Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie naprawy rewizyjnej pociągu sieciowego typu WM-15P.00, nr fabryczny 004, rok budowy 1991.
Numer ogłoszenia: 134951 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy rewizyjnej pociągu sieciowego typu WM-15P.00, nr fabryczny 004, rok budowy 1991..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy rewizyjnej pociągu sieciowego typu WM-15P.00, nr fabryczny 004, rok budowy 1991, wraz z wagonami, zgodnie z Dokumentacją Technologiczną Systemu Utrzymania dla pojazdów typu WM-15P. Wykaz wagonów podlegających naprawie, wraz z niezbędnymi pracami dodatkowymi które należy wykonać: 1) wózek motorowy z pomostem WM-15P.04 nr fabryczny - 04 długość wagonu - 14.025 m masa własna - 26.5 T ilość osi - 2 osie napędowe - hamowne wagon hamowny - naprawa ogrzewania kabiny z układu chłodzącego silnika SW680 - regulacja cięgien zmiany kierunku jazdy (rewers); 2) przyczepa wózka motorowego z pomostem PWM-15P.00 nr fabryczny - 004 długość wagonu - 12.740 m masa własna - 16.5 T ilość osi - 2 osie hamowne wagon hamowny 3) wagon gospodarczy kryty blachą nr fabryczny - 531141xK długość wagonu - 14.34 m masa własna - 23 T ilość osi - 2 osie hamowne wagon hamowny Masa hamowna całego układu przeznaczonego do naprawy: .......................................... W trakcie wykonywania naprawy należy pominą naprawę silnika oraz urządzeń poddozorowych hydrauliki siłowej. 2. Po wykonaniu wszystkich prac należy wykonać próby końcowe. Naprawa powinna być zakończona odbiorem komisarycznym, oraz wystawieniem niezbędnych świadectw i kart odbiorów. 3. Remont przedmiotu umowy zostanie wykonany przy użyciu materiałów i narzędzi wykonawcy. Wszystkie materiały, części i urządzenia użyte przy realizacji umowy muszą spełniać obowiązujące normy, oraz posiadać niezbędne certyfikaty. 4. Prace wykonywane będą na terenie zaplecza technicznego wykonawcy. Wykonawca powinien zorganizować transport pociągu z Pruszkowa do wykonawcy i z powrotem. Koszt transportu ponosi wykonawca. 5. Naprawy nie objęte zakresem zamówienia lecz niezbędne dla bezawaryjnej eksploatacji pojazdu winny być dokonane po pisemnym poinformowaniu zamawiającego o konieczności ich przeprowadzenia i otrzymaniu pisemnej akceptacji. Nie poinformowanie zamawiającego o potrzebie dokonania takich napraw obciąży wykonawcę, który zobowiązany będzie do ich przeprowadzenia nieodpłatnie, jeżeli usterki spowodowane nie wykonaniem tych napraw ujawnią się w okresie gwarancji i rękojmi. 6. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny oferty, sposób obliczania kryterium opisany jest w pkt 18 niniejszej specyfikacji. 7. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia faktury, na rachunek wykonawcy podany na fakturze. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru maszyny po naprawie podpisany przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 8. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 9. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków, nie spełnienie któregokolwiek spowoduje wykluczenie Oferenta z postępowania. Oferent powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w celu wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. za lata 2005 - 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Gwarancja - 10
- 3. Termin realizacji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 9 (II piętro) w godzinach 8:00 - 14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: : PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23 05-825 Grodzisk Mazowiecki pokój nr 16 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia osobowe i komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Promocja Zamawiającego przez Wykonawcę w Rozgrywkach Europejskich Ligi Mistrzów w Tenisie Stołowym
- "Dostawa paliwa gazowego do budynków będących własnością Powiatu Grodziskiego przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim i przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, w okresie 01.01.2025 do 31.12.2025"
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo-sprzętowej w Kozerkach w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.