To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Mrągowo: Zorganizowanie i zarządzanie miejscem przeznaczonym do kąpieli przy ul. Nadbrzeżnej w Mrągowie w sezonie 2016
Numer ogłoszenia: 135120 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124554 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i zarządzanie miejscem przeznaczonym do kąpieli przy ul. Nadbrzeżnej w Mrągowie w sezonie 2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór operatora do zorganizowania i zarządzania miejscem przeznaczonym do kąpieli przy ul. Nadbrzeżnej w Mrągowie - w okresie 01 lipca do 31 sierpnia 2016, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a w szczególności: 1. ustawą z dnia 18.08.2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011r., Nr 208, poz.140), 2. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012r. poz. 108), 3. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27.02.2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012r. poz.261), 4. rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6.03.2012r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz.U. z 2012r. poz.286). W trakcie trwania umowy tj. od 15 czerwca do 31 sierpnia 2016r. zakres zamówienia obejmuje ponadto bieżące utrzymanie przyległego terenu wraz z elementami małej architektury ( 8 ławek wolnostojących + 3 zestawy przy boisku, zestaw zabawowy dla małych dzieci) oraz boiskiem do piłki siatkowej, w tym: 1. Oczyszczanie linii brzegowej i toni jeziora do 5m (na odcinku od końca utwardzonej alei do końca pomostu spacerowego - średnio 1x w tygodniu). 2. Powierzchniowe oczyszczanie terenu (na długości od końca utwardzonej alei do końca pomostu spacerowego i na szerokości do 2 m od granicy drogi, boiska, miejsca do plażowania - średnio 1 x dziennie). 3. Wykaszanie traw, chwastów wraz z zagrabieniem i utylizacją - 1 x w miesiącu. 4. Zaopatrzenie terenu w kosze parkowe na odpady wraz z opróżnianiem - 5 szt., 5. Wynajęcie i zlecenie opróżniania pojemnika na odpady (SM -1100). 6. Awaryjne naprawy części drewnianych pomostu oraz ławek (do 1 m3 tarcicy) wraz z malowaniem. Operator za zgodą zamawiającego ma prawo wydzierżawienia części terenu objętego zarządzaniem dla potrzeb organizowania imprez sportowo-rekreacyjnych oraz sytuowania tematycznych reklam. Przychód z działalności dodatkowej operator przeznacza na koszty utrzymania obiektu. UWAGA: Toalety przenośne WC wraz z serwisem zapewni zamawiający. Na obiekcie brak infrastruktury energetycznej oraz wodno-kanalizacyjnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Kultury i Turystyki, ul. Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29520,00
Oferta z najniższą ceną: 29520,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Dostawa materiałów medycznych j.uż. - powtórka
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, Zalec - Użranki - etap II
- "WYKONANIE STUDNI WIERCONEJ W MIEJSCOWOŚCI LEMBRUK, GMINA MRĄGOWO"
- Zimowe utrzymanie jezdni i ulic na terenie miasta Mrągowo
- Remont budynku szkolnego wraz z elementami zagospodarowania terenu Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Bohaterów Warszawy 4 w Mrągowie
- Rewitalizacja zabytkowego budynku przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie - etap II
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.