Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-06
Gorlice: Sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą na teren gminy Gorlice
Numer ogłoszenia: 135318 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wyrobów betonowych wraz z dostawą na teren gminy Gorlice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzedaż wraz z dostawą wyrobów betonowych na teren gminy Gorlice . 1. Rura betonowa fi 40 dł. 1 mb szt. 150 2. Rura betonowa fi 40 zbrojone dł. 1 mb szt. 10 3. Rura betonowa fi 50 zbrojone dł. 1 mb szt. 20 4. Rura betonowa fi 60 dł. 1 mb szt. 40 5. Rura betonowa fi 60 zbrojone dł. 1 mb szt. 20 6. Kręgi betonowe fi 100 zbrojone dł. 1mb szt. 6 7. Korytka ściekowe 50 x50 x 50 szt. 650 8. Płyta betonowa JUMBO 90 x 60 x 10 szt. 500 9. Korytka ściekowe 50 x50x 12 (płytko-ścieki ) szt. 150 10. Beton towarowy B- 15 m3 50 11. Kręgi betonowe fi 80 zbrojone dł. 1mb szt. 24.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.00.00.00 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 oraz spełniają warunki art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r Nr.223, poz. 1665 z późniejszymi zmianami) Oraz złożą oświadczenie że zapoznali się ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia i nie wnoszą zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność przez okres nie krótszy niż 3 lata tożsamą z niniejszym zamówieniem / produkcja i sprzedaż wyrobów betonowych / . - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , - złożą oświadczenie , że wyroby betonowe spełniają wymogi określone w ustawie przytoczonej w punkcie 1 specyfikacji . Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem / ważne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert / - oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . ( zał. 2 ), - zaświadczenie z właściwego organu podatkowego ( Urzędu Skarbowego, ) o braku zaległości podatkowych, lub że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z płatnościami / ważne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert / - złożą oświadczenie , że wyroby betonowe spełniają wymogi określone w ustawie przytoczonej w punkcie 1 specyfikacji - podpisany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice
ul. 11-go Listopada 2
38 - 300 Gorlice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urzad Gminy Gorlice 38-300 Gorlice ul. 11-go Listopada 2 pokój nr 14 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Zagórzany jednostka ewidencyjna Gorlice.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności oraz pojazdów mechanicznych w jednostkach organizacyjnych Powiatu Gorlickiego.
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów na daszki, okładzinę i zamknięcia chatek dla nietoperzy
- Modernizacja kanałów A, B i C - wraz z infrastrukturą - część B
- Budowa BIOBED - stanowiska do czyszczenia i płukania opryskiwaczy oraz przygotowania cieczy roboczej
- Przebudowa budynku żłobka nr 24 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rydzowej 7
- "Modernizacja i doposażenie infrastruktury edukacyjnej w oddziałach przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Łubnice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.