eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NoweWykonanie usługi polegającej na bieżącej naprawie dróg gruntowych na terenie gm. Nowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Nowe: Wykonanie usługi polegającej na bieżącej naprawie dróg gruntowych na terenie gm. Nowe
Numer ogłoszenia: 135344 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96252 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowe, Plac Świętego Rocha 5, 86-170 Nowe, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3337210, faks 052 3328466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na bieżącej naprawie dróg gruntowych na terenie gm. Nowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a. wykonywanie robót związanych z bieżącą naprawą dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe odbywa się według wskazań Zamawiającego i polega na ręcznym zasypywaniu dziur w nawierzchni dróg tłuczniem wapiennym , piaskiem lub rozdrobnionym gruzem budowlanym zakupionym przez wykonawcę wg potrzeb ( lub materiałami posiadanymi przez Zamawiającego ) oraz na mechanicznym profilowaniu , wałowaniu dróg gruntowych przy użyciu sprzętu mechanicznego . Naprawa bieżąca dróg następuje według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego do wykonania których Wykonawca przystępuje w ciągu 36 godzin. b. prace mają być prowadzone zgodnie z obowiązującymi normami i pod nadzorem Urzędu Gminy Nowe. Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom fizycznym i prawnym na skutek niewłaściwego wykonywania obowiązków. Rozliczenie następować będzie według godzinowych stawek pracy sprzętu i pracowników określonych w formularzu ofertowym. c. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia aż do ich zakończenia odpowiedzialny będzie Wykonawca. Zasady wykonywania usługi: 1. Osobami upoważnionymi z Urzędu Gminy Nowe do wydawania zleceń rozpoczęcia prac są : Burmistrz Nowego i Pracownik Ref. Inwestycji i Gosp. Komunalnej. 2 . Zamawiający upoważnia Sołtysów do: a) potwierdzania karty pracy sprzętu oraz karty zużycia materiałów z wyszczególnieniem drogi na której odbywała się naprawa. b) potwierdzania ilości godzin pracy sprzętu i pracowników. Wykonawca na podstawie potwierdzonej przez sołtysa karty pracy wystawia fakturę za wykonane prace. 3. W wypadku uszkodzenia dróg, spowodowanych ekstremalnymi warunkami atmosferycznymi zamawiający upoważnia pracownika Ref. Inwestycji i Gosp. Komunalnej Urzędu Gminy Nowe do natychmiastowego wydawania zleceń rozpoczęcia prac . Zamawiający upoważnia Pracownika Ref. Inwestycji i Gosp. Komunalnej do: a) potwierdzania karty pracy sprzętu oraz karty zużycia materiałów z wyszczególnieniem drogi na której odbywała się naprawa. b) potwierdzania ilości godzin pracy sprzętu i pracowników. Wykonawca na podstawie potwierdzonej karty pracy wystawia fakturę za wykonane prace..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany Jan Boczek, ul. Tczewska 1, 86-170 Nowe, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 180000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 180000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.