Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Łuków: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania
Numer ogłoszenia: 135055 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie , ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 21 59, faks 25 798 21 59.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Usługi szkoleniowe w ramach projektu systemowego: Wiara w swoje możliwości motywacją działania w ramach projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2013 roku Usługi szkolenia podzielono na dwie części: Część 1. Przedmiot zamówienia: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 2 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: Termin szkolenia: sierpień 2013 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Miejsce szkolenia: Łuków. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (1 grupa: 18 osób) + 8 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 25 godzin zajęć grupowych, 144 godzin zajęć indywidualnych. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) Liczba uczestników warsztatów: 18 osób (beneficjenci projektu) - 1 grupa Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Część 2. Przedmiot zamówienia: Kursy zawodowe. 1. Kurs zawodowy Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 2. Kurs zawodowy Gastronomia z elementami przygotowywania przyjęć weselnych - dla 5 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 3. Kurs zawodowy Opiekun osób starszych i dzieci - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 4. Kurs zawodowy Spawacz metodą Tig i Mag - dla 2 osoby w minimalnej liczbie 200 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 5. Kurs zawodowy Obsługa kasy fiskalnej i komputera z programem Wf+Mag - dla 7 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 6. Kurs zawodowy Koparko - ładowarka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 180 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 7. Kurs zawodowy Kosmetyczna - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków Zakres zamówienia: Termin szkolenia: wrzesień - 15 listopada 2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. W przypadku szkolenia Koparko-ładowarka oraz Spawacz metodą Tig i Mag zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia (odległość dojazdu do 100 km) w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej oraz drogi powrotnej. Badania lekarskie dla wszystkich kursów. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy - dania każdego dnia powinny być inne) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, a także miejsce szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się także do: 1. Opracowania szczegółowych programów szkoleń, które będą obejmowały m. in.: nazwę i zakres szkolenia, czas trwania i sposób organizacji szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć w określonych modułach oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, imienną listę trenerów skierowanych do przeprowadzenia szkoleń i szczegółowych harmonogramów szkoleń oraz przedłożenia ich do zaakceptowania Zamawiającemu nie później niż 7 dni od dnia zawarcia umowy (chyba, że strony ustalą termin krótszy). 2. Przeprowadzenia szkoleń zgodnie z ww. harmonogramami szkoleń i szczegółowymi programami szkoleń. 3. Zapewnienia, iż osoby prowadzące szkolenia będą dysponowały wiedzą i kwalifikacjami niezbędnymi do jego przeprowadzenia. 4. Zapewnienia zastępstwa w przypadkach, kiedy wybrany wykładowca nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia. 5. Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi szkoleniami. 6. Przygotowania i przekazania bezzwrotnych materiałów szkoleniowych: podręczników, skryptów w wersji papierowej w ilości odpowiadającej liczbie szkolonych osób (po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika danego szkolenia) niezbędnych do prawidłowego przebiegu szkoleń i przygotowania do egzaminu końcowego, a nadto jeden dodatkowy egzemplarz opracowanych materiałów przeznaczonych dla Zamawiającego. 7. Sprawowania nadzoru i udzielania niezbędnej pomocy i wskazówek w trakcie prowadzenia szkoleń. 8. Zapewnienia lokalu i niezbędnych maszyn i urządzeń (jeżeli szkolenie tego wymaga) dla prowadzących zajęcia szkoleniowe. 9. Wydania uczestnikom zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu (zgodnych ze wzorem zaświadczenia zawartym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216) - załącznik Nr 1 do rozporządzenia. 10. Systematycznego i prawidłowego przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkoleń, w tym m. in. list obecności, dzienników szkoleń (uwzględniających m. in. dni, godziny, liczbę osób oraz tematykę zrealizowanych zajęć, podpisy prowadzących zajęcia), list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych, a także zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika. 11. Przeprowadzenia wśród uczestników szkoleń: - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia (ankietyzacja przed i po zakończeniu szkolenia); - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego. 12. Opracowanie protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego. 13. Przekazanie zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia w poszczególnych grupach: - list obecności uczestników szkoleń, - list odbioru przez uczestników materiałów szkoleniowych oraz zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, z podaniem daty odbioru i czytelnym podpisem uczestnika; - list odbioru przez uczestników posiłków, - imiennych pokwitowań zwrotu kosztów dojazdu, - dzienników szkoleń; - kopii wszystkich wydanych uczestnikom zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, - ankiet ewaluacyjnych dotyczących oceny efektywności szkolenia, - testów sprawdzających opanowanie zrealizowanego materiału szkoleniowego, - protokołu zawierającego analizę przyrostu wiedzy uczestników w trakcie szkolenia oraz analizę opanowania materiału przez uczestników z testu sprawdzającego, a także wszelkiej innej dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji zamówienia. 14. Sporządzenia protokołu zdawczo - odbiorczego dotyczącego wykonania przedmiotu zamówienia terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia ostatniej grupy. 15. Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia oraz dokumentacji wytworzonej w ramach realizacji niniejszego zamówienia poprzez umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypów PO KL, EFS, UE, zgodnie z aktualnymi Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Dołożenia należytej staranności przy wykonywaniu umowy. Wykonawca zobowiązany jest również w razie deklaracji uczestnika projektu, zorganizować opiekę nad dziećmi uczestników projektu (13 dzieci w wieku do 7 lat), ewentualnie za pokwitowaniem i w uzgodnieniu z uczestnikami projektu wypłacić ekwiwalent w wysokości zadeklarowanej w ofercie, za opiekę nad dziećmi przez osobę wskazaną przez uczestnika projektu. (dotyczy części 1 i 2 przedmiotu zamówienia) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli wszystkich dokumentów, w tym finansowych związanych z realizacją Projektu również przez Instytucję Wdrażającą (Instytucję Pośredniczącą II stopnia) oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowej realizacji Projektu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją projektu. W szkoleniu wezmą udział osoby skierowane przez Zamawiającego. W szkoleniu nie mogą brać udziału inne osoby. