Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-22
Łódź: PN/246/ZP/D/2014 Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, podzespołów komputerowych oraz niszczarek.
Numer ogłoszenia: 135340 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usk.umed.lodz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN/246/ZP/D/2014 Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, podzespołów komputerowych oraz niszczarek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, podzespołów komputerowych oraz niszczarek z podziałem na 3 pakiety..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 uPzp. w wysokości do 20%.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonania co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego, biurowego, podzespołów komputerowych oraz niszczarek, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości brutto nie mniejszej niż: Pakiet 1. - 800,00 zł, Pakiet 2. - 4.500,00 zł, Pakiet 3. - 122.000,00 zł. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie V.1. SIWZ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) Szczegółowe informacje na temat oferowanego towaru (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3. b) Dla Pakietu 3 - w ramach realizacji umowy wyznaczeni przez Wykonawcę do jej realizacji pracownicy zobowiązani będą do złożenia oświadczenia o poufności danych (Zobowiązanie do zachowania tajemnicy stanowiące załącznik nr 6). c) Dla Pakietu nr 3 pkt. 1, 2, 3, 4, należy załączyć do oferty: - Certyfikat ISO9001 oraz ISO14001 dla producenta sprzętu - Deklarację zgodności CE komputera - Certyfikat ISO9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych - Autoryzacja Producenta sprzętu dla firmy serwisującej - Oświadczenie, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta d) Dla pakietu nr 3 pkt. 6, 7, 8, 9, 10 i 11 - Oświadczenie producenta oferowanego sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej - Certyfikat ISO 14001 oraz ISO 9001 producenta oferowanego sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę nazwy własnej produktu w przypadku gdy: a) nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 2. zmianę ceny przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: a) nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na sprzęt będący przedmiotem umowy; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT bądź stawek celnych; 3. zmianę elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy (maksymalnie do 20%) w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 4. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu (jeżeli dotyczy) bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy. 5. Zmianą terminów realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.usk.umed.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM UM w Łodzi - CSW, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mysz USB, Klawiatura USB i Kable do drukarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Switch, nagrywarki, płyty główne, procesory, zasilacze, listwy przeciwprzepięciowe, rzutnik multimedialny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, przełączniki sieciowe, niszczarki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Bieżące utrzymanie zalicznikowych instalacji i urządzeń niskiego napięcia zlokalizowanych w rejonie obiektów inżynierskich na terenie miasta Łodzi
- Sukcesywna dostawa chemii basenowej dla obiektu ACSD PŁ "Zatoka Sportu" w Łodzi przy Al. Politechniki 10 w latach 2025/2026
- Dostawa kolumn adsorpcyjnych do układów pozaustrojowych dla OIT wraz z użyczeniem.
- Sukcesywna dostawa części komputerowych dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Widok - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
- Dostawa królików, drobiu, ziaren i płatków w 2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego - Projekt UMO-2023/51/B/ST9/00943
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Gminy Kamionka Wielka
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia komputerowego na potrzeby powstającego Branżowego Centrum Umiejętności w Andrychowie i Kalwarii Zebrzydowskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, licencji i innych sprzętów elektronicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do szkół i przedszkoli z terenu gminy Nowa Sarzyna
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i telefonów dla MDK Witosa w ramach zadania inwestycyjnego: "MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.