To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-01-20
Gdańsk: wyposażenie budynku biurowo - sztabowego w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52601.
Numer ogłoszenia: 13529 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244515 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy, ul. Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 348 3403, faks 058 3483404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna podległa Ministrowi Obrony Narodowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyposażenie budynku biurowo - sztabowego w sprzęt kwaterunkowy w ramach zadania 52601..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach wykonania przedmiotu zamówienia należy dokonać: dostawy wraz z transportem i wnie-sieniem sprzętu kwaterunkowego oraz ustawieniem wg aranżacji określonej przez Użytkownika Zakres rzeczowy dostaw obejmuje:: biurko 16 szt. biurko pod komputer 33 szt. biurko poprzeczne z łącznikiem 4 szt. biurko z zabudowanym frontem 2 szt. krzesło wyściełane na metalowej podstawie 29 szt. szafa ubraniowa z nadstawką 33 szt. regał segment 21 szt. krzesło obrotowe z regulacją podnoszenia, z wysokim oparciem 35 szt. szafa stalowa klasy C 6 szt. kosz na śmieci metalowy z pokrywą 15 l 25 szt. krzesło gabinetowe wyściełane drewniane z wysokim oparciem 41 szt. szafa kartotekowa 8 szt. szafa stalowa dwuskrzydłowa klasy C 1 szt. szafa ubraniowa 7 szt. stół biurowy 1 szt. zestaw wypoczynkowy (1kpl. tkanina skóropodobna, 1 kpl. tkanina welurowa) 2 kpl. stolik okolicznościowy 6 szt. komoda ze szklana witryną 2 szt. komoda 2 szt. szafa gabinetowa 4 szt. fotel obrotowy z regulacją podnoszenia z wysokim oparciem ( skóra naturalna ) 3 szt stolik pod telefon 3 szt. lustro kryształowe 2 szt. wieszak drewniany wolnostojący 3 szt. lustro w ramie drewnianej 3 szt. fotel (tkanina skóropodobna, podłokietniki drewniane ) 2 szt. biurko na metalowej podstawie 21 szt. szafa stalowa klasy B 13 szt. fotel obrotowy skóropodobny z wysokim oparciem 4 szt. stół kancelaryjny, konferencyjny 5 szt. zestaw wypoczynkowy ( skóra naturalna ) 1 kpl. witryna 2 szt. kanapa nierozkładalna tkanina welurowa 1 szt. wieszak drewniany z lustrem 1 szt. komoda 5 szt. gablota z przeszklonymi drzwiami 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144551.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.01.2010.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
- Spółdzielnia Inwalidów, ul. Padniewska 1, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144551.00
- Oferta z najniższą ceną: 144551.00 oferta z najwyższą ceną: 252908.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych dla Pracowni Koagulologii CLK UCK.
- Usługa flagowania miasta
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Dostawa zestawu do syntezy nanocząstek lipidowych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Gdańskiego.
- Wykonanie remontu odświeżającego w budynku biurowym Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej nr 311 - nr postępowania PWK.ZP.2710.01.2025.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Część I - Dostawa krzeseł biurowych i foteli gabinetowych Część II - Dostawa mebli o konstrukcji drewnianej Część III - Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem regałów i tapczanów do DS. Laura
- Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Klubu Dziecięcego w Osieku
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Przygotowanie sal i wyposażenie Oddziału Przedszkolnego w budynku Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.