Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Nowy Sącz: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATU SZACUNKOWEGO
- WYCENA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH
Numer ogłoszenia: 134972 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE ZWIĄZANE ZE SPORZĄDZANIEM OPERATU SZACUNKOWEGO - WYCENA NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dzieli zamówienie na dwa ZADANIA: I.ZADANIE NR I 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Miasta Nowy Sącz dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta Nowy Sącz, c)nabywania na rzecz Miasta Nowego Sącza, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 40 szt. II.ZADANIE NR II 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, c)nabywania na rzecz Skarbu Państwa, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 12 szt. III.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II). 2.Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena nieruchomości gruntowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Miasta Nowy Sącz dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Miasta Nowy Sącz, c)nabywania na rzecz Miasta Nowego Sącza, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości( Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - wycena nieruchomości gruntowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której sporządzony zostanie operat szacunkowy określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowej (działki gruntu lub działek gruntu przylegających do siebie, stanowiących zwarty kompleks) położonej w Nowym Sączu. 2.Prace wymienione w ppkt. 1 obejmują w szczególności: a)sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości gruntowych niezabudowanych znajdujących się w zasobie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa dla potrzeb ewidencjonowania ich wartości, b)ustalenia jednorazowego wynagrodzenia za ustanowienie służebności gruntowych i służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Skarbu Państwa, c)nabywania na rzecz Skarbu Państwa, w szczególności na realizację celu publicznego, nieruchomości gruntowych stanowiących własność osób fizycznych i prawnych d)sprzedaży nieruchomości gruntowej na rzecz użytkownika wieczystego, e)ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności stosownie do przepisu art. 4 ust.2 ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości( Dz.U. z 2005r. Nr 175, poz. 1459 z późn. zmianami), f)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze przetargu, g)zbycia nieruchomości gruntowych niezabudowanych w drodze bezprzetargowej, w szczególności w trybie art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba nieruchomości gruntowych planowanych do wyceny - do 12 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Emilii Plater 20.
- Dostawa leków i środków medycznych dla potrzeb Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu.
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- BZP.271.113.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Rynek 22 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.