To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Gliwice: Modernizacja budynku użytkowanego przez Szpital przy ul. Kościuszki w Gliwicach - podjazd dla karetek
Numer ogłoszenia: 135182 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30274 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku użytkowanego przez Szpital przy ul. Kościuszki w Gliwicach - podjazd dla karetek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z dobudową do istniejącego budynku Szpitala Wielospecjalistycznego pawilonu będącego podjazdem dla karetek przy jednoczesnym dostosowaniu układu funkcjonalno-przestrzennego wnętrza budynku (hol rejestracyjny) oraz zewnętrznego otoczenia budynku (podjazd, wyburzenie murków). Nowoprojektowany obiekt będący podjazdem dla karetki jest parterowy, zadaszony i obudowany z trzech stron. Natomiast czwartą bezpośrednio przylega do istniejącego budynku tworząc wspólną całość programową. Podjazd dla karetki wyposażony jest również w dodatkowe wejście, które prowadzi do holu rejestracyjnego. Ze względu na to, iż istniejące wejście główne poprzedzone jest schodami bez pochylni, to dobudowane wejście wraz z podjazdem musi zostać dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (teren uformowany w taki sposób by stanowił pochylnię = podjazd + chodnik). Obowiązki Wykonawcy: -sporządzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy -wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, STWiORB z zachowaniem norm, oraz zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu. -ogrodzenie, oznakowanie i urządzenie terenu budowy (w tym urządzenie zaplecza budowy dla potrzeb własnych, oraz zapewnienia stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, utrzymania powyższych elementów w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy. Powyższe stanowi koszt Wykonawcy. -przygotowanie terenu budowy i prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego Planu bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, oraz przeprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy. -zapewnienia kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy wraz z pomiarem powykonawczym, naniesienia pomiaru powykonawczego na mapy Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego, przekazanie do Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miejskiego w Gliwicach-Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej plików komputerowych umożliwiających uzupełnienie bazy mapy numerycznej, oraz przekazanie Zamawiającemu odbitek map , wraz z wykonaniem metryki. -zapewnienie na własny koszt : dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków), ciepła i innych mediów. -zapewnienie na własny koszt obsługi geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia. - zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru technicznego pełnionego przez właścicieli/zarządców istniejącego uzbrojenia i infrastruktury znajdującego się w strefie oddziaływania wykonywanych robót; -dokonania niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami i poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych - posiadanie i przedłożenie do zatwierdzenia inspektorowi nadzoru, przed zabudową (7dni przed planowanym wbudowaniem), dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie materiałów planowanych do zastosowania przy realizacji zadania; - zapewnienie niezbędnych dojazdów i objazdów dla użytkowników; - w przypadku gdy dojazd/dojście do posesji będzie czasowo niemożliwe - czas i termin prowadzenia robót należy uzgodnić z użytkownikiem; - poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich stwierdzeniu dla dokonania ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy - zagospodarowanie wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r o odpadach (tekst jednolity. Dz. U. z dnia 2010 r. nr 185 poz.1243 z póż. zm.) oraz ustawą z dnia 27/04/2001r.Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U z dn.2008.nr 25 poz.150 z późn. zmianami) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (kart odpadów) - zabezpieczenie dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz projektu. - zawarcia umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy, oraz z tytułu szkód które mogą zaistnieć związku z określonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. - umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego dla których należy wykonywanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane, oraz do udostępniania danych i informacji wymaganych tą ustawą. - dla czasowo przebywających przedstawicieli - zamawiającego, organów kontrolujących realizację przedmiotu zamówienia - zapewnienia odzieży ochronnej zgodnie z wymogami BHP (minimum 3. kompletów) - wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami Zamawiającego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia aktualizacji projektu organizacji ruchu). - naprawy na koszt własny wszystkich elementów pasa drogowego które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót ,oraz zachowania czystości dróg. Ponoszenia w trakcie realizacji kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia. - sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego, pełnej dokumentacji powykonawczej ,w trzech egz. papierowych oraz w trzech egz. w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994r.prawo budowlane (tj. Dz. U z 2006 rnr.156 poz.1118 z póżn. zm musi obejmować dokumentacje budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: Projekt budowlany i wykonawczy we wszystkich branżach z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi(podpisany i opieczętowany przez kierownika Budowy, Projektanta, oraz Inspektora nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy.) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego Dziennik budowy, instrukcje techniczne, w tym DTR Atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności(w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy) Protokoły z prób, sprawdzeń i pomiarów protokoły odbiorów technicznych wszystkie dokumenty winny być sporządzone w jęz. polskim, lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza przysięgłego. - Przekazanie zamawiającemu kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń (w języku polskim) oraz kartę gwarancyjną dla całego przedmiotu umowy. - Dokonania szkolenia użytkownika obiektu i Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych systemów i urządzeń - Przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wraz z przeprowadzeniem procedur odbiorowych przez właściwe służby, w tym poniesienie ewentualnych kosztów z tym związanych. - W okresie rozruchu i wyposażania obiektu Wykonawca udostępniania Zarządcy pomieszczenia w celu ich doposażenia i przystosowania do ich przyszłego funkcjonowania. - Komisyjnego przekazania przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów a także pokrycia kosztów z tym związanych. - Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi, oraz przeglądzie pogwarancyjnym - Przeprowadzenia na własny koszt obowiązkowych przeglądów gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń i systemów wynikających z gwarancji ich producentów. - Wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. - uwzględnienie prowadzenia robót w czynnym obiekcie służby zdrowia (hałas, godziny pracy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE ROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Budowlane ROBUD sp. z o.o., ul. Mechaników 15, 44-105 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 467920,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 528017,73
Oferta z najniższą ceną: 440754,36 / Oferta z najwyższą ceną: 528017,73
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.