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia imienny wykaz, zawierający niezbędne dane osób skierowanych na szkolenie. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - Część 1 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 1 przedmiotu zamówienia, - Część 2 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 2 przedmiotu zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, że ta usługa zostały wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje: Część I: co najmniej jedną osobą, która: - posiada wykształcenie, co najmniej wyższe magisterskie na kierunku psychologia; - przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego i wsparcia psychologicznego. Część II: co najmniej jedną osobę, która: - przeprowadziła w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej po 2 szkolenia z zakresu odpowiadającego części 2 przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że należycie przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - Część 1 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 1 przedmiotu zamówienia, - Część 2 - 1 usługę z zakresu odpowiadającej części 2 przedmiotu zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, że ta usługa zostały wykonana lub jest wykonywana należycie; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki zmiany umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa, choroba uczestników). 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj.: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. nr 18 (sekretariat GOPS).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj.: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łukowie, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, pok. nr 18 (sekretariat GOPS).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej w 2013 roku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doradztwo zawodowe i wsparcie psychologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty w zakresie: - zajęcia z zakresu doradztwa psychologicznego w minimalnej liczbie 10 godzin - zajęcia grupowe oraz 2 godziny / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) - zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego w minimalnej liczbie 15 godzin - zajęcia grupowe oraz 6 godzin / 1 osoba - zajęcia indywidualne. (1 godz. = 45 min.+ przerwa) Zakres zamówienia: Termin szkolenia: sierpień 2013 r. w godz. pomiędzy 9:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Miejsce szkolenia: Łuków. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż Forma zajęć: zajęcia teoretyczne z częścią w formie warsztatów, zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne dla każdego uczestnika w łącznej minimalnej liczbie 25 godzin zajęć grupowych (1 grupa: 18 osób) + 8 godziny zajęć indywidualnych na osobę (1 godz. = 45 min.+ przerwa). Łączna liczba godzin: 25 godzin zajęć grupowych, 144 godzin zajęć indywidualnych. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy) Liczba uczestników warsztatów: 18 osób (beneficjenci projektu) - 1 grupa Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kursy zawodowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs zawodowy Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 2. Kurs zawodowy Gastronomia z elementami przygotowywania przyjęć weselnych - dla 5 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 3. Kurs zawodowy Opiekun osób starszych i dzieci - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 100 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 4. Kurs zawodowy Spawacz metodą Tig i Mag - dla 2 osoby w minimalnej liczbie 200 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 5. Kurs zawodowy Obsługa kasy fiskalnej i komputera z programem Wf+Mag - dla 7 osób w minimalnej liczbie 120 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków 6. Kurs zawodowy Koparko - ładowarka - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 180 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków lub inna miejscowość nie dalej niż 100 km od miasta Łuków. 7. Kurs zawodowy Kosmetyczna - dla 1 osoby w minimalnej liczbie 160 godzin szkoleniowych (po 45 min) zajęć teoretycznych i praktycznych. Miejsce szkolenia: Łuków Zakres zamówienia: Termin szkolenia: wrzesień - 15 listopada 2013 r. w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel. Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW Zwrot kosztów dojazdu stosownie do odległości w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej (odległość dojazdu do 15 km) od miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia oraz drogi powrotnej. W przypadku szkolenia Koparko-ładowarka oraz Spawacz metodą Tig i Mag zwrot kosztów dojazdu z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia (odległość dojazdu do 100 km) w cenie najtańszego biletu komunikacji publicznej oraz drogi powrotnej. Badania lekarskie dla wszystkich kursów. Zapewnienie cateringu na zajęciach (kawa, herbata, woda gazowana i niegazowana, ciastka, obiad dwudaniowy - dania każdego dnia powinny być inne) Przygotowanie szczegółowego programu oraz harmonogramu szkolenia, zapewnienie materiałów biurowych dla wszystkich uczestników szkolenia (materiały szkoleniowe, teczka, notes, długopis, wydanie certyfikatów, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia) Pełna dokumentacja szkoleń: listy obecności uczestników, zaświadczenia o ukończeniu kursu Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, a także miejsce szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Świadczenie usług cateringowych dla mieszkańców DPS w Łukowie
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla SPZOZ w Łukowie
- Zakup oleju napędowego i etyliny z tankowaniem pojazdów w 2025 roku
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa eksperta ds. oceny formularzy i przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z 60 kandydatami/kandydatkami w ramach projektu własnego: "(...)Zadanie 3"- 2 postępowanie
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Świadczenie usługi doradczej w zakresie aktualizacji dokumentów strategicznych dla ROPS w Białymstoku
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Świadczenie usługi eksperta/ moderatora spotkań"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.