To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-05
Ciechanów: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci`
Numer ogłoszenia: 135331 - 2013; data zamieszczenia: 05.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220536 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Tadeusza Sygietyńskiego 11, 06-410 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6725133, faks 023 6743662.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci`.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 6 osób (liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu) w zakresie: `Wizaż i stylizacja paznokci` - dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 120 godzin. Zajęcia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w mieście Ciechanów. Plan nauczania powinien obejmować nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu wizażu i stylizacji paznokci oraz zwrócenie uwagi uczestnikom szkolenia na podstawowe zasady wizażu i stylizacji paznokci. Nauka właściwego indywidualnego podejścia do każdego obsługiwanego klienta. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zapewnić uczestnikom szkolenia do zajęć teoretycznych salę wykładową wyposażoną w co najmniej 6 stanowisk dla uczestników szkolenia, 2) zapewnić do zajęć praktycznych niezbędne podstawowe produkty do profesjonalnego wizażu i stylizacji paznokci, w tym niezbędne akcesoria i produkty kosmetyczne do realizacji szkolenia, naczynia oraz sprzęt kosmetyczny (materiały muszą posiadać aktualną datę ważności), 3) zapewnić odzież ochronną - fartuszek kosmetyczny dla każdego uczestnika szkolenia, który po zakończeniu szkolenia przejdzie na własność osoby szkolonej, 4) zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia starter zawierający następujące akcesoria i kosmetyki, który po ukończeniu szkolenia przejdzie na własność uczestnika szkolenia: pędzel do nakładania pudru - 1 szt., pędzel do różu - 1 szt., aplikator do nakładania cieni - 3 szt., szczoteczka do brwi - 1 szt., pędzel do cieni -1 szt., pędzel do ust - 2 szt., trójkątne gąbki do podkładu - 3 szt., eyeliner do wykonywania kresek - 1 szt., podkład (fluid) w kremie - 3 odcienie, puder sypki transparentny - 1 szt., róż do policzków - 3 odcienie, paleta cieni - co najmniej 12 kolorów - 1 szt., mascara do rzęs - 2 kolory po 1 sztuce, kredka do oczu - 2 kolory po 1 sztuce, błyszczyk bezbarwny - 1 szt, pomadka do ust - 3 kolory po 1 szt., kredka do ust - 3 kolory po 1 szt., zestaw korektorów - 3 kolory, mleczko (płyn) do demakijażu - 1 szt., płatki kosmetyczne - 1 op. min. 40 szt., pęseta - 1 szt., Starter Wykonawca przekazuje uczestniczkom szkolenia w ostatnim dniu zajęć za pokwitowaniem odbioru. 5) zapewnić podczas zajęć teoretycznych: dla każdego uczestnika szkolenia materiały dydaktyczne - co najmniej skrypt/podręcznik, notes, długopis, itp., które przejdą na własność uczestnika szkolenia, 6) zapewnić do prowadzenia szkolenia osoby o odpowiednich kwalifikacjach - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego może nastąpić zmiana osób prowadzących szkolenie, 7) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, 8) zapewnić catering (gorący posiłek, kawa, napoje, herbata, itp.), 9) ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, którzy nie posiadają prawa do stypendium lub w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, 10) zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki zgodne z zasadami BHP, 11) przeprowadzić wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu szkolenia, m. in. na podstawie formularza ankiety oceniającej, jak również do przedłożenia jej wyników Zamawiającemu, 12) opracować tematy zajęć edukacyjnych uwzględniające w szczególności następujące moduły: a) organizacja pracy w gabinecie wizażysty (przepisy BHP, stanowisko pracy), b) elementy stylizacji paznokci (prezentacja produktów i akcesoriów oraz zasady ich używania, struktura i choroby paznokci, technologia przedłużania i modelowania paznokci, utwardzanie paznokci, reperacja struktury paznokcia, zdobnictwo paznokci różnymi metodami), c) wizaż (wizerunek kreowania, wizerunek pracownika w kontakcie z klientem itp.), d) makijaż (analiza kolorystyczna, przygotowanie skóry do makijażu, akcesoria i kosmetyki, makijaz dzienny, zawodowy, wieczorowy, ślubny, regulacja oraz barwienie rzęs i brwi itp.). 13) przekazać Zamawiającemu na min. 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia - harmonogram planowanych do realizacji zajęć, 14) prowadzić odpowiednią dokumentację składającą się co najmniej z: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych (według wzoru dziennika przekazanego przez Zamawiającego) oraz listę obecności zawierającą imiona, nazwiska i podpisy uczestników szkolenia w każdym dniu szkolenia - listę obecności należy przekazywać Zamawiającemu do 2 dnia roboczego każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, b) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia potwierdzą otrzymanie materiałów dydaktycznych; c) arkusza organizacji kształcenia na odległość zawierającego sposób kontaktowania się z konsultantem, terminy konsultacji indywidualnych i zbiorowych, terminy ćwiczeń wykonywanych pod nadzorem konsultanta oraz terminy, warunki i formy sprawdzania efektów kształcenia - w przypadku zajęć prowadzonych w formule kształcenia na odległość; d) protokołu i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); 15) wystawić zaświadczenia o ukończeniu przez każdego z uczestników szkolenia; 16) opłacić i zorganizować egzamin teoretyczny i praktyczny dla uczestników kursu; 17) niezwłocznie poinformować Zamawiającego o: a) nie zgłaszaniu się uczestników; b) przerwaniu szkolenia lub rezygnacji uczestnika; c) innych sytuacjach, które mogą mieć wpływ na realizację programu szkolenia i umowy. 18) przekazać Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, następujących dokumentów: a) dziennika zajęć; b) imiennej listy obecności uczestników szkolenia (w każdym dniu szkolenia); c) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie materiałów dydaktycznych; d) imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać odbiór cateringu (w każdym dniu szkolenia); e) zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników szkolenia; f) ankiet oceniających przeprowadzonych wśród uczestników szkolenia. 19) posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. 20) dostarczyć wraz z ofertą: wzór zaświadczenia jakie otrzyma uczestnik po zakończeniu szkolenia. 21) przetwarzać dane osobowe osób skierowanych na szkolenie, uzyskane w związku z realizacją niniejszej umowy, tylko w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia Rozwoju Anna Małgorzata Jemielita
jakie przetargi wygrała firma
Akademia Rozwoju Anna Małgorzata Jemielita
- Akademia Rozwoju Anna Małgorzata Jemielita, ul. Grodzka 6, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16738,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10884,00
Oferta z najniższą ceną: 10884,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20110,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych nr 3428W i 1212W
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Ciechanowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Akcesoria do diatermii do systemu oddymiania- powtórzenie
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kursów prowadzących do nabycia dodatkowych kwalifikacji rynkowych dla uczniów i nauczycieli
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (II)
- Dostawa pomocy dydaktycznych, doposażenia dla uczniów Technikum nr 1 w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organ. wyjazdu i półkolonii (II)
- Międzypokoleniowe zajęcia grupowe w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Rozwijamy Potencjały - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej
- Usługa organizacji i przeprowadzenia szkoleń/kursów (w trybie stacjonarnym oraz online) dla nauczycieli zawodu - w podziale na 9 zadań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.