Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Szczecin: Wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego.
Numer ogłoszenia: 13525 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji, z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz.U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług usuwania i holowania pojazdów zatrzymanych przez Policję do celów procesowych na koszt Policji z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o Ruchu Drogowym (Dz. U. 98, poz. 602 z późniejszymi zmianami) zlecanych przez jednostki policji województwa zachodniopomorskiego. 2.Zamawiający podzielił zamówienie na 25 części: cz. 1 KPP w Stargardzie Szczecińskim pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 2 KPP w Policach pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 3 KPP w Goleniowie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 4 KP w Barlinku pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 5 KPP w Wałczu pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 6 KP w Nowogardzie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 7 KPP w Pyrzycach pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 8 KP w Dębnie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 9 KPP w Białogardzie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 10 KPP w Sławnie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 11 KPP w Gryficach pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 12 KMP w Koszalinie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 13 KPP w Choszcznie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 14 KPP w Drawsku Pomorskim pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 15 KPP w Gryfinie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 16 KPP w Kołobrzegu pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 17 KPP w Łobzie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 18 KPP w Świdwinie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 19 KP w Połczynie Zdroju pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 20 KMP w Świnoujściu pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 21 KPP w Kamieniu Pomorskim pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 22 KPP w Myśliborzu pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 23 KPP w Szczecinku pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 24 KP w Chojnie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t cz. 25 KMP w Szczecinie pojazdy do 550 kg pojazdy do 3,5t pojazdy powyżej 3,5t 3.Realizacja każdej usługi obejmuje: 1)przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego; 2)dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili zlecenia; 3)protokolarne przejęcie pojazdu od policjanta, załadunek, dojazd najkrótszą drogą do miejsca wyładunku wskazanego przez Zamawiającego; 4)należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu; 5)wyładunek pojazdu części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu; 6)protokolarne przekazanie pojazdu osobie upoważnionej przez właściciela parkingu, w którym Zamawiający podpisał umowę na przechowywanie pojazdów. 4. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną (potwierdzonych drogą faksową) przez oficera dyżurnego jednostki. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania wiążącej strony Umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie z dniem podpisania umowy i przez cały okres jej obowiązywania posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł lub jej równowartość, a w przypadku jej braku posiadać inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. W sytuacji, gdy polisa ubezpieczeniowa straci ważność w trakcie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić wznowione ubezpieczenie lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8. Wykonawca musi posiadać ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 nr 125 poz. 874 ze zm.) 9. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzone pojazdy od chwili protokolarnego przyjęcia od funkcjonariusza Policji do przekazania pojazdu osobie upoważnionej przez zamawiającego na wskazanym parkingu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego zamawiający uzna posiadanie uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego rzeczy wydanego na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 nr 125 poz. 874 ze zmian.) tj. wykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego zamawiający uzna dysponowanie sprzętem przewidzianym do realizacji umowy, który spełnia zapisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r. w sprawie technicznych pojazdów oraz zakres ich niezbędnego wyposażenia i ustawy Prawo o ruchu drogowym.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku zamawiający uzna posiadanie aktualnej, opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł lub jej równowartość, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1 do siwz). 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w sytuacjach określonych w rozdziale X siwz. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.