eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWycinka drzew, frezowanie pni przy drogach wojewódzkich wraz z ewentualnym nasadzeniem oraz pielęgnacja drzew na terenieZadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zadanie nr 4 - Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Zielona Góra: Wycinka drzew, frezowanie pni przy drogach wojewódzkich wraz z ewentualnym nasadzeniem oraz pielęgnacja drzew na terenie: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zadanie nr 4 - Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim
Numer ogłoszenia: 13522 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew, frezowanie pni przy drogach wojewódzkich wraz z ewentualnym nasadzeniem oraz pielęgnacja drzew na terenie: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3 - Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zadanie nr 4 - Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOTYCZY ZADANIA NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze 1. Zakres obejmuje: a) mechaniczne ścinanie drzew wraz z frezowaniem pni na głębokość min. 10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem dłużyc, gałęzi: 16-35 cm - 3szt. 36-45 cm - 4 szt. 46-55 cm - 20 szt. 56-65 cm - 20 szt. 66-75 cm - 20 szt. 76-100 cm - 20 szt. ponad 100 cm - 5 szt. -------------- RAZEM: 92 szt. b) mechaniczne ścinanie drzew wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem dłużyc, gałęzi (bez frezowania): 16-35 cm - 2 szt. 36-45 cm - 3 szt. 46-55 cm - 5 szt. 56-65 cm - 5 szt. 66-75 cm - 5 szt. 76-100 cm - 5 szt. ponad 100 cm - 2 szt. -------------- RAZEM: 27 szt. c) odmładzanie starszych drzew w tym cięcia redukcyjne korony drzew oraz zabiegi w celu uzyskania pionowej skrajni drogowej - 90 szt. d) usuniecie przy użyciu podnośnika połamanych, suchych gałęzi z drzew - 89 szt. e) mechaniczne karczowanie pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniu, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji - 10 szt. f) frezowanie pni na głębokość min. 10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu - 2 szt. g) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików)i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 10 cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. - 30 szt. h) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików)i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 14 cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. - 10 szt. i) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików) i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 10 cm, gatunki kuliste i kolumnowe tj. klon GLOBOSUM, dąb FASTIGIATA itp. - 3 szt. 2. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę etapami - jako roboty częściowe w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu - telefonicznie, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. DOTYCZY ZADANIA NR 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zakres obejmuje: 1) Mechaniczne ścinanie drzew (drzewa twarde) wraz z frezowaniem pni na gł. min.10cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem gałęzi i dłużyc. 16-35 cm - 20 szt. 36-75 cm - 60 szt. 76-100 cm - 20 szt. ponad 100 cm - 5 szt. 2) Mechaniczne ścinanie drzew (drzewa miękkie) wraz z frezowaniem pni na gł. min.10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem gałęzi i dłużyc. 16-35 cm - 30 szt. 36-75 cm - 80 szt. 76-100 cm - 40 szt. ponad 100 cm - 10 szt. 3) Nasadzenia drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików) wraz z pielęgnacją sadzonki, wys.1,5÷2,0 m, obwód pnia od 10 do 20cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. -75 szt. 4) Nasadzenia drzew liściastych z opalowaniem (3szt.palików) wraz z pielęgnacją sadzonki, wys.1,5÷2,0m, obwód pnia od 10 do 20cm, gatunki kuliste i kolumnowe tj. klon Globosum, dąb Fastigiata itp. - 5 szt. 5) Usuwanie gałęzi obumarłych i nadłamanych - 50 szt. 6) Odmładzanie starszych drzew w tym cięcia redukcyjne korony drzew oraz zabiegi w celu uzyskania skrajni pionowej i poziomej - 30 szt. 7) Mechaniczne karczowanie pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniu, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji - 5 szt. 8) Frezowanie pni na głębokość min.10cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu - 10 szt. 9) Usuwanie odrostów przy pniach - 5 szt. 2.Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów; zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. c) zlecenie, o którym mowa w pkt 2a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 3: Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zakres obejmuje: 1) Ścinanie drzew Ilość drzew do wycinki Średnica drzewa w cm - Ilość 20-40 cm - 10 41-65 cm - 65 66-90 cm - 30 91-120 cm - 10 Powyżej 120 cm - 10 RAZEM: 125 szt. 2) Frezowanie pni drzew Frezowanie pni średnicy pnia do 75 cm - 5 szt. Frezowanie pni średnicy pnia powyżej 75 cm - 5 szt. 3) Nasadzenie drzew Ilość drzew do nasadzeń - 5 szt. 4) Pielęgnacja drzew Ilość drzew przeznaczonych do pielęgnacji - 200 szt. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu- telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 4: Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim Zakres obejmuje: 1) Ścinanie drzew Ilość drzew do wycinki Średnica drzewa w cm - Ilość 20-40 cm - 10 41-65 cm - 60 66-90 cm - 20 91-120 cm - 10 Powyżej 120 cm - 5 RAZEM: 105 szt. 2) Frezowanie pni drzew Frezowanie pni średnicy pnia do 75 cm - 5 szt. Frezowanie pni średnicy pnia powyżej 75 cm - 5 szt. 3)Nasadzenie drzew Ilość drzew do nasadzeń - 5 szt. 5) Pielęgnacja drzew Ilość drzew przeznaczonych do pielęgnacji - 200 szt. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu- telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. - zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie 1 usługi w zakresie wycinki drzew o wartości min.: DLA ZADANIA NR 1 - 63.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 2 - 90.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 3 - 51.800,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 4 - 45.300,00 zł brutto Nie dopuszcza się sumowania usług celem uzyskania wymaganej wartości brutto. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden z podmiotów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykażą narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. : DLA ZADANIA NR 1: - piły mechaniczne - min. 1 szt. -maszyna do frezowania pni - min. 1 szt. - rębak do usunięcia pozostałości po wycince (gałęziówka) - 1 szt. - podnośnik koszowy min. 18 m - 1 szt. DLA ZADANIA NR 2: - piły mechaniczne -4 szt. -maszyna do frezowania pni - 2 szt. - rębak do usunięcia pozostałości po wycince (gałęziówka) - 1 szt. - podnośnik koszowy min. 18 m - 2 szt. DLA ZADANIA NR 3: - piły mechaniczne - 2 szt. -maszyna do frezowania pni - 1 szt. - rębak do usunięcia pozostałości po wycince (gałęziówka) - 1 szt. - podnośnik koszowy- 1 szt. DLA ZADANIA NR 4: - piły mechaniczne - 2 szt. -maszyna do frezowania pni - 1 szt. - rębak do usunięcia pozostałości po wycince (gałęziówka) - 1 szt. - podnośnik koszowy- 1 szt. SPRZĘT WYKAZANY W JEDNYM ZADANIU NIE MOŻE POWTARZAĆ SIĘ W DRUGIM ZADANIU. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1- 63.000,00 zł Zadanie nr 2- 90.000,00 zł Zadanie nr 3- 51.800,00 zł Zadanie nr 4- 45.300,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt 6A ppkt 4 SIWZ, b) pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Zobowiązanie o udostępnieniu wiedzy i doświadczenia powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.3. i 6.5. SIWZ). 3.Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5.Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy - formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY ZADANIA NR 1,2,3 i 4 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: -wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; -ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby; b) Zmiany osobowe: -zmiana osób przy pomocy których Wykonawca lub Zamawiający realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. c) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: -siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; -zmiana obowiązującej stawki VAT; -zmiana podwykonawców, -zmiana zakresu robót realizowanego przez podwykonawców, -zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, -zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego-zapłata w kasie 30 zł, lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 06 1560 0013 2263 6869 1000 0005.