To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-30
Ruda Śląska: Sporządzenie zamiennego projektu budowlanego Parku Wodnego - Pływackiego Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 135092 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94280 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Wodny w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. Kłodnicka 97/4, 41-706 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 797 32 70, faks 32 797 32 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art.3ust.1 pkt 3b.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie zamiennego projektu budowlanego Parku Wodnego - Pływackiego Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sporządzenie zamiennego projektu budowlanego Parku Wodnego - Pływackiego Kompleksu Sportowo Rekreacyjnego w Dolinie Kłodnicy w Rudzie Śląskiej. Zakres usługi obejmuje wykonanie: zamiennego projektu budowlanego obejmującego w szczególności: projekt zagospodarowania terenu; projekt architektury; projekt konstrukcji; projekt instalacji wod-kan; projekt technologii wody basenowej; projekt instalacji wentylacyjno - klimatyzacyjnych i grzewczych; projekt instalacji elektrycznych i niskoprądowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Lider Polimex - Mostostal S.A. i członek Konsorcjum: MASTER Emil Borys Sp. jawna, ul. Czackiego 15/17, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 740724,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 698000,00
Oferta z najniższą ceną: 698000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 698000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konsorcjum, którego Liderem jest Polimex-Mostostal S.A. ma w swoim zakresie obowiązków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonanie części projektów - zatem zakres jego zamówienia podstawowego obejmuje również projektowanie. Sporządzenie zamiennego projektu budowlanego nie zostało ujęte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - tym samym stanowi zamówienie dostakowe. Udzielenie zamówienia dodatkowego nie spowoduje przekroczenia 50% wartości realizowanego zamówienia. Udzielenie zamówienia dodatkowego jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i uzależnia jego wykonanie. Brak zamiennego projektu budowlanego nie pozwoli na wykonanie zamówienia podstawowego. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego spowodowały zmiany sposobu posadowienia obiektu. Przy dotychczasowych założeniach przyjęte zostały w projekcie inne parametry i rozwiązania techniczne. Przygotowywanie zagęszczenia podłoża inną niż przewidywana metodą nakazuje zaktualizować projekt z uwzględnieniem innych niż dotychczas przyjęte parametry. Pomimo, że sytuacja dotycząca gruntu pojawiła się znacznie wcześniej i decyzje odnośnie zmiany sposobu posadowienia były już podjęte a samo wzmocnienie gruntu jest aktualnie wykonywane to prowadzone badania monitorujące grunt wykazują konieczność dokonania dodatkowych robót na większym obszarze niż zakładano pierwotnie i w znacznie większym stopniu. Wymusza to zmiany do projektu tak aby przyjąć nowe rozwiązania adekwatne do osiągniętych w wyniku stosowania dynamicznej metody wymiany gruntu jego parametry nośności. Sytuacja ta nie była możliwa do przewidzenia wcześniej. Zachowując należytą staranność zawodową wykonane zostały wszystkie proponowane przez ekspertów w dziedzinie geologii badania, odwierty a dopiero prowadzony na bieżąco monitoring robót wykazał konieczność wzmocnienia dodatkowego i na większym niż zakładano obszarze i znacznym stopniu. Zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 lit b ustawy Prawo zamówień publicznych - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Adm.261.1.2025-Całodobowa ochrona osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
- Dostawa silników elektrycznych dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba, nr grupy 311-1.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - z podziałem na 3 pakiety: I Pakiet Zakup i dostawa Holtera EKG - w ilości 3 sztuk, Aparatu EKG - w ilości 3 sztuk II Pakiet Zakup i dostawa Spirometru - w ilości 1 sztuka III Pakiet Zakup i dostawa Systemu do prób wysiłkowych - w ilości 1 sztuka
- Remont poradni POZ, z podziałem na dwa pakiety: Pakiet nr 1 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Staszic Pakiet nr 2 - Remont poradni POZ dla dzieci w Przychodni Brackiej Knurów Roboty budowlane realizowane w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą ,,Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "BO 2021 Pumptrack - tor jazdy dla każdego na świeżym powietrzu" z zakresu zadań Budżetu Obywatelskiego 2021.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.