Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Lubliniec: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH KOD CPV 36100000-2 DLA URZĘDU SKARBOWEGO W LUBLIŃCU
Numer ogłoszenia: 135212 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Lublińcu, ul. Paderewskiego 7b, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3562822, fax 034 3562822.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/lubliniec.htm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH KOD CPV 36100000-2 DLA URZĘDU SKARBOWEGO W LUBLIŃCU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa mebli - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia KOD CPV 36100000-2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - MEBLE BIUROWE Opis przedmiotu zamówienia 1.Szafy metalowa aktowe o całkowicie metalowej konstrukcji obudowy, półek, przegród , malowane proszkowo , zamek centralny, dwudrzwiowa, posiadająca cztery przestawne półki, wyposażone w schowek dwu-komorowy, blacha o grubości 0,8 -1,0 mm; kolor beżowy; wyposażone dodatkowo w zamek numeryczny 1000/435 / 199 7 szt. 2.Szafa na akta podwójna -dwudrzwiowa; korpusy oraz fronty wykonane z wysokojakościowej płyty wiórowej o grubości min.18 mm o blatach nakrywających min.22 mm; melamina powinna charakteryzować się odpornością na działanie światła , wody i wysokich temperatur; płyta melaminowa wykańczana powinna być taśmą PCV o grubości min.2 mm w kolorze odpowiednim do koloru płyty; okleina w kolorze buku;Wnętrze szafy podzielone na półki z możliwością regulacji rozmieszczenia ich wysokości; plecy szafy muszą być wykonane z płyty meblowej zapewniającej stabilność formy szafy nie dopuszcza się płyty pilśniowej ; wszystkie szafy powinny być standardowo wyposażone w zamki patentowe i uchwyty ; wnętrze szafy do wysokości 150cm podzielone na szerokość w stosunku 2/3 i 1/3 ; 90x45x 190 29 szt. 3. Szafa aktowo -ubraniowa -dwudrzwiowa; korpusy oraz fronty wykonane z wysokojakościowej płyty wiórowej o grubości min.18 mm o blatach nakrywających min.22 mm; melamina powinna charakteryzować się odpornością na działanie światła , wody i wysokich temperatur; płyta melaminowa wykańczana powinna być taśmą PCV o grubości min.2 mm w kolorze odpowiednim do koloru płyty; okleina w kolorze buku;plecy szafy muszą być wykonane z płyty meblowej zapewniającej stabilność formy szafy nie dopuszcza się płyty pilśniowej ; wszystkie szafy powinny być standardowo wyposażone w zamki patentowe i uchwyty ; wnętrze szafy do wysokości 150cm podzielone na szerokość w stosunku 2/3 i 1/3 ; gdzie szersza część jest częścią ubraniową wyposażoną w wysuwany wieszak na ubrania; węższa część podzielona na półki z możliwością regulacji rozmieszczenia. 90x45x 190 2 szt, 4. Regał dwudrzwiowy - korpusy oraz fronty wykonane z wysokojakościowej płyty wiórowej o grubości min.18 mm o blatach nakrywających min.22 mm; melamina powinna charakteryzować się odpornością na działanie światła , wody i wysokich temperatur; płyta melaminowa wykańczana powinna być taśmą PCV o grubości min.2 mm w kolorze odpowiednim do koloru płyty; okleina w kolorze buku;plecy regału muszą być wykonane z płyty meblowej zapewniającej stabilność formy szafy nie dopuszcza się płyty pilśniowej ; standardowo wyposażone w zamki patentowe; wewnątrz dwie półki z możliwością regulacji rozmieszczenia 80/45/75 11 szt. 5. Centrum kuchenne mycie ,chłodzenie gotowanie na minimalnej powierzchni - jednokomorowy zlewozmywak , dwudrzwiowa szafka , wewnątrz jednej części półka z możliwością regulacji wysokości, kolor buk, na nóżkach chromowanych; uchwyty do szafek metalowe chromowe 1000x60x89 2 szt. 6.Szafka wisząca do zestawu w pkt 5 - dwudrzwiowa szafka , wewnątrz jednej części półka z możliwością regulacji wysokości, kolor buk lub biały;wyposażona w chromoweuchwyty 80/35/60 2 szt. 7.Stolik - obrzeże PCV, płyta meblowa o grubości min.18 mm; okleina buk. spełniająca wymogi określone w opisie szafa w pkt 2. 60/60/60 2 szt. 8.Wózek pod komputer - posiada rolki samoskrętne kolor buk 23/55/15 30 szt. 9.Biurko- zabudowane od przodu z zamykaną szafką po lewej stronie, trzema szufladami i piórnikiem po prawej stronie z półką wysuwaną na klawiaturę po środku; biurko z dwoma otworami w blacie ( jeden otwór wyposażony w estetyczną zaślepkę w kolorze okleiny do przeprowadzenia przewodów sprzętu komputerowego; szuflady w biurku winny być metalowe i umieszczone na metalowych prowadnicach zapewniające maksymalny wysuw;Blaty robocze biurek wykonane muszą być z płyt matowych , antyodblaskowych; z płyty wiórowej melaminowej o grubości 22 mm wykańczane taśmą PCV o grubości min.2 mm;melamina powinna charakteryzować się odpornością na działanie światła, wody, odpornością na uderzenia i działanie wysokich temperatur ; kolor buk 137/67/75 31 szt. 10.Krzesła obrotowe -ergonomiczne z możliwością obrotu wokół własnej osi o 360stopni z podłokietnikami; wyposażone z regulowaną wysokość oparcia; o wyprofilowanej płycie siedziska i oparcia odpowiedni