To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Opinogóra Górna: Adaptacja pomieszczeń po byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze
Numer ogłoszenia: 135401 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78779 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4, 06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, tel. 023 6717024, 6717085, faks 023 6736110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń po byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń po byłym składzie opału na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury w Opinogórze. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: - roboty rozbiórkowe, - roboty konstrukcyjne - wiatrołap i schody, - wykonanie ścian działowych, - wykonanie posadzek, - wykonanie sufitu podwieszanego, - ułożenie tynków, okładzin, malowanie, - wykonanie stolarki drzwiowej, parapety, - wykonanie ślusarki aluminiowej, - wykonanie stolarki okiennej, - roboty elewacyjne, - wykonanie platformy dla osób niepełnosprawnych. b) Roboty instalacyjne elektryczne: - modernizacja oświetlenia sali konferencyjnej w budynku Urzędu Gminy. c) Roboty wodno-kanalizacyjne: - roboty remontowe, - wykonanie kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, - wykonanie instalacji wodociągowej, - wykonanie kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, - wykonanie wentylacji mechanicznej. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ: Załącznik Nr 6a, 6b Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 7a, 7b Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 8a, 8b, 8c Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia - na wykonane roboty (w tym użyte materiały i robocizna) wynosi 48 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót opisano przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych czy właściwości określonych tam materiałów jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach materiałów równoważnych (lub równoważnych) zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Osi 4 Leader w ramach PROW 2007-2013, działanie 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "BUDMARK" MAREK I ZBIGNIEW MARCHLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Firma Budowlana BUDMARK Marek i Zbigniew Marchlińscy Spółka jawna,, ul. Towarowa 7a, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 303299,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223950,92
Oferta z najniższą ceną: 208455,11 / Oferta z najwyższą ceną: 258670,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OPINOGÓRA GÓRNA
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Opinogóra Górna
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych - stawów gminnych w miejscowościach Chrzanowo, Wilkowo i Załuże-Imbrzyki
więcej: przetargi OPINOGÓRA GÓRNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.