eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówZakup i instalacja monitoringu miejskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Sulechów: Zakup i instalacja monitoringu miejskiego
Numer ogłoszenia: 135371 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43591 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i instalacja monitoringu miejskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest dostarczenie Zamawiającemu przez wykonawcę oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego fabrycznie nowego Systemu Monitoringu Miejskiego spełniającego następujące warunki szczegółowe: 1) cztery kamery IP szybkoobrotowe zewnętrzne o następujących parametrach minimalnych: a) standard TCP/IP, b) rozdzielczość min. 1920x1080, c) wielkość matrycy min. 2.0 Mpx, d) czułość min. 0,05 lux (kolor), e) zoom optyczny min. 12x, f) zakres obrotu w poziomie 360 st. ciągły, g) zakres obrotu w pionie min. 0-90 st., 2) rejestrator IP 2.0, 8 kanałów o następujących parametrach minimalnych: a) rozdzielczość min. 1920x1080, b) łączna prędkość zapisu min. 150 kl/s @ 1920x1080, c) pojemność dysku twardego zamontowanych w rejestratorze min. 4 Tb 3) dwa komputery stacjonarne do obsługi monitoringu o następujących parametrach minimalnych: a) pojemność dysku twardego komputera min. 500 GB, b) pojemność pamięci min. 4 GB ram, c) procesor min. i3 lub równorzędny, d) 2 monitory LCD o przekątnej ekranu min. 23 cale, e) system operacyjny kompatybilny z Microsoft Windows 7 lub nowszy. 2. Jedna kamera zamontowana będzie na lampie znajdującej się na rondzie Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulechowie na wysokości około 10m, kamera ma być połączona z budynkiem ratusza za pomocą sieci WiFi w standardzie 5Ghz, trzy kamery mają zostać zamontowane na budynku Ratusza w Sulechowie mieszczącego się Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów na wysokości około 10m. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu kompletnego Systemu Monitoringu Miejskiego, z wykorzystaniem urządzeń opisanych w ust. 1 powyżej oraz materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren montażu na własny koszt i ryzyko. Koszt robocizny, użycia niezbędnego sprzętu i wszelkich materiałów użytych do montażu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje jest uruchomić kompletny System Monitoringu Miejskiego, sprawdzić poprawność jego działania oraz przeszkolić wskazanego przez Zamawiającego funkcjonariusza Straży Miejskiej w Sulechowie. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, aktualnych zasad wiedzy technicznej i adekwatnych norm, a w szczególności z zachowaniem przepisów BHP i przeciwpożarowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu montażu, wywiezienia na własny koszt odpadów z terenu montażu z uwzględnieniem transportu odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 7. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenów zielonych w obrębie prowadzonych prac montażowych po ich zakończeniu. 8. Wykonawca zamówienia zobowiązuję się do uporządkowania terenu montażu, zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji prac montażowych, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany zorganizowania we własnym zakresie energii elektrycznej; 10. Wykonawca zobowiązuję się do zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń; 11. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania interwencji serwisowych w razie awarii nie później, niż w terminie do 5 dni roboczych, 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z procedurą gwarancyjną, w tym koszty transportu i koszty części zamiennych. 13. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 17. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 32.33.32.00 - Kamery wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COM STAR Gilewski Marcin, ul. Brzozowa 5, 63-930 Jutrosin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20325,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19577,91

  • Oferta z najniższą ceną: 19577,91 / Oferta z najwyższą ceną: 121155,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.