Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Wieprz: Remont drogi : G000003 Wieprz - Podgórze - Wieprz w Wieprzu oraz drogi Lendwok we Frydrychowicach uszkodzonych w wyniku powodzi
Numer ogłoszenia: 135199 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieprz , 217, 34-122 Wieprz, woj. małopolskie, tel. 033 8755100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi : G000003 Wieprz - Podgórze - Wieprz w Wieprzu oraz drogi Lendwok we Frydrychowicach uszkodzonych w wyniku powodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1. Remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi G000003 Wieprz - Podgórze - Wieprz w Wieprzu o długości 200mb polegający na: - odbudowa korpusu drogi; - umocnienie dna rowu, - umocnienie skarpy i przeciwskarpy 2. Remont drogi uszkodzonej w wyniku powodzi Lendwok we Frydrychowicachdługości 450mb polegający na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy klińcem; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych - utwardzenie poboczy; - wykonanie odwodnienia;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis przygotowania oferty 1.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym (komputerowo, na maszynie do pisania lub atramentem niezmywalnym); 2.Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 3.W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez uprawnionego reprezentanta. 4.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego; 5.Zamawiający działając na podstawie art.87, ust.2 oraz art.88 poprawi w tekście oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w obliczeniu ceny; 6.Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. 7.Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. 8.Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 9.Oferty składa się w jednym egzemplarzu. 10.Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 11.Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami na ponumerowanych stronach i w kolejności określonej w pkt. 5.DOKUMENTY BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE, należy umieścić w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu opatrzonym danymi oferenta oraz napisem: OFERTA - REMONT DRÓG USZKODZONYCH W WYNIKU POWODZI 12.Oferent może zastrzec, że wskazane przez niego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku oferent dokumenty te zepnie w jeden oddzielny plik i dołączy do oferty w oddzielnej kopercie z napisem: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. 13.Wszelkie wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii. Poświadczenie winno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: Za zgodność z oryginałem. 14.Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15.Oferent nie może wycofać oferty ani też wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 16.Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w: URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres: URZĄD GMINY WIEPRZ 34-122 WIEPRZ 217 oraz oznakowane następująco: OFERTA - REMONT DRÓG USZKODZONYCH W WYNIKU POWODZI i opatrzone nazwą i dokładnym adresem oferenta. Warunki wymagane od oferentów ubiegających się o zamówienie O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm); - nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS/KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; b)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych - o powierzchni min.2000m2 i wartości min 100 tyś.zł netto (Dla ZAD. 1 i 2) c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24,ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, e)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, f)dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznali się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznali się z przyszłym terenem budowy, sprawdzili zakres i rodzaj robót z przedmiarem i uwzględnili powyższe w oferowanej cenie,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1A,1B 2.kosztorysy ofertowe - pełny kosztorys tzn. należy uwidocznić w każdej pozycji kosztorysowej oferowane ceny jednostkowe robocizny, materiałów i sprzętu oraz cenę jednostkową całej pozycji kosztorysowej wraz z narzutami. 3.wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego ; 4.w przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów winien zostać ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z podmiotów zobowiązany jest do złożenia dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt.od 5 do 8 , zaś reprezentant do złożenia wszystkich dokumentów określonych w pkt. 5, ppkt. Od 1 do 13, 5.oryginał lub kserokopia, poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; oferent winien wykazać, że w okresie ostatnich 5lat (lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej) zrealizował min 1 robotę budowlaną (dla obu zadań) odpowiadającą swoim zakresem, rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uważa zadanie polegające na wykonaniu robót drogowych - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych o powierzchni min 2000m2 i wartości min 100 tyś zł netto dla ZAD. 1 i 2. - załącznik nr 6; 9.Oświadczenia złożone na podstawie art.22 i 24, ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. Nr 19, poz. 177z późń.zm.)-załącznik 2,3 i4; 10.Oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy p.z.p. - załącznik nr 5; 11.Oświadczenie, że cena ofertowa zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym niezbędne materiały, sprzęt oraz należne podatki i opłaty w tym przede wszystkim należny podatek od towarów i usług VAT (formularz ofertowy); POZOSTAŁE OŚWIADCZENIA 12.Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń - (formularz ofertowy); 13.Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, zapoznał się z warunkami lokalnymi w jakich będą wykonywane roboty, w sposób szczegółowy zapoznał się z przyszłym terenem budowy oraz zakresem rzeczowym i ilościowym zamówienia i uwzględnił powyższe w cenie ofertowej (formularz ofertowy);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wieprz; Wieprz 217 pok nr. 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wiepez; Wieprz 217 pok nr. 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Remont wewnętrznych traktów komunikacyjnych w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku - I etap
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.