eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzDOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 )

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Zgierz: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 )
Numer ogłoszenia: 135302 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 261 442 098, faks 261 442 101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, OSPRZĘTU ELEKTROIZOLACYJNEGO, APARATURY POMIAROWEJ ORAZ ELEMENTÓW I PODZESPOŁÓW LOTNICZYCH INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I ŁĄCZNOŚCI ( 46/ZP/16 ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, osprzętu elektroizolacyjnego, aparatury pomiarowej oraz elementów i podzespołów lotniczych instalacji elektrycznych i łączności. Wykaz przedmiotu zamówienia oraz ilości określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy (osobna zakładka dla każdego zadania). Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub na wszystkie zadania, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. Zadanie 1 - materiały elektryczne Zadanie 2 - sprzęt elektroizolacyjny i aparatura pomiarowa Zadanie 3 - materiały do lutowania oraz utrzymania sprawności instalacji elektrycznej Zadanie 4 - elektrolit do akumulatorów kwasowych Wymagania - zadanie 1, 2 1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne). 5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6.Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona. 7.Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego. 8.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 9.Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 1 a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. b)GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź c)GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200 Tomaszów Mazowiecki d)GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia e)GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno f)GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka g)GZ Łódź Rejon Skład Regny Zadanie 2 a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. 10.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30. 11.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 12.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. Wymagania - zadanie 3, 4 1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Europeenne). 5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 7.Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 3 GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT Zadanie 4 GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka - magazyn ZLT 8.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00. 9.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 10.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. 11.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda ww informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 12.Wykonawca, który składa ofertę na zadania 3 i lub 4 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np. dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu. Produkty równoważne Podane przez Zamawiającego nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy pod warunkiem, że spełniają one określone w załączniku nr 2 do SIWZ parametry, a ich standard techniczny i jakościowy nie jest gorszy od opisanego przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.10-6, 31.68.00.00-6, 31.65.10.00-4, 31.51.00.00-4, 31.21.13.00-1, 31.22.48.10-3, 31.52.10.00-4, 31.52.40.00-5, 31.68.14.00-7, 24.96.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 3 pok. 6 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania - zadanie 1 1.Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2.Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3.Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4.Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformite Européenne). 5.Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6.Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona. 7.Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego. 8.Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 9.Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 1 a)31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. b)GZ Łódź ul. Źródłowa 52, 91-735 Łódź c)GZ Tomaszów Mazowiecki, ul. Piłsudskiego 72, 97-200 Tomaszów Mazowiecki d)GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia e)GZ SOI Skład Kutno ul. Boh. Walk nad Bzurą, 99-300 Kutno f)GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka g)GZ Łódź Rejon Skład Regny 10.Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30. 11.Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 12.Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.29.10-6, 31.65.10.00-4, 21.51.00.00-4, 31.22.48.10-3, 31.52.10.00-4, 31.52.40.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt elektroizolacyjny i aparatura pomiarowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania - zadanie 2 1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne). 5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 1688 ) oświadcza, iż przyjmuje na siebie obowiązek odbioru od Zamawiającego zużytych źródeł światła w ciągu 3 lat od podpisania protokołu odbioru tożsamego asortymentu w ilości nie większej niż dostarczona. 7. Odbiór zużytych źródeł światła będzie realizowany dwa razy w roku (przez okres trzech lat), na zlecenie Zamawiającego z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, zgodnych z miejscem wykonania umowy. Odbiór zużytych źródeł światła nastąpi w terminie ustalonym przez strony, nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego. 8. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 9. Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 2 a) 31 WOG Zgierz, ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 14.30. 11. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 12. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do lutowania oraz utrzymania sprawności instalacji elektrycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania - zadanie 3 1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne). 5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 7. Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 3 GZ Nowy Glinnik 6 97-217 Lubochnia - magazyn ZLT 8. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00. 9. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 10. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 3 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 12. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 3 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np.: dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.14.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrolit do akumulatorów kwasowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania - zadanie 4 1. Towary muszą odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2. Towary muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3. Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data ważności itp. bez konieczności naruszania opakowania. 4. Towary muszą być dopuszczone do użytku na terenie krajów UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne). 5. Wykonawca dostarczy towary w opakowaniu umożliwiającym rozładunek i przechowywanie bezpośrednio do magazynu. 6. Towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę w terminie - maksymalnie 30 dni od daty podpisania umowy. 7. Miejscem wykonania umowy jest: Zadanie 4 GZ Leźnica Wielka, 95-043 Leźnica Wielka - magazyn ZLT 8. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, w dniach roboczych (poniedziałek-piątek) w godzinach od 8.00 - 13.00. 9. Okres gwarancji na cały przedmiot umowy wynosi 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. 10. Parametry wskazane w Formularzu cenowym są minimalnymi parametrami bezwzględnie wymaganymi przez Zamawiającego. 11. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 4 zobowiązany jest wskazać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwy producentów i model produktów, które oferuje - dotyczy wszystkich pozycji. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 12. Wykonawca, który składa ofertę na zadanie 4 zobowiązany jest złożyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci np.: dokumentacji technicznej, kart charakterystyki, katalogów sporządzonych w języku polskim, na podstawie których Zamawiający będzie miał możliwość jednoznacznie potwierdzić, że oferowany asortyment spełnia wymagania wskazane w załącznikach nr 2 do SIWZ. Przedstawiony dokument musi zawierać informację na temat producenta i modelu oferowanego asortymentu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.96.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.