Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Warszawa: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów
Numer ogłoszenia: 135083 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów w zakresie 1 samochodu Volkswagen użytkowanego przez TDT w Warszawie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AUTOGALA Sp. z o.o., ul. Płowiecka 17, 04-501 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845,00
Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1845,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) o zamówieniu uzupełniającym może być mowa, jeżeli spełnione są następujące przesłanki: 1) musi być ono udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego; 2) musi być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług; 3) może stanowić nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego 4) polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień; 5) zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego; 6) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego; 7) jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 17.11.2015 r. umowa nr ZP 21/2015 Część 2 Wykonawcy: AUTOGALA Sp. z o.o., ul. Płowiecka 17, 04-501 Warszawa, po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zainicjowanego ogłoszeniem o zamówieniu opublikowanym w dniu 19.10.2015 r. o nr 277826-2015. W treści ogłoszenia o zamówieniu w pkt. II.1.5) został zawarty zapis o możliwości udzielenia wyłonionemu Wykonawcy (dla każdej części zamówienia) zamówień uzupełniających w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Niniejsze zamówienie realizowane będzie w związku z zamówieniem podstawowym (umowa nr ZP 21/2015 Część 2); wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła: 3 000,00 zł, wartość zamówienia uzupełniającego wyniosła: 1 500,00 zł - wg protokołu z postępowania i wniosku o zamówienie publiczne. Dotychczas nie udzielono w związku z zawarciem umowy nr ZP 21/2015 Część 2 żadnego zamówienia z wolnej ręki. Kwota, która pozostała do wykorzystania w ramach zamówień uzupełniających wynosi więc: 1 500,00 zł. Szacunkowa wartość planowanego do udzielenia zamówienia wynosi: 1 500,00 zł, a zatem wartość udzielanego zamówienia wyniesie 50% wartości zamówienia podstawowego. W zakresie przedmiotu umowy podstawowej przewidziano świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów. W ramach umowy podstawowej i zamówienia uzupełniającego zachodzi tożsamość świadczenia usług w zakresie przeglądów okresowych i napraw samochodów. Tym samym zamówienie uzupełniające jest zamówieniem tego samego rodzaju co zamówienie podstawowe i zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z powyższym zostały spełnione wszystkie przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej i napraw bieżących pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Rzeszowie i podległych jednostkach
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
- "Odpłatny najem długoterminowy 4 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych w OR AMW w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.