Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Gdańsk: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Numer ogłoszenia: 135281 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane Oryginalny kod CPV: 78.31.00.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze Kod CPV wg słownika 2008: 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655), w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. w okresie ostatnich trzech lat wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usług poligraficznych o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żądanymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez analizę złożonych oświadczeń i dokumentów. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załączonego do SIWZ wzoru załącznika nr 2.
3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, polegających na wykonaniu usług poligraficznych o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto wg załączonego do SIWZ wzoru - zał. nr 3; oraz dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pokój nr 128..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Sala Obsługi Mieszkańców stanowiska od nr 14 do nr 17 (parter) lub przesłać pod adres Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych ul.Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin otwarcia ofert: 30.06.2008. godz. 12.00.
Miejscem otwarcia ofert jest pokój nr 132a (I piętro) w Urzędzie Miejskim w Gdańsku ul. Nowe Ogrody 8/12, Gdańsk.
Ad. II. 2) Termin wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do czasu wyczerpania kwoty określającej wartość usług objętych umową - w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest pracownik Biura Zamówień Publicznych, Pani Marta Szymańska, pokój nr 128, tel. (58) 32 36 128, fax. (58) 32 36 188 mail: m.szymanska@gdansk.gda.pl, w godz. 8:00 - 16:00.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP NOWY DWÓR GDAŃSKI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KARTUZY
- Budowa chodnika wraz z przebudową jezdni ul. Radarowej w Gdańsku w ramach zadania pn. "Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska"
- Przebudowa woliery dla żbików w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Sprzedaż na rzecz Zamawiającego, dostawa, montaż oraz uruchomienie dwóch sztuk fabrycznie nowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz demontaż i utylizacja starych pomp ciepła
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Usługa drukowania publikacji Pinchas Gutter, "Soczewka wspomnień",
- Druk przewodników i ulotek wraz z dostawą
- "Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących użytkowanych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze"
- Korekta, skład (w tym przygotowanie projektów graficznych raportów wraz z okładkami) druk oraz dystrybucja publikacji w ramach ogólnopolskiego badania "Barometr zawodów"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.