Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Rybnik: Dostawa i konfiguracja oświetlenia scenicznego
na potrzeby Teatru Ziemi Rybnickiej
Numer ogłoszenia: 135440 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Ziemi Rybnickiej , Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 32 4222132, 4223235, faks 32 42 22132 wew. 110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.teatrziemirybnickiej.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i konfiguracja oświetlenia scenicznego na potrzeby Teatru Ziemi Rybnickiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja oświetlenia scenicznego na potrzeby Teatru Ziemi Rybnickiej. Zamówienie obejmuje próbne uruchomienie systemu oświetlenia scenicznego. Specyfikacja techniczna wyposażenia dla systemu oświetlenia scenicznego zawarta jest w SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego bip.teatrziemirybnickiej.pl 1. Reflektor automatyczny, ruchoma głowa, typ WASH oparta na źródłach światła LED RGBW 37 x 15W z soczewkami typu PC - 6 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: określonych w SIWZ Urządzenie musi posiadać w komplecie: 1) kabel zasilający z wtykiem uni-schuko, 2) uchwyty typu omega wraz z uchwytami hakowymi na rurę średnicy 50 mm, 3) atestowaną linką zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 2. Reflektor automatyczny ruchoma głowa typ WASH oparta na źródle światła LED RGBW 19 x 15W z soczewkami typu PC - 10 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: określonych w SIWZ Urządzenie musi posiadać w komplecie: 1) kabel zasilający z wtykiem uni-schuko, 2) uchwyty typu omega z możliwością płynnej regulacji zamocowania haka-klamry, wraz z uchwytami hakowymi na rurę średnicy 50 mm, 3) atestowaną linką zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 3. Reflektor automatyczny, ruchoma głowa, typ SPOT oparta na wyładowczym źródle światła - 8 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: określonych w SIWZ Urządzenie musi posiadać w komplecie: 1) dedykowane źródło światła, 2) kabel zasilający z wtykiem uni-schuko, 3) uchwyty typu omega wraz z uchwytami hakowymi na rurę średnicy 50 mm, 4) atestowaną linką zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 4. Reflektor automatyczny, ruchoma głowa, typ SPOT oparta na źródle światła LED 440W z nożami kadrującymi - 3 sztuki, o parametrach nie gorszych niż: określonych SIWZ Urządzenie musi posiadać w komplecie: 1) kabel zasilający z wtykiem uni-schuko, 2) uchwyty typu omega z możliwością płynnej regulacji zamocowania haka - klamry, wraz z uchwytami hakowymi na rurę średnicy 50 mm, 3) atestowaną linką zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. 5. Reflektor automatyczny -ruchoma głowa typ Beam-Spot oparta na wyładowczym źródle światła ze zintegrowanym odbłyśnikiem - 6 sztuk, o parametrach nie gorszych niż: określonych w SIWZ Urządzenie musi posiadać w komplecie: 1) dedykowane źródło światła, 2) kabel zasilający z wtykiem uni-schuko, 3) uchwyty typu omega wraz z uchwytami hakowymi na rurę średnicy 50 mm, 4) atestowaną linką zabezpieczającą odpowiednią do wagi urządzenia. informacje ogólne dot. zakresu przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, na własny koszt. - Wszystkie urządzenia muszą być zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. Urządzenia wymagające zasilania elektrycznego muszą być przystosowane do obowiązujących w Polsce parametrów zasilania. - Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, nieuszkodzone, zaopatrzone w instrukcje obsługi w języku polskim, wyposażone w oryginalne (fabrycznie dostarczone) przewody, akcesoria, oprogramowanie, dokumentacje i opakowania. - Zamawiający wymaga: 1) co najmniej 24-miesięcznego okresu gwarancyjnego na przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania końcowego protokołu dostawy przez Zamawiającego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 2) wykonania działań gwarancyjnych i serwisowych w okresie gwarancji środkami i na koszt Wykonawcy, łącznie z kosztami: transportu, dojazdu, delegacji, części, usług itp. Do ewentualnych napraw Wykonawca będzie stosował jedynie oryginalne części zamienne i materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia, 3) naprawy gwarancyjnej w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas przeznaczony na naprawę, 4) dokonania napraw gwarancyjnych urządzeń w siedzibie Zamawiającego, a w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, Wykonawca zapewni opakowania na czas transportu - Zamawiający nie przechowuje opakowań po sprzęcie, 5) w przypadku wystąpienia trzykrotnej awarii danego urządzenia w okresie gwarancyjnym wymiany całego urządzenia na nowe. - W okresie gwarancji Wykonawca wykona przegląd techniczny co najmniej raz w roku (w ramach zamówienia i w ramach wynagrodzenia ofertowego) dostarczonych urządzeń. Zamawiający wymaga sporządzenia zestawienia oferowanego sprzętu zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych) Wadium musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie na dostawę i konfigurację sprzętu oświetleniowego o wartości co najmniej 500.000 tysięcy zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale V i Va SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.teatrziemirybnickiej.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Ziemi Rybnickiej Plac Teatralny 1, 44-200 Rybnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Teatr Ziemi Rybnickiej, 44-200 Rybnik, Plac Teatralny 1, sekretariat pok. 221.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Ochrona osób i mienia w Starym Ratuszu w Rybniku - siedzibie Muzeum im. o. Emila Drobnego oraz USC przy ul. Rynek 18, a także w budynku Rafał w Edukatorium Juliusz, ul. Klasztorna 11
- 2 ,,Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Rybniku"
- Budowa zatok autobusowych na ulicy Sportowej i ulicy Niedobczyckiej w systemie zaprojektuj i wybuduj w związku z dokończeniem budowy Regionalnej Drogi Racibórz-Pszczyna z podziałem na 2 zadania
- Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pod nazwą: "OZE w budynkach mieszkalnych na terenie subregionu zachodniego województwa śląskiego"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na 11 części.
- Renowacja kolektora na cieku "Młynówka", dzielnica Paruszowiec - Piaski
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.