eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączPRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATU SZACUNKOWEGO - WYCENA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-30

Nowy Sącz: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATU SZACUNKOWEGO - WYCENA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH
Numer ogłoszenia: 134972 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATU SZACUNKOWEGO - WYCENA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dzieli zamówienie na dwa ZADANIA: I.ZADANIE NR I 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Miasta Nowy Sącz dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta Nowy Sącz, c)nabywania na rzecz Miasta Nowego Sącza, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 40 szt. II.ZADANIE NR II 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, c)nabywania na rzecz Skarbu Państwa, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 12 szt. III.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II). 2.Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena nieruchomości gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Miasta Nowy Sącz dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta Nowy Sącz, c)nabywania na rzecz Miasta Nowego Sącza, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości( Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena nieruchomości gruntowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, c)nabywania na rzecz Skarbu Państwa, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości( Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 12 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.