych do zabiegów jednorazowych
- Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.