Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-20
Lesko: Dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej w Lesku w 2016 r
Numer ogłoszenia: 13524 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348030 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna, ul. Piłsudskiego 31, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 469 62 73, faks 13 469 62 73.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej w Lesku w 2016 r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy produktów żywnościowych do Bursy Szkolnej w Lesku. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 15800000-6 - produkty spożywcze; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15110000-2 - mięso; 15131130-5 - wędliny; 15112000-6 - drób; 15811000-6 - pieczywo,15300000-1 - owoce i warzywa; 15331170-9 -warzywa mrożone. Podane ilości produktów są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu, tzn. nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego /telefonicznie, pisemnie lub elektronicznie (maks. 2 razy dziennie). Dostawa, rozładunek i wniesienie realizowane będą na koszt dostawy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie własnymi środkami transportu Wykonawcy spełniającymi wymogi sanitarne. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość dostawy do 2 razy dziennie. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, Każdy produkt winny być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP. Dostarczane produkty winny odpowiadać Polskim Normom oraz być zgodne z normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej. Materiał opakowaniowy winny być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Dostarczane produkty będą świeże, pełnowartościowe, należytej jakości oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem: pieczywo i wyroby cukiernicze oraz wyroby garmażeryjne - wyprodukowane będą w dobie dostawy; ryby i mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy; warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią, uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia; mięso i wędliny będą produktami świeżymi, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż połowy jego okresu. Artykuły spożywcze mają spełniać normy zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. nr 1256 z 2015 r.) W przypadku dostawy produktu równoważnego, zamawiający wymaga, aby opakowanie tego produktu zawierało wszystkie informacje umożliwiające identyfikację. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w Formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza także możliwość dokonywania zakupów artykułów równoważnych takich, które nie zostaną wymienione w formularzu ofertowym, a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu, różnią się od nich nazwą i producentem. Decyzję o uznaniu towaru za równoważny podejmuje Zamawiający. Szczegółowy wykaz produktów zawierają załączniki 1-2 dołączone do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.11.00.00-2, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.81.10.00-6, 15.30.00.00-1, 15.33.11.70-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Artykuły ogólnospożywcze i nabiałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisława Barzycka FIRMA HANDLOWA "BORS"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisława Barzycka FIRMA HANDLOWA "BORS"
- FIRMA HANDLOWA BORS HURTOWNIA SPOŻYWCZA, ul. Piłsudskiego 52, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43654,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42351,82
Oferta z najniższą ceną: 42351,82 / Oferta z najwyższą ceną: 42351,82
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handel Hurt-Detal art. rolno-spożywcze Mariusz Maślak, ul. Młynarska 18, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32259,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26152,80
Oferta z najniższą ceną: 26152,80 / Oferta z najwyższą ceną: 32222,02
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Mięso, wędliny, drób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
- Zakłady Mięsne Nowy Żmigród Sp.z o.o., Mytarz 4, 38-230 Nowy Żmigród, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38209,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 38656,00
Oferta z najniższą ceną: 38656,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39569,25
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Pieczywo, artykuły piekarnicze i cukiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIEKARNIA-CUKIERNIA SZELCÓW LESKO SPÓŁKA JAWNA H.A.M.R.Szelc, ul. Przemysłowa 2, 38-600 Lesko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7421,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7797,20
Oferta z najniższą ceną: 7797,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7797,20
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
- JAWIT A. i J. Białas L. i W. Lampara Spółka Jawna, ul. Mięsowicza 2a, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7663,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6266,40
Oferta z najniższą ceną: 6266,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9472,50
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI LESKO
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania chmurowego AI dla szkół podstawowych w Gminie Lesko
- Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w Hoczwi - etap III
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.