Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13538 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Ciechanów: Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od dnia 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, krajowy numer identyfikacyjny
13037782400000, ul.
Plac Jana Pawła II
6,
06400
Ciechanów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 749 200, faks
23 672 29 63, e-mail
umciech@ci.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.umciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od dnia 01 stycznia 2017 r. do 31 grudnia 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZPI-ZP.271.38.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Roboty związane z bieżącym utrzymaniem urządzeń oświetleniowych obejmują niezbędne czynności eksploatacyjne i konserwacyjne, a w szczególności: a) oględziny i przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b)oględziny i przeglądy tras linii napowietrznych i kablowych, c)przeglądy techniczne opraw, d)wymianę uszkodzonych źródeł światła, e)malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarń, szafek i tablic rozdzielczych, f)pomiary skuteczności ochrony od porażeń z częstotliwością przewidzianą przepisami, g)wymianę wyeksploatowanych słupów i wysięgników, h)wymianę wyeksploatowanych opraw w ilości 6 szt., i)wymianę wyeksploatowanych tablic i szafek, j)wymianę linii napowietrznych i kablowych, k)wymianę uszkodzonych elementów zasilania i sterowania oświetleniem, l)naprawę lub wymianę uszkodzonych kabli, m)podwieszanie zerwanych przewodów, n)wymianę opraw, oprawek, stateczników, kondensatorów, o)wymianę połamanych lub uszkodzonych słupów, p)wymianę wysięgników, uszkodzonych tabliczek słupowych, drzwiczek wnękowych latarń, r)likwidację awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego, s)dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi, t)prowadzenie rejestru zdarzeń i ich raportowanie dla Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
50000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT512195.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 614986.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a i b
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:
ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. jest właścicielem 2/3 sieci oświetleniowej objętej niniejszym zamówieniem. Niestety z uwagi na uwarunkowania techniczne oraz prawne ENERGA Oświetlenie Sp. z o.o. nie dopuszcza podmiotów trzecich do wykonania prac objętych umową. Każdego roku podtrzymuje swój brak zgody, proponując jednocześnie Gminie trzy warianty rozwiązania sytuacji: wykup majątku, jego wynajem lub podpisanie umowy kompleksowej na całą sieć oświetleniową. Zaproponowana w piśmie z dnia 22 maja 2013 r. stawka za wynajem jednego punktu oświetleniowego w wysokości brutto 20,75 zł. z jednej strony przekracza możliwości budżetowe Gminy, a z drugiej strony niemal potraja koszty utrzymania punktów świetlnych. Gmina Miejska Ciechanów planuje zakończyć prace mające na celu przygotowanie dokumentacji pozwalającej stronom na dokonanie podziału majątku oświetleniowego na terenie miasta Ciechanowa. Po przygotowaniu wszystkich niezbędnych dokumentów, strony dokonają podziału majątku, jednak do tego czasu Gmina Miejska Ciechanów jest zmuszona do podpisania nowej umowy ze Spółką.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art.67 ust.1 pkt 1 lit. a) usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2025.
- Świadczenie usług pocztowych
- Zakup poduszek i kołder zmywalnych
- Dostawa samochodów dostawczych
- Opieka weterynaryjna nad bezdomnymi zwierzętami w schronisku dla bezdomnych zwierząt w Pawłowie w 2025 roku
- Wykonanie zadania w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa lodowiska stacjonarnego zadaszonego wraz z infrastrukturą na terenie MOSiR w Ciechanowie."
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.