eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaRemont elewacji zabytkowego budynku przy ul. Kolbego 14 w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Legnica: Remont elewacji zabytkowego budynku przy ul. Kolbego 14 w Legnicy
Numer ogłoszenia: 135320 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. , ul. Kardynała B. Kominka 9, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 7277470, faks 76 7277474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsse.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Specjalna Strefa Ekonomiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji zabytkowego budynku przy ul. Kolbego 14 w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje remont elewacji zabytkowego budynku przy ul. Kolbego 14 w Legnicy wpisanego do rejestru zabytków pod nr 649/1006/L, zgodnie z projektem budowlanym i decyzją nr PAB.6740.188.2011.XIII z dnia 22.04.2011 r. pozwolenia na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót,, należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zakres zamówienia obejmuje m.in: - wykonanie remontu elewacji budynku polegającej na uzupełnieniu brakujących warstw tynku oraz usunięciu uszkodzonego tynku w określonych miejscach, - malowanie całej powierzchni elewacji w kolorze ecru - wymiana opaski ceramicznej poziomej wokół budynku na opaskę z kruszywa granitowego, - wykonanie schodów wejściowych (od furtki do schodów na ganek) oraz schodów do piwnicy z cegły klinkierowej, - położenie na schodach wejściowych portyku płytek klinkierowych, - uzupełnienie oraz wymiana rynien z tworzywa sztucznego oraz wykonanie obróbek blacharskich parapetów, - chemiczne czyszczenie ogrodzenia z klinkieru oraz malowanie ogrodzenia, - uporządkowanie terenu po zrealizowanych robotach Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez GRUPA TAU+PARTNER Krzysztof Chamielec Projekty i Realizacje, Architekci i Inżynierowie, 59-220 Legnica ul. Kawaleryjska 2A oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz niniejszej SIWZ. UWAGA !!!! Z postępowania przetargowego wyłącza się: a. pkt. 6.1.1 (nawierzchnia chodników), b. pkt. 6.2.7 a i b (posadzka tarasu), c. pkt. 6.2.9 a i b (stolarka okienna i drzwiowa), d. pkt. 6.2.12 (kominy) e. pkt. 6.2.13 a i c (obróbki blacharskie), opisane w projekcie budowlanym. Oznacza to, że roboty budowlane związane z realizacją zamówienia w w/w zakresie będzie tematem osobnego postępowania. W pkt. 6.2.10 wymiana oraz uzupełnienie zniszczonych rur spustowych wykonać za pomocą rur z tworzyw sztucznych w istniejącym kolorze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.26.14.10 - Izolowanie dachu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 2. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCĘ, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3. z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego WYKONAWCĘ, robót, 4. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 5. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów WYKONAWCA winien jest poinformować ZAMAWIAJĄCEGO pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpłynąć na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsse.eu/BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Kominka 9 59-220 Legnica Ip. pok. 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Legnicka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A. ul. Kominka 9 59-220 Legnica Ip. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.