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, pokój nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1-Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOTYCZY ZADANIA NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze 1.Zakres obejmuje: a) mechaniczne ścinanie drzew wraz z frezowaniem pni na głębokość min. 10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem dłużyc, gałęzi: 16-35 cm - 3 szt. 36-45 cm - 4 szt. 46-55 cm - 20 szt. 56-65 cm - 20 szt. 66-75 cm - 20 szt. 76-100 cm - 20 szt. ponad 100 cm - 5 szt. -------------- RAZEM: 92 szt. b) mechaniczne ścinanie drzew wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem dłużyc, gałęzi (bez frezowania): 16-35 cm - 2 szt. 36-45 cm - 3 szt. 46-55 cm - 5 szt. 56-65 cm - 5 szt. 66-75 cm - 5 szt. 76-100 cm - 5 szt. ponad 100 cm - 2 szt. -------------- RAZEM: 27 szt. c) odmładzanie starszych drzew w tym cięcia redukcyjne korony drzew oraz zabiegi w celu uzyskania pionowej skrajni drogowej - 90 szt. d) usuniecie przy użyciu podnośnika połamanych, suchych gałęzi z drzew - 89 szt. e) mechaniczne karczowanie pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniu, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji - 10 szt. f) frezowanie pni na głębokość min. 10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu - 2 szt. g) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików)i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 10 cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. - 30 szt. h) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików)i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 14 cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. - 10 szt. i) sadzenie drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików) i pielęgnacją sadzonki; wys. sadzonki 2-2,5 m; drzewka o obwodzie pnia min. 10 cm, gatunki kuliste i kolumnowe tj. klon GLOBOSUM, dąb FASTIGIATA itp. - 3 szt. 2. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę etapami - jako roboty częściowe w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu- telefonicznie, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2-Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: 1) Mechaniczne ścinanie drzew (drzewa twarde) wraz z frezowaniem pni na gł. min.10cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem gałęzi i dłużyc. 16-35 cm - 20 szt. 36-75 cm - 60 szt. 76-100 cm - 20 szt. ponad 100 cm - 5 szt. 2) Mechaniczne ścinanie drzew (drzewa miękkie) wraz z frezowaniem pni na gł. min.10 cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu wraz z uprzątnięciem terenu i wywozem gałęzi i dłużyc. 16-35 cm - 30 szt. 36-75 cm - 80 szt. 76-100 cm - 40 szt. ponad 100 cm - 10 szt. 3) Nasadzenia drzew liściastych z opalowaniem (3szt. palików) wraz z pielęgnacją sadzonki, wys.1,5÷2,0 m, obwód pnia od 10 do 20cm, gatunki pospolite, ozdobne tj. lipa drobnolistna, klon zwyczajny, jarząb pospolity itp. -75 szt. 4) Nasadzenia drzew liściastych z opalowaniem (3szt.palików) wraz z pielęgnacją sadzonki, wys.1,5÷2,0m, obwód pnia od 10 do 20cm, gatunki kuliste i kolumnowe tj. klon Globosum, dąb Fastigiata itp. - 5 szt. 5) Usuwanie gałęzi obumarłych i nadłamanych - 50 szt. 6) Odmładzanie starszych drzew w tym cięcia redukcyjne korony drzew oraz zabiegi w celu uzyskania skrajni pionowej i poziomej - 30 szt. 7) Mechaniczne karczowanie pni wraz z zasypaniem wyrwy po korzeniu, zagęszczeniem i wywozem pozostałości po karczowaniu do utylizacji - 5 szt. 8) Frezowanie pni na głębokość min.10cm poniżej nominalnej wysokości chodnika lub terenu - 10 szt. 9) Usuwanie odrostów przy pniach - 5 szt. 2. Usługi będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów; zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. c) zlecenie, o którym mowa w pkt 2a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3-Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: 1) Ścinanie drzew Ilość drzew do wycinki Średnica drzewa w cm - Ilość 20-40 cm - 10 41-65 cm - 65 66-90 cm - 30 91-120 cm - 10 Powyżej 120 cm - 10 RAZEM: 125 szt. 2) Frezowanie pni drzew Frezowanie pni średnicy pnia do 75 cm - 5 szt. Frezowanie pni średnicy pnia powyżej 75 cm - 5 szt. 3) Nasadzenie drzew Ilość drzew do nasadzeń - 5 szt. 4) Pielęgnacja drzew Ilość drzew przeznaczonych do pielęgnacji - 200 szt. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu- telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4-Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obejmuje: 1) Ścinanie drzew Ilość drzew do wycinki Średnica drzewa w cm - Ilość 20-40 cm - 10 41-65 cm - 60 66-90 cm - 20 91-120 cm - 10 Powyżej 120 cm - 5 RAZEM: 105 szt. 2) Frezowanie pni drzew Frezowanie pni średnicy pnia do 75 cm - 5 szt. Frezowanie pni średnicy pnia powyżej 75 cm - 5 szt. 3) Nasadzenie drzew Ilość drzew do nasadzeń - 5 szt. 5) Pielęgnacja drzew Ilość drzew przeznaczonych do pielęgnacji - 200 szt. Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. -zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b), będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.16.00-8, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.