eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieDostosowanie do aktualnych przepisów pomieszczeń sanitarnych dzieci w Miejskim Przedszkolu Nr 11 w Piekarach Śląskich ul. Makowskiego 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-25

Piekary Śląskie: Dostosowanie do aktualnych przepisów pomieszczeń sanitarnych dzieci w Miejskim Przedszkolu Nr 11 w Piekarach Śląskich ul. Makowskiego 10
Numer ogłoszenia: 135577 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103775 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie do aktualnych przepisów pomieszczeń sanitarnych dzieci w Miejskim Przedszkolu Nr 11 w Piekarach Śląskich ul. Makowskiego 10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres planowanych robót obejmuje: 1. Roboty rozbiórkowe. - wyburzenie istniejących ścian działowych wraz z drzwiami - ok.26 m2, - rozebranie istniejących kabin ustępowych - ok.13 m2, - skucie istniejących posadzek - ok.34 m2 - skucie istniejących płytek ściennych - ok.74 m2 - odbicie istniejących tynków na ścianach i sufitach - ok.113m2. 2. Roboty budowlane. - wykonanie ścianek działowych - ok.13m2, - osadzenie nowych nadproży - 1,5m - montaż drzwi - 3,6 m2, - wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych - ok.34m2, - licowanie ścian płytkami - ok.77m2, - malowanie pomieszczeń - ok.91m2, - montaż systemowych kabin ustępowych - ok.20 m2, - wykonanie tynków wewnętrznych - ok.145m2. 3. Instalacje wod-kan. - demontaż istniejących urządzeń tj. miski ustępowe, umywalki, brodzik wraz z armaturą, - montaż urządzeń sanitarnych tj. umywalki wraz z armaturą, miski ustępowe, brodzik, - montaż rurociągów stalowych fi 15 - 40mm - ok.83m, - montaż rurociągów z rur PB, PE fi 20 - 25mm - ok.60m, - kanalizacja sanitarna fi 50-150mm - 110m. 4. Instalacja c.o. - montaż rur i grzejników - 6 kpl. 5. Instalacje elektryczne. - instalacja oświetlenia -ok.250m, - oprawy oświetleniowe - 16 kpl. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją i wypełnieniem wszelkich zobowiązań wynikających z decyzji, uzgodnień, postanowień, warunków przyłączenia i opinii stanowiących integralną część projektu budowlanego. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi Zamawiającemu w dniu odbioru robót w 2 /dwóch/ egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Okres gwarancji na wykonanie zakresu robót wynosi 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa, ul. Sienkiewicza 17, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117292,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69683,98

  • Oferta z najniższą ceną: 69683,98 / Oferta z najwyższą ceną: 69683,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.