eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Zamość: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 135072 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania użytkowego dla Wydziałów Urzędu Miasta Zamość według wykazu: 1.1. Wykaz sprzętu: a) komputery przenośne typu notebook - 21 sztuki b) komputer przenośny typu notebook - 1 sztuka c) komputer PC - 1 sztuka d) monitor komputerowy 22 cale - 1 sztuka e) drukarka atramentowa A3+ kolor - 1 sztuka f) skaner płaski A4 - 7 sztuk g) drukarka laserowa A4 mono - 6 sztuk h) komputer PC - 16 sztuk i) monitor komputerowy 19 cali - 13 sztuk j) drukarko-kopiarka laserowa A3 mono - 1 sztuka k) laserowe urządzenie wielofunkcyjne kolor A4 - 2 sztuki l) dysk zewnętrzny USB - 3 sztuki m) drukarka atramentowa kolor A4 - 1 sztuka n) wielofunkcyjny tablet z odbiornikiem GPS i DVB-T oraz klawiaturą i uchwytem samochodowym na szybę - 1 sztuka 2. Wykaz oprogramowania użytkowego: 1). Photoshop Elements & Premiere Elements 10 PL Win lub równoważny - 2 sztuki 2). Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL lub równoważny - Licencja Attach PKC - 38 sztuk 3). Windows serwer 2008 R2 SP1 lub równoważny - 1 sztuka 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenia oraz rodzaj oprogramowania został zawarty w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymieniony w załączniku sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany i wolny od wad oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 3.1. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania - zgodnie z wykazem sprzętu określonym w załączniku nr 7 do SIWZ (kabel zasilający, kabel USB itp.) 3.2. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego braków sprzętu/oprogramowania lub dostarczenia ich niezgodnie z zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany na zgodny z zamówieniem na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia parametrów technicznych oferowanego sprzętu/oprogramowania pod kątem zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofertą. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się w okresie trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego usterek. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w terminie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. 3.5. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni: a) odbiór własnym transportem i na własny koszt wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego wady sprzętu, b) dostawę naprawionego sprzętu własnym transportem i na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionym przypadku w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, c) w przypadku braku możliwości usunięcia awarii w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych. 3.6. W razie stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie urządzenia bądź oprogramowania będącego przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na wolne od wad, w ciągu 7 dni od faktu ich zgłoszenia. 3.7. Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad i usterek telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. 3.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych oraz licencji zainstalowanego oprogramowania, dokumentację użytkową i inne niezbędne dokumenty, takie jak: instrukcja obsługi, instrukcja konserwacji itp. opisujące w języku polskim funkcje, sposób użytkowania i eksploatacji sprzętu. 3.9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Oficyna Ratusza, pokój nr 313) w godzinach pracy Urzędu (od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 15.00) własnym transportem i na własny koszt. 3.10. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu, a w przypadku komputerów PC, komputerów przenośnych typu notebook oraz monitorów również ich parametry techniczne. 3.11. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ (Wykaz sprzętu i oprogramowania) zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą dokumenty potwierdzające spełnienie warunku równoważności..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 30.21.32.00 - Komputer tablet .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże się wykonaniem co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100.000 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) zaświadczenie producenta sytemu operacyjnego potwierdzające zgodność komputera PC (dotyczy poz. Nr 3 i 8 Załącznika nr 7 do SIWZ) oraz komputera przenośnego typu notebook (dotyczy poz. Nr 1 i 2 Załącznika nr 7 do SIWZ) z oferowanym systemem operacyjnym, przy czym w przypadku zaoferowania systemu operacyjnego firmy Microsoft jak również na potwierdzenie zgodności oferowanego komputera PC oraz komputera przenośnego typu notebook z Microsoft Windows 7 lub Windows 8 Wykonawca może przedstawić wydruk ze strony internetowej firmy Microsoft potwierdzający zgodność oferowanego komputera PC oraz komputera przenośnego typu notebook z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7 lub Windows 8, 2) certyfikat ISO9001 lub równoważny dla producenta komputera PC (dotyczy poz. Nr 3 i 8 Załącznika nr 7 do SIWZ) oraz komputera przenośnego typu notebook (dotyczy poz. Nr 1 i 2 Załącznika nr 7 do SIWZ), 3) deklarację zgodności CE potwierdzającą spełnienie przez oferowany sprzęt odpowiednich dyrektyw Unii Europejskiej (dotyczy poz. Nr 1-14 Załącznika nr 7 do SIWZ), 4) specyfikacja techniczna sprzętu określająca producenta, model i parametry techniczne oferowanego sprzętu (dotyczy poz. Nr 1, 2, 3, 4, 8 i 9 Załącznika nr 7 do SIWZ), 5) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do podanego przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ dokumenty potwierdzające spełnienie warunku równoważności.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zastosowania produktów zamiennych w stosunku do produktów wskazanych w ofercie Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach (w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji, niedostępności produktu itp.) - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z innych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego ani Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiany te nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana taka może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia takich okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 kwietnia 2013r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego - w Urzędzie Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, pokój nr 12 (Ratusz). Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: Marta Trych, Małgorzata Strzępek, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.