Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Kutno: Obsługa serwisowa systemu Elektronicznej Obsługi Klienta PALATYN zainstalowanego na obiekcie Aquaparku Kutno
Numer ogłoszenia: 135110 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Kościuszki 26, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 24 355 22 24, faks 24 355 22 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa systemu Elektronicznej Obsługi Klienta PALATYN zainstalowanego na obiekcie Aquaparku Kutno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na obsłudze serwisowej sytemu Elektronicznej Obsługi Klienta PALATYN zainstalowanego na obiekcie Aquaparku Kutno. Obsługa serwisowa obejmuje następujące obowiązki wykonawcy: 1.zapewnienie dostępu do telefonicznej pomocy technicznej w okresie od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 7 do 22, poprzez udostępnienie numeru telefonu serwisowego, 2.prowadzenie nadzoru on-line nad systemem Kupującego, 3.bezzwłoczną reakcji opiekuna serwisowego (maksymalnie do 2 godziny) i bezzwłoczne usunięcie usterek możliwych do usunięcia przez zdalny kontakt z obiektem, 4.usunięcie pozostałych awarii systemu uniemożliwiającej prawidłową eksploatację systemu, w ciągu 72 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia awarii, a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy, wypożyczenia elementu zamiennego na czas naprawy, Element zamienny ( sprzęt o tej samej funkcjonalności) udostępniany jest bezpłatnie i wysyłany pocztą kurierską w postaci gotowej do podłączenia, natychmiast, nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia usterki, za wyjątkiem niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. W tych okresach wysyłka następuje w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Podłączenie sprzętu w miejscu instalacji staraniem i na koszt Zamawiającego, z wsparciem technicznym telefonicznym lub on-line. Koszty przesyłki i zwrotu sprzętu ponosi Zamawiający. 5.dostęp do porad (poza sytuacjami awaryjnymi) związanych z obsługą systemu ESOK w zakresie wykorzystania istniejących funkcji systemu (drogą mailową z odpowiedzią w ciągu 3 dni roboczych), 6.dostarczanie na życzenie kupującego materiałów opisowych i technicznych dotyczących nieudokumentowanych funkcji w dokumentacji podstawowej, 7.wykonanie nieodpłatnie dwóch przeglądów rocznych zainstalowanego systemu, 8.bezpłatny dostępu do nowych wersji oprogramowania PALATYN, zawierających nowe funkcje zrealizowane przez Wykonawcę. 9.dokonywanie modyfikacji systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MWM Sp. z o.o., ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152274,00
Oferta z najniższą ceną: 152274,00 / Oferta z najwyższą ceną: 152274,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma MWM sp. z o.o. jest autorem i wykonawcą Systemu Elektronicznej Obsługi Klienta zainstalowanym w Aquaparku Kutno wyłonionym w przetargu nieograniczonym przeprowadzonym przez Miasto Kutno. System ten jest systemem dedykowanym do obsługi Aquaparku Kutno. MWM sp z o.o. jest producentem elementów wchodzących w skład systemu. Prawa autorskie do programu komputerowego będącego podstawą funkcjonowania Systemu przysługują MWM sp. z o.o. Firma ta jest jedynym podmiotem uprawnionym do modyfikacji, rozbudowy i dostarczania nowych wersji oprogramowania ze względu na ochronę praw wyłącznych (praw autorskich). Okoliczności te uzasadniają udzielenie zamówienia na podstawie art. 67 ust. pkt 1 lit a i lit. b ustawy PZP.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Dostawa urządzeń drukujących i komputerów
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.3.2024)
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH W "KUTNOWSKIM SZPITALU SAMORZĄDOWYM" SP. Z O.O.
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Usługa udostępnienia systemu wspomagającego proces dotowania prowadzonych na terenie Miasta Rybnika niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych (...)
- Dostawa elementów infrastruktury serwerowej dla Urzędu Gminy Szczawa wraz z instalacją i wdrożeniem - WYPOSAŻENIE SERWEROWNI
- Usługa utrzymania i rozwoju platformy szkoleniowej w ramach projektu "Akademia Bezpieczeństwa Kolejowego ABK II"
- ZP/23/24 Kompleksowa obsługa informatyczna systemów, sprzętu informatycznego oraz oprogramowania będącego na wyposażeniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.