Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Łańcut: przebudowa budynku DPS z dostosowaniem obiektu do aktualnie obowiązujacych przepisów p.pożarowych
Numer ogłoszenia: 135006 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łańcucie , ul. Józefa Piłsudskiego 72, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2253356, faks 0-17 2253356.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku DPS z dostosowaniem obiektu do aktualnie obowiązujacych przepisów p.pożarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w trzech klatkach schodowych obejmuje: -wykonanie otworów w stropach i dachu -wykonanie szybów dymowych -montaż klap dymowych -wydzielenie korytarzy i klatek schodowych, -wymiana drzwi na spełniajace wymogi klasy odporności EI30 -oddzielenie ścianą pomieszczeń i wstawienie drzwi EI30 -wykonanie okien napowietrzających do systemu oddymiania -obróbki blacharskie przy klapach oddymiajacych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy,którzy spełniaja warunki zawarte w art.22,pkt1,ppkt 1-4 oraz nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia art.24 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiazany jest złożyć; ofertę na formularzu ofertowym, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2, oświadczenie o treści określonej w art.22 ust.1 ustawy pzp, wykaz osób reprezentujacych prawnie Wykonawcę upowaznionych do zawarcia umowy, formularz cenowy, wykaz co najmniej 3 wykonanych robót budowlanych w okresie 3 lat przed dnim wszczęcia postępowania (jezeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości,przedmiotu,daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, -opis oferownego sprzętu ze szczególnym uwzględnieniem spełninia parametrów technicznych okreslonych w opisie przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-lancut.itl.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS Łańcut, ul.Piłsudskiego 72.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: 37-100 Łańcut, Piłsudskiego 72.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025
- ORGANIZACJA I PROWADZENIE PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ PRZYJMOWANIE OD MIESZKAŃCÓW GMINY ŁAŃCUT ODPADÓW KOMUNALNYCH
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.