eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapDostawa lekkiego samochodu operacyjno-kwatermistrzowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-18

Gołdap: Dostawa lekkiego samochodu operacyjno-kwatermistrzowskiego
Numer ogłoszenia: 135020 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi , ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154969, faks 087 6154969.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu operacyjno-kwatermistrzowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu operacyjno-kwatermistrzowskiego. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 SIWZ: 1. Pojazd fabrycznie nowy rok produkcji 2010. 2. Kolor czerwony. 3. Przeznaczony do przewozu 9 osób (razem z kierowcą, tył przeszklony). 4. Typ silnika - Diesel, norma emisji spalin min. EURO-4, pojemność silnika min. 1900 cm3 , moc silnika min. 110 KM, produkowany seryjnie bez przeróbek. 5. Rozstaw osi, min.3400 mm., Wysokość samochodu max. 2000 mm. liczona bez belki świetlnej uprzywilejowania pojazdu w ruchu. 6. Samochód wyposażony w immobiliser, autoalarm i centralny zamek sterowany z pilota. 7. Niezależne zawieszenie. 8. Klimatyzacja z regulacją, co najmniej manualną, z nawiewem na przód i tył samochodu. Dodatkowa nagrzewnica oraz nawiewy ciepłego powietrza na tylną część pasażerską. 9. Samochód wyposażony w poduszki powietrzne przednie kierowcy i pasażera. 10. Fotel kierowcy z regulacją wysokości, przedni fotel pasażera dla 2 osób, pasy bezpieczeństwa przednie z napinaczami. 11. Drugi rząd siedzeń - siedzenie trzyosobowe wyjmowane z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami. 12. Trzeci rząd siedzeń - siedzenie trzyosobowe, wyjmowane, ze składanym oparciem, z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami. 13. Pojemność bagażnika pod tylną półką min 1 m3. 14. Szyby boczne i tylne przyciemnione folią z atestem. 15. Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewane. 16. Elektrycznie regulowane szyby przednie. 17. Pokrywa przestrzeni bagażowej oraz gumowa wykładzina bagażnika. 18. Wspomaganie układu kierowniczego. 19. Oświetlenie części pasażerskiej pojazdu. 20. ABS - system zapobiegania blokowania kół podczas hamowania, dodatkowo: - system kontroli trakcji, - system wspomagający nagłe hamowanie. 21. Drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybami ogrzewanymi i z wycieraczkami. 22. Drzwi boczne przesuwane z prawej strony. 23. Radio CD-MP3 - fabryczne z min. 4 głośnikami oraz anteną. 24. Światła do jazdy dziennej. 25. Lampy przeciwmgielne przednie. 26. Pełnowymiarowe koło zapasowe. 27. Felgi stalowe 16 cali z oponami letnimi i kołpakami fabrycznymi. 28. Opony zimowe + felgi stalowe. 29. Wieszak na odzież - belka montowana w części bagażowej. 30. Samochód wyposażony w hak holowniczy. 31. Gniazdo 12 V z zapalniczką. 32. W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon zgodny z Ujednoliconymi minimalnymi wymaganiami w zakresie parametrów techniczno - funkcjonalnych urządzeń łączności radiowej pracujących w paśmie VHF opracowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, przewoźny o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHZ, moc 25 w odstęp międzykanałowy 12,5 kHz, z anteną 1:4 , np.: MOTOROLA GM 360 lub równoważny. 33. Lampa ostrzegawcza zgodnie z przepisami o ruchu drogowym dotyczącymi pojazdów uprzywilejowanych w ruchu - belka świetlna o wysokości max. 110 mm, dźwiękowa z generatorem sterowanym w mikrofonie i urządzeniem nagłaśniającym, na wyświetlaczu z przodu - napis STRAŻ. 34. Oznakowanie zewnętrzne zgodne z Zrządzeniem Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej Załącznik nr 1 z dnia 10 kwietnia 2008 r. wraz z numerami operacyjnymi. 35. Instrukcje obsługi w języku polskim. 36. Pojazd musi spełniać - wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym. - zaświadczenie o przeprowadzonych badaniach technicznych dodatkowych dla pojazdów używanych do celów specjalnych pożarniczych. 37. Wyciąg ze świadectwa homologacji. 38. Książka pojazdu. 39. Okres gwarancji: - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów na pojazd, - minimum 36 miesięcy powłokę lakierniczą, - minimum 144 miesiące na perforację nadwozia. okresy powyższe liczone od daty odbioru potwierdzonej protokołem odbioru. Sprzęt winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2010..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 , załącznik nr 2, Załącznik nr 3, żałaxcznik nr 4a lub 4b, Załacznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.