do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych; wymiary oparcia i siedziska zapewniające wygodną pozycję ciała i swobodę ruchów; podstawa gwarantująca odpowiednią stabilność na pięcioramiennej podstawie wykonanej z aluminium z kółkami jezdnymi dostosowanymi do wykładziny PCV; z pneumatyczną regulacją wysokości siedziska w zakresie 400 do 500 mm licząc od podłogi; mechanizmy regulacji wysokości siedziska i pochylenia oparcia powinny być łatwo dostępne oraz tak dostępne aby można było wykonywać regulację w pozycji siedzącej;Oparcie powinno być połączone ze stelażem krzesła a nie z siedziskiem ; podłokietniki zapewniające komfort pracy wykonane z wysokiej klasy tworzywa sztucznego , tapicerowane mocną trwałą odporną na ścieranie tkaniną o zwartej strukturze w kolorze czarnym. 41 szt. Krzesła drewniane- do pomieszczeń socjalnych - siedzisko i oparcie ze sklejki bukowej, podstawa z chromowanych rurek stalowych z podłogowymi ślizgaczami, wysokość całkowita krzesła 850 mm wymiary siedzenia 430x430mm 6 szt. Sejf na klucze - 50 haczyków; wykonany z blachy stalowej, z wpuszczanymi drzwiczkami wyposażonymi w zamek listwy wieszakowe przestawne różnokolorowe, ponumerowane kolejnkolor szary lub metaliczny 1 szt. Dodatkowe wymagania : Płyty wykorzystane do produkcji mebli musza posiadać świadectwo sanitarno-higieniczne lub inny dokument wydany przez uprawniony podmiot potwierdzający że są one dopuszczone do stosowania w pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt stały ludzi Wykonawca jest zobowiązany przedstawić stosowne atesty higieniczno sanitarne Wszystkie elementy mebli , krzeseł, szaf powinny będą intensywnie użytkowane i muszą być wykonane z materiałów gwarantujących odpowiednią trwałość i jakość.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNÓW UDZIAŁU W POSĘPOWANIU: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) Zamawiający uzna że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli zrealizował w okresie ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - przedstawi co najmniej dwie dostawy mebli biurowych każda o wartości 100.000,00 zł . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zmówienia; 2) Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomiczno -finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jeżeli osiągnął w ostatnim roku obrotowym a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy to w tym okresie przychód netto ze sprzedaży produktów towarów i materiałów o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. 5. Wykonawca przedstawi próbki tkani obiciowych stosowane w krzesłach obrotowych, fotografie mebli. 6. Wykonawca posiada certyfikat jakości ISO 9001:2000 dot. mebli biurowych oraz certyfikat potwierdzający spełnienie wymagań bezpieczeństwa określonych normą PN-EN 527-2 i normą PN-EN 14073-2. 7. Ocena spełnienia w/w warunków przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczenia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp. zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp - wg wzoru który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) aktualny odpis Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3). aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 11 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Ţ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Ţ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Ţ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W/Wymienione oświadczenia i dokumenty -należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, i osobami zdolnym do wykonania zamówienia - wykonawca musi dostarczyć : 1) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających że dostawy zostały wykonane należycie- przedstawi co najmniej dwie dostawy mebli biurowych każdą o wartości 100.000,00 zł W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1) sprawozdania finansowego albo jego części a jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres - W celu potwierdzenia że oferowany przedmiot zamówienia - dostawa mebli odpowiada określonym wymaganiom Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: 1) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, ze dostarczone produkty - meble biurowe- odpowiadają normom jakościowym - certyfikat wydany przez centrum certyfikacji przemysłu drzewnego . 2) Wykonawca przedstawi próbki tkani obiciowych w krzesłach obrotowych, fotografie mebli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/lubliniec.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b 42-700 Lubliniec pok. 18.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Lublińcu ul. Paderewskiego 7b 42-700 Lubliniec pok. 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługi stomatologiczne dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Ciasna nr ewid. dr. 02190394, 02190074 na odc. 0+000 do 1+760 - etap I
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla JW 4101 w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.